صنایع دستی تندیس اصفهان
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
صنایع-دستی-تندیس-اصفهان

صنایع-دستی-تندیس-اصفهان

تندیس های صنایع دستی معمولاً از ترکیب پایه های تمام چوبی، MDF، پلکسی، تهیه و تولید می گردند. ترکیب صنایع دستی میناکاری با این مدل پایه های چوبی یک مدل از تندیس های منحصر به فرد را تولید نموده است. البته جایگزین نمودن انواع گلدان های الماس تراش، گلدان های تمام خاتم، مس و خاتم، مس و پرداز، گلدان های فیروزه کوبی، می تواند بر اساس سلیقه مشتریان عزیز قابل تغییر باشد. معمولاً انواع تندیس صنایع دستی مجموعه هدایای تبلیغاتی هستند که بیشتر مصارف سازمان ها جهت همایش ها، یادبودها و حتی در چرخه صنعت بر اساس طراحی های منحصر به فرد با ترکیبات میناکاری در قالب گلدان و بشقاب ها قابل طراحی و تولید هستند.

فروش تندیس میناکاری (صنایع دستی میناکاری) در سازمان ها

تندیس های میناکاری همراه با بشقاب ها معمولاً با قطر بشقاب های ۶ ،۸ ،۱۰ و ۱۲ سانتی طراحی و تولید می گردند. اما گلدان میناکاری صنایع دستی معمولاً در ارتفاع ۱۶ و ۲۰ سانتی متری تولید می گردند. ناگفته نماند تهران بزرگترین شهر در استفاده انواع تندیس صنایع دستی به شمار می رود. جاسازی و فضای مناسب در پایه های تندیس های صنایع دستی، مکانی مناسب جهت حک لوگوی سازمان ها را فراهم آورده است.
خوشبختانه این گروه تولیدی، هدایایی همچون صنایع دستی تندیس اصفهان را بر اساس قیمت از پایین ترین سایز و ابعاد تا بزرگترین سایز صنایع دستی جهت رفاه حال مشتریان تولید نموده است.

انواع تندیس صنایع دستی

انواع تندیس صنایع دستی، سنگاب ها

سنگاب فیروزه کوبی، سنگاب مس و خاتم، سنگاب مس و پرداز، سنگاب میناکاری و سنگاب های الماس تراش به عنوان نوعی دیگر از تندیس های صنایع دستی به شمار می روند که بنا به سفارش مشتریان پایه های چوبی، MDF و حتی بکلی جهت زیبا شدن آنها تولید اختصاصی می گردند. شما مشتریان محترم جهت سفارش و تولید ابعاد اختصاصی و مورد نیاز پایه های سنگاب می تواند با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

 

تندیس میناکاری بته جقه همراه با عقیق و پایه چوبی کد T36

طرح تندیس صنایع دستی به صورت سفارش های اختصاصی

بسیاری از سازمان ها جهت برگزاری مراسم اختصاصی صنعتی نیاز به طراحی و تولید و با نازل ترین قیمت تندیس ها نیاز دارند، لذا سایت صنایع دستی امیران تبلیغ راهی نزدیک و بدون واسطه مابین تولید کننده و مصرف کننده در کاهش هزینه ها ایجاد نموده است. در صورت تمایل به خرید صنایع دستی تندیس اصفهان هم اکنون با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی جدید تندیس سازی به صورت ترکیب ساعت همراه با بشقاب ها و انواع گلدان ها قابل تولید هستند. نمونه های پر فروش صنایع دستی تندیس شامل انواع بته جقه ها، سایز های متفاوت هر شش مدل گلدان صنایع دستی اصفهان می باشند. نوع دیگری از تندیس های گلدانی به صورت ساخت پایه های چوبی مکعبی و روکش پلکسی شفاف به صورت مکعب کشیده شده و بر روی چوب می باشند. در این گروه تولیدی می توان تمامی شکلات خوری های صنایع دستی همانند شکلات خوری مینا کاری، مس و پرداز، مس و خاتم، فیروزه کوبی، به صورت پایه های کاملاً اختصاصی از متریال تمام چوب برش داده و در اندازه های متفاوت بر اساس سایز و ارتفاع شکلات خوری تهیه و تولید نمود.

جهت سفارش عمده و تک پایه های چوبی هم اکنون با واحد فروش تماس حاصل فرمایید.

بسته بندی صنایع دستی تندیس

تندیس ها به دلیل ظرافت های تولیدی بسیار شکننده هستند لذا جهت ارسال اینگونه از محصولات به نقاط مختلف کشور سعی کرده ایم تمامی تندیس های میناکاری را با بالاترین کیفیت بسته بندی نفیس انجام داده تا به عنوان یک هدیه ارزشمند بتواند از مراسم گوناگون بهترین هدیه عرضه گردد. انواع متریال های بسته بندی تندیس های میناکاری شامل جعبه های جیر، جعبه های چوبی، جعبه های PVC، جعبه های MDF و هارد باکس و حتی جعبه های نقاشی شده اسلیمی و ختایی بر روی متریال چوب می باشند. انواع برتر و جدید بسته بندی صنایع دستی (تندیس میناکاری) را در سامانه امیران تبلیغ جستجو نمایید.

انواع صنایع دستی تندیس (گلدان های صنایع دستی)

به دلیل تنوع بالای صنایع دستی این گروه تولیدی، در حال حاضر شش مدل گلدان بر روی پایه های چوبی و MDF طراحی و تولید نموده است. عناوین آن ها عبارت است از:

  1. تندیس های گلدان الماس تراش
  2. تندیس های گلدان میناکاری (۱۶ و ۲۰ سانتی)
  3. تندیس های گلدان های خاتم کاری
  4. تندیس گلدان های مس و پرداز
  5. تندیس های فیروزه کوبی
  6. تندیس مس و خاتم

تمامی موارد ذکر شده در برگیرنده تمامی فاکتورهای تولید تندیس در قالب گلدان های صنایع دستی به شمار می روند. البته ناگفته نماند تمامی این گلدان ها در ارتفاع های کمتر از ۱۶ سانتی متر نیز قابل تولید هستند. یکی از پرفروش ترین تندیس صنایع دستی اصفهان نصب گلدان الماس تراش بر روی پایه ها تمام گرد و چوبی می باشد. اگر به دنبال هدایای خاص، منحصر به فرد، جدید، ترکیبی می گردید حتماً با مشاوره فروش جهت گرفتن هر گونه مشاوره رایگان تماس حاصل فرمائید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: