تزریق ژل در چانه
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
تزریق ژل در چانه

فرم چانه برای تناسب صورت از اهمیت ویژه ای برخوردار است. شاید تا کنون به نقش چانه در زیبایی چهره خود فکر نکرده باشید، اما این در حالی است که شکل و برآمدگی چانه یکی از عوامل اصلی تعیین کننده تناسب اجزای صورت ما و جذاب بودن چهره است. این روزها برای فرم دادن به چانه و افزایش حجم آن از تکنیک تزریق ژل در چانه استفاده می شود. اگر برای تزریق بوتاکس در اصفهان و یا تزریق ژل در چانه و تزریق ژل لب در اصفهان به دنبال یک پزشک متخصص پوست هستید، پیشنهاد می کنیم حتما جهت دریافت مشاوره با مطب دکتر ایمان مومنی تماس بگیرید.

شما شهروندان اصفهانی عزیز که مایل هستید اندازه، شکل و فرم چانه یا لب های خود را بدون انجام عمل جراحی اصلاح کنید، می توانید برای تزریق ژل چانه و ژل لب در اصفهان به مطب دکتر ایمان مومنی مراجعه نمایید. اصلاح شکل چانه یا فرم نیمرخ آن، به زیبایی و جذاب تر شدن هر چه بیشتر چهره شما کمک می کند.

اهمیت تزریق ژل به چانه

امروزه حجم دادن به چانه و زاویه دار کردن فک یکی از پرطرفدار ترین عمل های زیبایی رایج محسوب می شود. در واقع در همه جای دنیا صورت زاویه دار و V مانند به عنوان زیباترین حالت صورت شناخته می شود. به گفته پزشک متخصص تزریق ژل چانه و ژل لب در اصفهان ، زاویه ‌ی مناسب بین سطح قائم و خط فک برای زیبا به نظر رسیدن، باید بین ۴ تا ۹ درجه به سمت داخل باشد.  بنابراین اگر به طور طبیعی، دارای خط فک پهن و مربعی هستید و یا چانه شما رشد چندانی نداشته و غبغب دارید، برای حجم دادن به فرم چانه خود می توانید از روش تزریق فیلر ژل و چربی در چانه استفاده کنید.

هنگام استفاده از روش تزریق فیلر ژل و چربی در چانه، گونه و لب ها، حتی با کمی تزریق ژل می توان تغییرات شگرفی در ظاهر فرد به وجود آورد. تزریق ژل به ناحیه چانه با بهتر شدن خط فک شما در بسیاری از موارد به ایجاد یک ظاهر مناسب ‎تر برای گردن نیز کمک می کند. اگر به دنبال ایجاد برخی تغییرات در ظاهر خود هستید و قصد تزریق ژل چانه و ژل لب در اصفهان را دارید همین الان با مطب دکتر ایمان مومنی تماس بگیرید.

مزایای تزریق ژل در چانه

صورت V شکل معمولاً با زیبایی و ظرافت بیشتری همراه است و برای بسیاری از افراد ایده آل به نظر می رسد. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به صورت مادرزادی از آن برخوردار نیستید، می توانید با اصلاح فرم چانه خود از طریق روش های ایمن مانند تزریق ژل به راحتی به ظاهر مورد نظر خود دست یابید.

خوشبختانه پیشرفت های فنی در زمینه های زیبایی شناسی پزشکی این امکان را ایجاد کرده است که بتوانید شکل و طول چانه خود را بدون جراحی تغییر دهید. در حالی که تزریق ژل به چانه مانند اقدامات دیگری همچون تزریق ژل لب و یا بوتاکس نتیجه ی دائمی ندارد اما کم بودن ریسک آن ، نتایج سریع و هزینه های پایین در مقایسه با جراحی ، آن را به گزینه ای محبوب در بین ایرانی ها و دیگر مردم در سراسر جهان تبدیل می کند.

همانطور که می دانید تزریق ژل به چانه به عنوان یک روش غیر جراحی برای فرم دهی و برجسته ساختن چانه به شمار می رود. این کار در صورتی که نزد یک پزشک متخصص تزریق ژل چانه و ژل لب در اصفهان انجام شود می تواند مزایای زیر را برای فرد مراجعه کننده به دنبال داشته باشد.

  • تزریق ژل به چانه نسبت به روش معمول حجیم کردن چانه با پروتز، یک روش ایمن و غیر تهاجمی بوده و خیلی سریع بهبود می یابد.
  • در این روش مراجعه کننده می تواند نتایج تزریق ژل چانه را بلافاصله مشاهده نماید.
  • تزریق ژل به چانه برگشت ‌پذیر است بنابراین در صورتی که از نتیجه راضی نباشید می توانید فرم صورت خود را برگردانید.
  • یک پزشک ماهر تزریق ژل چانه و ژل لب در اصفهان می تواند با کانتور دقیق چانه شما، یک ظاهر طبیعی و خوشایند را برایتان به ارمغان بیاورد.

تزریق ژل چانه و ژل لب در اصفهان

برای تزریق ژل چانه و یا ژل لب در اصفهان باید به یک پزشک متخصص پوست و زیبایی که از مهارت و تجربه بالایی در زمینه تزریق ژل و بوتاکس برخوردار است مراجعه کند. هنگام مراجعه به مطب دکتر، ابتدا ویژگی های صورت شما مورد بررسی قرار گرفته و پزشک با شما در رابطه با اهداف کلی زیبایی صورتتان صحبت می کند. شما باید در مورد نوع ژل مورد استفاده و هزینه تزریق ژل از پزشک خود سوال کنید.

برای تزریق ژل چانه ، ابتدا ناحیه مورد نظر تمیز شده و با استفاده از یک بی حس کننده ی موضعی، بی حس می گردد. سپس پزشک با توجه به نیاز، از چند سی سی ژل برای تزریق در نقاط مختلف در امتداد چانه و خط فک استفاده می کند. مدت زمان درمان معمولاً ۲۰ تا ۳۰ دقیقه طول می کشد.

همچنین ممکن است پس از تزریق ، کبودی و درد در ناحیه چانه خود احساس کنید که معمولا ظرف چند روز از بین می رود و نتیجه نهایی تزریق ژل نیز، طی چند هفته مشخص خواهد شد. اکثر پزشکان توصیه می کنند از انجام فعالیت های سنگین در طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از تزریق ژل چانه خودداری کنید. همچنین سعی کنید در این مدت فشار زیادی به چانه وارد نکنید تا از جابجایی ژل در این ناحیه جلوگیری نمایید.

تزریق ژل به چانه می تواند موارد زیر را بهبود بخشد:

اندازه چانه شما: پزشک با استفاده از مواد پرکننده پوستی می تواند اندازه چانه شما را افزایش دهد.

طول چانه شما: بعضی از بیماران چانه بسیار کوتاه و کوچکی دارند. پزشک می تواند با استفاده از پرکننده های پوستی ، طول چانه آنها را افزایش داده و این مشکل را برطرف نماید.

نیمرخ چانه: برخی از افراد در نیمرخ ، چانه بدون حجمی دارند. با استفاده از پرکننده های پوستی می توان یک چانه حجیم و برجسته تر برای آنها ایجاد کرد.

شکل چانه: افراد مراجعه کننده به دکتر تزریق ژل چانه و ژل لب در اصفهان ممکن است به چانه هایی با عرض بیشتر ، طول بیشتر یا زاویه دار نیاز داشته باشند. در هنگام مشاوره ، هر بیمار به طور کامل ارزیابی می شود. در طی این ارزیابی ، پزشک زیبایی در مورد آناتومی وی و چگونگی بهبود آن با بیمار بحث خواهد کرد.

تقارن چانه: اگر چانه شما نامتقارن است ، پزشک می تواند با تزریق ژل ظاهر آن را بهبود بخشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: