میناکاری اصفهان
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان

میناکاری اصفهان

بشقاب میناکاری اصفهان از سایزهای ۶ ،۸ ،۱۰ ،۱۲، ۱۶ الی ۳۵ سانتی متر کشیده می شود. معمولاً نقاشی میناکاری اصفهان روی مس به دو صورت حرفه ای با نام های نقاشی “اسلیمی” و “پردازی” صورت می گیرد. نوع بسته بندی بشقاب میناکاری اصفهان عمدتاً به صورت تولید جعبه های جیر در سایز های متفاوت انجام می پذیرد. مشتریان عزیز می توانند با حداقل سفارش از ده عدد به بالا سفارش های عمده تولید بشقاب های میناکاری را بر روی سامانه امیران تبلیغ ثبت و یا با شماره تلفن ۰۹۱۳۸۷۵۷۷۴۲ واحد فروش تماس حاصل نمایند. ضمناً بر اساس تعداد عمده فروشی میناکاری اصفهان، درصد های متفاوتی شامل شما مشتریان عزیز خواهد بود.

ظروف میناکاری اصفهان به صورت فروش عمده

بشقاب های میناکاری به دلیل تنوع بسیار بالا در زیر ساخت مس تولید شده توسط مس گران از نظر شکل های ظاهری بسیار پر تنوع می باشند. لذا گروه تولیدی میناکاری امیران تبلیغ جهت ارتقاء کیفیت، همچنین جدید و به روز شدن محصولات بشقاب میناکاری درصدد استفاده آنها به صورت ساعت دیواری میناکاری با کمک طراحان حرفه ای اولین کارگاه تولیدی می باشد.گروه تولیدی امیران تبلیغ به دو صورت نقاشی پشت و رو دست به تولید اولین نمونه ساعت میناکاری زده است. فضای مناسب جهت حک لولگوی سازمانها بر روی وسط این ظروف میناکاری اصفهان به صورت کاملاً حرفه ای انجام شده است. میناکاری اصفهان به علت رنگ آبی کشیده شده بر روی آن جذابیت محصولات را دو چندان نموده است و حس و حال بسیار جدیدی در فضاهای خانه و محل کار ایجاد میکند. لذا خرید بشقاب میناکاری اصفهان همراه با بسته بندی جیر می تواند جلوه ای زیبا و به عنوان یک مدل لاکچری، جدید و منحصر به فرد برای سازمانها و نهادهای گوناگون داشته باشد. نازلترین قیمت فروش انواع ظروف میناکاری اصفهان همراه با جعبه های جیر به صورت عمده و تک فروشی بهترین گزینه جهت یک خرید شیک، مطمئن ، بدون واسطه و همراه با جدیدترین طرح ها را نزدیک بین تولید کننده در سامانه آنلاین امیران تبلیغ ایجاد کرده است.

انواع ظروف میناکاری اصفهان
انواع ظروف میناکاری اصفهان به صورت خرید عمده

خرید عمده بشقاب مینا کاری مزیت های اساسی در بین مشاغل خانگی، کارگاهی شامل هنرهای مس، لعاب کاری، کوره با دمای حرارت ۸۰۰ درجه گرما، رنگ فروشان، قلمو سازان، قاب سازان PVC، تمام چوب و حتی لیزر کاران MDF دارد. که همه با هنر فاخر نقاشی میناکاری اصفهان روی مس دست به دست یکدیگر داده و یک مدل هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد را تولید کرده اند. تولید کنندگان جعبه های جیر نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در مبحث بسته بندی میناکاری اصفهان و برای ارتقاء کیفیت، همه روز مدل های به روز در بازار عمده فروشی در سامانه آنلاین و بازار مینا کاری اصفهان ارائه می نمایند. استفاده از بسته بندی با متریال PVC در فروش عمده بشقاب های مینا کاری طراحی نو و جدید از کارگاه تولیدی امیران تبلیغ می باشد. این مدل از قاب ها در رنگ ها و شکل های متفاوت بر اساس سفارش عمده مشتریان در سایز های متفاوت به صورت بسته بندی های تک بشقاب ابعاد و اندازه های متفاوت تولید می گردند.
جهت سفارش خرید عمده ظروف مسی میناکاری شده همراه با بسته بندی های جیر، PVC ،MDF ، قاب های چوبی و قاب های PVC انتخاب و جستجو در سامانه آنلاین امیران تبلیغ را حتی بسیار راحت و نزدیک به شما ارائه می نماید. لذا جهت سفارش خرید عمده بشقاب میناکاری اصفهان با واحد فروش امیران تبلیغ تماس حاصل نمایید.

لیست قیمت میناکاری

قیمت بشقاب میناکاری اصفهان بر اساس قطر بشقاب ها و نوع نقاشی(ختایی، اسلیمی، پرداز …) به صورت های گوناگون ارائه می گردد. لذا این موارد جزء محسنات این مدل هدایای تبلیغاتی به شمار می روند تا سازمانها و نهادها جهت خرید عمده این ظروف میناکاری اصفهان بی نظیر در قیمت های متفاوت بتوانند اتفاق نظر مثبتی با یکدیگر داشته باشند.
استفاده از صنعت چوب در قاب سازی بشقاب های مینا کاری زیبایی این محصول منحصر به فرد را دوچندان می نماید.

قیمت میناکاری اصفهان

فروشگاه میناکاری اصفهان امیران تبلیغ به علت تنوع در تولید همه روزه طراحی های جدیدی در عرصه تلفیق، ترکیب، بشقاب های میناکاری با مدل های متفاوت قاب ها از جمله قاب های PVC ، تمام چوب، MDF، قاب های PVC، تمام چوب MDF و قاب های مشبکی ارایه می نماید. این سامانه فروش آنلاین ظروف مسی میناکاری شده را به صورت عمده و تک همراه با نفیس ترین نوع مدل بسته بندی، همراه با فضای مناسب جهت حک لوگوی سازمان ها تولید و به بازار عمده فروشان عرضه می نماید. فلز مس از جمله متریال هایی می باشند که در زیر ساخت تمامی ظروف مینا کاری الزاماً بایستی مورد استفاده قرار بگیرد. ترکیب شدن هنر مینا کاری با صنایع دستی خاتم سازی و حتی ترکیب با سنگ های فیروزه کوبی یک تنوع عظیم در این عرضه ایجاد نموده است.

میناکاری اصفهان روی مس

بشقاب میناکاری اصفهان، مرکز تولید

گروه تولیدی اصفهان مینا با همراهی کادری مجرب دست به طراحی مدلی جدید از میناکاری اصفهان زذه که به صورت بشقاب های از پشت رنگ شده و دو قالب طراحی های ساعتی با حروف ایرانی، یونانی و لاتین در قالب قاب های متفاوت و همراه با بسته بندی لوکس توانسته سهم بزرگی از مشتریان این هنر فاخر را به خود اختصاص نماید. لذا توان تولید این مجموعه در تولید تابلو میناکاری اصفهان روزانه بیش از ۵۰۰ عدد و با بهترین و نازلترین قیمت ها می توانید خریداری نمایید.

بزرگترین مرکز طراحی قاب های چوبی میناکاری

قرار گرفتن بشقاب های میناکاری در قاب های چوب مزیت های منحصر به فردی دارند از جمله آنها: استقامت بالای قاب های چوبی دوم رنگ خاص به صورت پلی استر که باعث زیبایی خاص این تلفیق هنر شده، دوم وارد شدن زیر ساخت MDF رنگ شده در زیر ساخت مینا کاری (بشقاب مینا کاری) است. تمامی این موارد زیبایی انواع ظروف میناکاری اصفهان را به عنوان هدایای تبلیغاتی دو چندان می نماید.

فروش بشقاب میناکاری اصفهان

به دلیل تنوع بالایی قاب های میناکاری از نظر سایز و ابعاد بیرونی این واحد تولیدی بر اساس در خواست زیاد، مشتریان میتواند با واحد مربوط تماس گرفته،طرح و نوع سفارش اختصاصی خود را در خواست نمایند. ضمن تماس همکاران ما در این سامانه آنلاین در تمامی ۲۴ ساعته شبانه روز آماده پاسخگویی به ثبت و سفارشات شما عزیزان می باشند. به عنوان نمونه می توانید حک لوگوی سازمانی خود را در سطر بشقاب های مینا کاری یا در زیر قاب به صورت پلاک های مولتی در رنگ های نقره ای، طلایی و … دیگر و حتی حک بر روی خود فرم پی وی سی یا چوب به صورت کاملاً اختصاصی سفارش نمایید. شاید کمتر کسی بتواند با مدل بسته بندی های هارد باکس یا حتی جعبه های چوبی، جیر و MDF زیبایی ظروف مسی میناکاری شده را تا این حد به اوج خود برساند. لذا بر اساس فنون جدید و ارزش گذاری در جهت مشتری مداری حرفه ای شما عزیزان می توانید با واحد فروش جهت اختصاصی نمودن نوع بسته بندی و ابعاد قاب و حتی نوع بشقاب از نظر نقاشی تماس حاصل فرمایید. با کیفیت ترین محصولات صنایع دستی اصفهان، هدایای تبلیغاتی و مرغوب ترین میناکاری اصفهانی را در رسانه مخصوص سفارش نمایید. نا گفته نماند این گروه تولیدی علاوه بر کسب در آمد، به دلیل حمایت از اشتغال زایی در فرآیند تولید این نوع محصولات بی نظیر جزء یکی از بزرگترین حمایت کننده های صنایع دستی در این هنر فاخر دستاورد های بسیار زیادی در حوضه بسته بندی و ترکیب، ایجاد نموده است.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: