هدایای تبلیغاتی خاص
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص

هدایای تبلیغاتی خاص یا VIP چیست؟! امروزه به دلیل رقابت در بین سامانه های آنلاین در جهت نوآوری هدایای تبلیغاتی ما همه روزه شاهد گونه های متفاوتی از اجناس کشور چین هستیم، اما این دو گروه تولیدی (امیران تبلیغ) همراه با سامانه انلاین، تمام توان و نیروی خود را بر اساس تفکر داخلی بنا داشته و توانسته با به کارگیری نیروهای مجرب و با تخصص بالا، دست به ترکیب صنایع دستی داخلی زده و هنرهای ماندگاری را به بازار نیاز عرضه کند. از بین این هنرها میتوان با عنوان تلفیق هنر خاتم کاری با صفحه معرق رنگی همراه با آیه های مذهبی و حتی طرح های توریستی اشاره نمود. بسته بندی خاتم کاری از دیگر هنرهای دست نشان این گروه تولیدی می باشند.

گلدان های خاتم کاری با بسته بندی جیر:

گلدان های خاتم کاری نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی خاص هستند که به دو نوع تولید می گردند. نوع اول مس و خاتم و نوع دوم گلدان های تمام خاتم. ترکیب برش خورده گلدان های فیروزه کوب همراه با قاب ساعتی خاتم کاری و گل های نقره، محصولات جذاب از صنایع دستی اصفهان هستند. این هدایای تبلیغاتی مفید به صورت کاملاً حرفه ای طراحی شده اند که به عنوان یک مدل محصول صادراتی بسیار پر رونق می باشند. ست های مدیریتی خاتم کاری شامل جاقلمی های تک قیف و دو قیف انواع خودکار های خاتم کاری (به عنوان خودکار تبلیغاتی)، سر کلیدی های خاتم در اشکال قلب و بیضی شکل نمونه های بارز ست های مدیریتی صنایع دستی در قالب زیباترین مدل هدایای تبلیغاتی به شمار می روند.

هدایای تبلیغاتی مفید

 

ساعت تبلیغاتی،ساعت های خاتم کاری با صفحه میناکاری:

انواع ساعت دیواری مینا کاری با قاب های خاتم در کارگاه تولیدی امیران تبلیغ از نظر اشکال هندسی به پنج دسته تقسیم می گردند، دسته اول مدل ساعت های خورشیدی میناکاری که جزء پر فروش ترین مدل ساعت های خاتم، میناکاری می باشند، دسته دوم ساعت های دایره ای شکل که در ۴ سایز تولید می گردند، دسته سوم ساعتهای بیضی شکل با صفحه میناکاری و صفحه جیر و همچنین با صفحه معرق های رنگ شده قابل تولید هستند، دسته چهارم مدل ساعت دیواری مینا کاری چهار ضلعی که به صورت های صفحه میناکاری و صفحه معرق قابل تولید هستند، دسته پنجم ساعت های خاتم کاری و میناکاری با اشکال هشت ضلعی از جدیدترین نوع ساعت های ترکیبی خاتم کاری همراه با میناکاری به عنوان برترین مدل هدایای تبلیغاتی جدید هستند. این مدل ساعت دیواری با نفیس ترین بسته بندی های جیر و هارد باکس و چوب به بازار فروش عرضه می گردند. ساعت های میناکاری به عنوان هدایای تبلیغاتی خاص ترکیب میناکاری همراه با انواع قاب های خاتم کاری جلوه ای بس زیبا و ماندگار و نوعی از جدیدترین مدل های روز، را در قالب بسته بندی های نفیس توانسته اند در بازار به خود اختصاص دهند. لذا گروه تولیدی امیران تبلیغ جهت گسترش تنوع این هنر ارزنده، قاب های خاتم کاری در ابعاد ۷۰×۵۰ اشکال بیضی شکل را با صفحات MDF خام برش خورده و طراحی شده از قبل، همراه با جاسازی استاندارد فضای لوگوی سازمانها، با رنگ هایی به صورت طلایی و آبی با ترکیبات خاص تولید کرده و با پوشش پلی استر جلوه ای نو در عرصه هدایای تبلیغاتی نفیس انجام داده است.

 

ساعت خاتم با صفحه میناکاری اسلیمی 55 با کد EC-41

فروش ساعت دیواری میناکاری به صورت عمده:

سامانه آنلاین امیران تبلیغ راهی بسیار نزدیک بین مصرف کننده گان این مدل هنر بدون حضور واسطه و با قیمت های منحصر به فرد خود می باشد. این فروشگاه اینترنتی جایگاه مطمئنی جهت سفارش انواع هدایای تبلیغاتی خاص، اختصاصی و با امکان درج و حک لوگوی سازمانی در کمترین زمان ممکن و با برترین کیفیت آماده گرفتن سفارشات می باشد. نا گفته نماند قیمت های سامانه آنلاین امیران تبلیغ بر اساس سفارش عمده محصولات صنایع دستی بسیار پایین تر بوده و جهت گرفتن سفارشات شما می توانید با شماره تماس زیر در تمامی ساعات شبانه روز اطلاعات مورد نیاز را از” ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲″ آقای بادیاب دریافت نمایید.

 

ساعت مینا و خاتم خورشیدی با قطر 48 با کد

فروش هدایای تبلیغاتی خاص اصفهان به صورت عمده:

امیران تبلیغ مزیت هایی دارد از جمله منحصر به فرد بودن کیفیت، قیمت و مدل بسته بندی، لذا به دلیل رنگ زیبای میناکاری و جذاب بودن ظروف آن و حتی متنوع بودن مدل های میناکاری این گروه تولیدی با تکیه بر علم مهندسین مجرب دست به ترکیب هنر میناکاری با قاب های چوبی و معرق های رنگی زده و با بسته بندی های جیر، چوبی و MDF توانسته سهم بزرگی از بازار نوآوری هدایای تبلیغاتی را به خود اختصاص نماید. تولید و فروش عمده محصولات خاتم کاری، مینا کاری و هنرهای تلفیقی از نظر هزینه برای سازمانها بسیار با اهمیت بوده است، لذا با کادر فروش سامانه امیران تبلیغ فرمول محاسبه عمده فروش برای مشتریان را به بهترین شیوه ممکن ارائه می نماید. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره رایگان از نظر کیفیت و توان تولید و حتی نحوه فاکتور قیمت ها به صورت کاملاً رایگان از واحد فروش اطلاعات لازم را کسب نمایید.

خرید مینا کاری در تهران به صورت عمده:

بازار هدایای تبلیغاتی تهران با توجه به گسترده بودن آنها و همچنین نیاز همکاران محترم بابت هدایای صنایع دستی در قالب جدید بودن و به روز بودن آنها حساسیت بیشتری دارد به طوری که با پیشنهادات ارزنده خود ما را در بهبود ساخت جدیدترین هدایای تبلیغاتی کمک رسانی و در بسیاری از مواقع با سفارش تیراژ عمده محصولات چرخه تولید، تنوع و طراحی این گروه تولیدی را بالاتر می برند. دیدگاه عمده فروش محصولات خاتم کاری، فیروزه کوبی، میناکاری حمایت از تولید داخل که حتی با هدیه دادن به اطرافیان نشان از آن دارد که فرهنگ فروش به توریست را در گستره کشور ترویج داده ایم.

 

ست گلدان جفت الماس تراش

هدایای تبلیغاتی خاص چگونه تولید می گردند؟

هدایای تبلیغاتی VIP در قالب صنایع دستی معمولاً به چند دسته تقسیم می گردند. نوع اول هدایای خاص از نوع مدیریتی که نیاز مبرمی به داشتن بسته بندی های کاملاً لوکس با متریال چوب یا هارد باکس می باشند. معمولاً بعد از رضایت همکاران از متریال داخلی بسته بندی رنگ هارد باکس بسیار در بین همکاران حائز اهمیت بوده که خوشبختانه سامانه آنلاین امیرات تبلیغ با طراحی بیش از (۵۰) مدل هارد باکس با کیفیت مقوایی بالا جزء بزرگترین نیم ست های تولیدی مدیریتی توانسته جایگاه بسیار با ارزش بین همکاران هدایای تبلیغاتی ایجاد نماید.

نوع دیگری از هدایای تبلیغاتی نفیس معمولاً با ترکیب صنایع دستی تولید می گردند. نمونه بارز این محصول، گلدان فیروزه در ارتفاع ۱۶ سانتی متر، برش خورده از وسط و قاب بیضی شکل با طرح اسلیمی یا گل و مرغ و گل های نقره، همزمان استفاده از طبیعت در قالب یک قاب هنری با تلفیق ۳ هنر بزرگ شهر اصفهان می باشد. این محصول یکی از ماندگارترین هدایای تبلیغاتی خاص و VIP همراه با بسته بندی نفیس است. جهت مشاوره با تولید و ساخت و طراحی هدایای تبلیغاتی خاص، مفید و لاکچری به صورت کاملاً رایگان با شماره  ” ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲″ آقای بادیاب تماس حاصل فرمایید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: