هدایای تبلیغاتی اصفهان
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

هدایای تبلیغاتی اصفهان

اصفهان یکی از شهرهای قدیمی و تاریخی است که در خود فرهنگ و هنر بسیار غنی را جای داده است. این شهر دارای ارزش معنوی بسیاری بوده و هنر در جای جای آن نقش بسته است. صنعت و هنر در این شهر ادغام شده است و در هر گوشه به چشم می خورد. این صنایع دارای قدمت طولانی می باشند که در دستان استادان ماهر و زبر دستی ساخته شده اند. علاوه بر جنبه تزیینی جنبه کاربردی نیز دارا می باشند. با خرید هر یک از این صنایع قسمتی از هنر و سنت را به منزل خود خواهید برد. از جمله این صنایع هنری می توا به انواع معرق کاری،ظروف مسی، سفره و کیف های قلمکار،میناکاری،خاتم کاری،ملیله کاری و … اشاره داشت. هر یک از این صنایع می تواند به عنوان هدیه و یا سوغاتی محسوب گردد که ارزش والایی خواهد داشت. از این صنایع نفیس به عنوان سوغاتی،هدیه می توانید استفاده کنید. اگر صاحب کسب و کاری هستید یا عضو سازمانی بزرگ و قصد دارید هدایای تبلیغاتی ارائه دهید می توانید از صنایع دستی اصفهان استفاده کنید. هدایای تبلیغاتی اصفهان دارای دامنه گسترده ای است و شما برای خرید هدایای تبلیغاتی اصفهان با انتخاب های زیادی رو به رو هستید. تندیس های میناکاری،ست های قلمدان خاتم کاری شده بشقاب های مینا، تابلو معرق،کیف های قلمکار و… هر یک انتخاب های عالی برای هدایای تبلیغاتی شما می باشند. هدایای تبلیغاتی اصفهان را در بازار و میدان نقش جهان و یا حتی با خرید اینترنتی می توانید تهیه و استفاده کنید.

هدایای تبلیغاتی اصفهان

هدایای تبلیغاتی خاص

این هدایا شما و مجموعه کاری شما را خاص تر نشا خواهند داد و بیشتر از پیش در خاطر ها ثبت خواهید شد.هدایای تبلیغاتی اصفهان می توانند شامل انواع هدایای تبلغاتی خاص باشند. این هدایای تبلیغاتی خاص شاید تندیس های زیبای میناکاری شده هستند که شما می توانید شعار تبلیغاتی و یا لوگوی خاص خود را بر روی پایه های آن درج کرده و تقدیم کنید. بشقاب میناکاری با امضای استادان به نام اصفهان و با چاپ لوگوی خود بر پایه یا جعبه آنها نیز یکی از این هدایای تبلیغاتی خاص می باشد و هر یک هدایای تبلیغاتی اصفهان محسوب میگردند.این هدایای تبلیغاتی خاص بسته به بودجه و هزینه شما متفاوت هستند. شما برای فراهم کردن آنها به فروشگاه های اینترنتی و یا حقیقی زیادی می تواید سر بزنید.

هدایای تبلیغاتی جدید


هدایای تبلیغاتی نفیس

برای خرید هدایای تبلیغاتی نفیس باید به کیفیت کالا و هدیه خود توجه داشته باشید.صرفا صرف هزینه زیاد منجر به خرید هدایای تبلیغاتی نفیس نخواهد شد و باید در مورد هدیه خود اطلاعات کافی داشته باشید. یک تابلو معرق کاری که کاملا اثر دست باشد می تواند یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس محسوب بشود. همچنین یک ظرف مسی تزیینی که دارای کیفیت بالا باشد و با توجه به ارزش امروزی مس نیز یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس خواهد بود. هدایای تبلیغاتی اصفهان همانطور که گفته شد برای شما هدایای تبلیغاتی نفیس زیادی فراهم خواهند کرد. انتخاب شما در این مورد زیاد خواهد بود. گزینش شما بسته به سلیقه و میزان بودجه خواهد داشت. البته خوراکی های سنتی اصفهان نیز به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار خواهند گرفت. شما می توانید گز انگبین یا گز بید مشک اصفهان را با درصد بالای مغز پسته یا بادام خریداری کرده و به عنوان هدیه تبلیغاتی عرضه کنید. گز بیدمشک و از برندهای معروف و با سابقه یکی از هدایای تبلیغاتی نفیس شما خواهد بود که به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی اصفهان نیز محسوب خواهد شد.
برای خرید هدایای تبلیغاتی ارزان نیز هم شما انتخاب های خود را خواهید داشت. یک گلدان میناکاری یا ظرف میناکاری در سایز کوچک تر می تواند هزینه کمتری داشته باشد و به عنوان یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان محسوب گردد. قلمدان های خاتم کاری در ابعاد و سایزهای کوچک تر نیز یکی از هدایای تبلیغاتی ارزان و در عی حال شیک و مفید می باشد. هدایای تبلیغاتی جدید نیز ترکیب صنایع مختلف نیز می تواند باشد به عنوان مثال ظروف ترکیب خاتم و مس که به آن ها طرح پرداز گفته می شود و یا تابلوهای کتیبه ای، مس و پرداز یا مس و خاتم همه این موارد می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی جدید استفاده شوند. هدایای تبلیغاتی جدید شما را خاص تر جلوه خواهد داد. برای خرید هدایای تبلیغاتی جدید به فروشگاه اینترتی امیران مراجعه کنید. در این فروشگاه شما انواع هدایای تبلیغاتی اصفهان شامل انواع هدایای تبلیغاتی نفیس و انواع هدایای تبلیغاتی جدید را می توانید مشاهده و خریداری نمایید.

هدایای تبلیغاتی نفیس


شما می توانید بهترین هدایای تبلیغاتی را از ما بخواهید. انواع کیف های قلمکار و ساک های قلمکار را می توانید با چاپ لوگو به عنوان هدایای تبلیغاتی خلاقانه هدیه دهید. پیشنهاد هدایای تبلیغاتی ما برای شما خرید و استفاده از انواع ظروف میناکاری، انواع تابلوهای کتیبه ای و انواع قاب ترنج می باشد. هر یک از این تابلوها یکی از هدایای تبلیغاتی خلاقانه محسوب می گردد. هدایای تبلیغاتی اصفهان نفیس ترین و جدیدترین هدایای تبلیغاتی را در اختیار شما قرار میدهد. برای خرید انواع هدایای تبلیغاتی می توانید به فروشگاه اینترنتی امیران مراجعه کرده و سفارش خود را با یک خرید اینترنتی و تنها با یک کلیک ساده ثبت کنید و درب منزل تحویل بگیرید. هدایای تبلیغاتی خود را می توانید به ما در سایزها و طرح های مختلف به صورت خصوصی و طبق سلیقه خود سفارش دهید.

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: