مراکز خرید شهر تفلیس را از دست ندهید
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
  • مرکز خرید سوغاتی

مراکز خرید شهر تفلیس

معروف ترین سوغاتی های تفلیس شامل مواد خوراکی و تزئینات تجملاتی است. کانتسی،دیوارکوب های گرجی،مگنت یخچال با نقاشی هایی از کشور گرجستان ،تابلوهای نقاشی با طرح هایی از جاذبه های توریستی گرجستان،لباس های پشمی، خنجرهای دست ساز، زیورآلات دست ساز نقره و گلیم همه از سوغات این کشور اند. یکی از معروف ترین مراکز خرید شهر تفلیس برای خرید این اقسام سوغاتی ها بازار درای بریج است، این بازار جزو بازارهای شلوغ و دوست داشتی تفلیس است که در تمام روز های هفته می توانید به آن سر بزنید. انواع و اقسام سوغاتی های محلی و دست ساز، انواع و اقسام جواهرات، ظروف نقره ای، شیشه ای، انواع خنجر و حتی یادگاری هایی از جمهوری شوروی را می توانید در این بازار پیدا کنید. اما بهترین زمان برای مراجعه به بازار درای بریج، آخرهفته هاست. از میدان آزادی تا این بازار فقط ۲۰ دقیقه پیاده روی لازم دارد.

  • مرکز خرید مارک (تبلیسی مال)

مراکز خرید شهر تفلیس

می توان از مراکز خرید تفلیس به عنوان اولین و بزرگترین پروژه های توسعه و ترقی در قفقار جنوبی نام برد که با هدف دیدار با استانداردهای جهانی بنا شده اند.  یکی از مراکز خریدی که  بسیار مدرن است و با ارائه ترکیبی جذاب از امکانات سرگرم کننده، فشن و مد جهانی همراه است مرکز خرید تبلیسی مال است.  این مرکز خرید مانند دیگر پروژه های شرکت راکین تلفیقی از هنر معماری نوآورانه با راهکارهای خلاقانه حفاظت از محیط زیست می باشد. معماری شگفت انگیز که فرهنگ و خواسته های معاصر کشور را ارائه می دهد. این مکان در موقعیتی بسیار مناسب با دسترسی آسان به مراکز شهر پذیرای شما برای به ارمغان آوردن تجربه ای شیرین از خرید خواهد بود.

  • مرکز خرید مارک (ایست پوینت، دومینو)

مراکز خرید شهر تفلیس

مجموعه بزرگ ایست پوینت تفلیس ( Tbilisi East point ) شامل تمامی برند های پوشاک – انواع رستوران ها ، انواع فروشگاه های بزرگ موادغذایی با تخفیف های باورنکردنی است.از برندهای معروف پوشاک مثل : زارا ، ال سی وایکیکی ، کوتون ،آدیداس ، دفکتو ، نیویورک سیتی گرفته تا فروشگاه بزرگ دومینو که شامل انواع برندهای مختلف وسائل و تجهیزات ساختمانی و دکوراسیون ساختمان و انواع مبل و تجهیزات داخلی ساختمان می باشد. انواع برندهای خوراکی و فست فود معروف نظیر : مک دونالد و سایر  رستوران ها و فست فودهای مختلف نیز به چشم می خورد همچنین در مرکز خرید ایست پوینت یک مرکز ویژه بازی ها برای کودکان و بزرگسالان تعبیه شده است. همچنین هایپر مارکت بزرگ کارفور که بسیار بزرگ و دارای تنوع اجناس زیادی استخودنمایی می کند.

 

  • بازار لیلو

مراکز خرید شهر تفلیس

یکی از بزرگترین مراکز خرید گرجستان مرکز خرید لیلو (Lilo Market)  است  که در مرکز شهر تفلیس و در نزدیکی فرودگاه بین المللی تفلیس و در ۳۰ کیلومتری میدان واکزال واقع شده است. در بازار لیلو تفلیس در گرجستان اجناس مختلفی (پارچه، انواع ظروف، انواع لباس، عطر و اودکلن، لوازم صوتی تصویری، لوازم منزل) از کشورهای مختلف مانند ترکیه، آذربایجان، چین، روسیه، ایران را با قیمت و کیفیت مناسبی می توان پیدا کرد. درواقع بازار لیلو تفلیس در گرجستان یکی از بازار های سنتی شهر تفلیس بوده و ظاهر شیک و لوکسی ندارد اما یکی از مهمترین مراکز خرید گرجستان است هر چند سرمایه گذاران متعددی در حال حاضر در این بازار اقدام به ساخت پاساژهای جدید و شیک نیز کرده اند به طور کلی این بازار به بازار بزرگ تهران نیز بی شباهت نیست.

 

  • بازار واگزال

مراکز خرید شهر تفلیس

یکی دیگر از مهم ترین و پر طرفدار ترین مراکز خرید تفلیس بازار واگزال تفلیس است. درواقع واگزل نام محله ای است که در زبان روسی به معنی راه آهن می باشد و همچنین به علت اینکه بازار واگزال تفلیس در کنار راه آهن ساخته شده است به همین نام خوانده می شود. گردشگران به راحتی می توانند از طریق اتوبوس و مترو به واگزل دسترسی داشته باشند و در این مرکز خرید انواع وسایل مورد نیاز خود که شامل پوشاک ، بازار طلا ، بازار میوه و تره بار ، مواد غذایی ، وسایل چوبی و جانبی ، وسایل منزل و دیگر محصولات را به راحتی و با قیمت های مناسب خریداری نمایند. علاوه بر این ها بازار واگزال تفلیس مجهز به سینما ، باشگاه و بولینک نیز می باشد همجنین دارای انواع رستوران ها که هم غذا های فست فودی و هم غذا های سنتی گرجی را برای مشتریان خود سرو می کنند جالب است بدانید که خود مردمان گرجستان بازار واگزال را به سایر مراکز خرید ترجیح می دهند، بازار واگزال پاساژی دو طبقه ، مسطح و تونلی می باشد که با ارائه انواع برند های مختلف با قیمت های مناسب از بهترین بازار خرید های تفلیس از نظر مردمان و گردشگران تفلیس به شمار می آید.

  • بیش از ده ها رستوران ، کافه ، کلاب، کازینو شیک در تفلیس

مراکز خرید شهر تفلیس

اگر دقت کرده باشید تقریبا در کنار تمامی مکان های دیدنی ذکرشده رستوران ها، کافه ها و کلاب های زیبایی قرار گرفته است تا گردشگران و بازدیدکنندگان ضمن تماشای دیدنی های شگفت انگیز این شهر بتوانند از تنوع خدمات دیگر نیز بهره ببرند اما علاوه بر مکان های ذکر شده بد نیست شما را با یکی از جذاب ترین خیابان های شهر تفلیس آشنا کنیم .خیابان شاردنی تفلیس از جمله جاذبه های گردشگری پایتخت گرجستان محسوب می شود. خیابان شاردنی تفلیس جزو یکی از زیباترین خیابان های تفلیس است.در دو طرف این خیابان انواع رستوران ها ، کافه بارها ، انواع صنایع دستی و سوغات گرجستان به چشم می خورد. این خیابان زیبا که عرض زیادی هم ندارد به صورت سنگفرش می باشد. فقط باید دقت کنید که قبل از سفارش هر چیزی در ابتدا قیمت آن را بپرسید و یا آن کافه، بار منوی مخصوص داشته باشد که قیمت ها در جلوی هر کدام از محصولات مشخص شده باشد. چون برخی کافه های این خیابان بسیار گران هستند. همچنین اغلب کافه بارها و رستوران های محلی در خیابان شاردنی تا نزدیک صبح باز هستند و پذیرای گردشگران خارجی و مردم محلی هستند.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: