پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

جذابیت گردشگری در گرجستان

به طور کلی گرجستان یک منطقه جنگلی است که بیشتر منطقه های دیدنی آن محافطت شده است و انواع گونه های حیوانات را شامل می شود. با استفاده از همین مناطق، تفریحات گوناگونی برای بازدید کنندگان فراهم شده است. مانند اسب سواری، قایق رانی و … . از طرف دیگر وجود دریای سیاه و سواحلی که ناشی از این دریا می شوند شرایط ویژه ای را برای این کشور فراهم کرده اند. به دلیل این که هزینه زندگی در این کشور بسیار پایین است اکنون بسیاری از افراد ترجیح می دهند گرجستان را به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کنند چرا که در مقابل کشوری مانند ترکیه هزینه توریستی بسیار کمتری دارد.

گردشگری در گرجستان

ویژگی جالب دیگر گرجستان، اوراسیایی بودن این کشور است. به این معنا که هم در آسیا و هم در اروپا محسوب می شود. البته باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل این که گرجستان می خواهد جزئی از اتحادیه اروپا باشد، سبک زندگی مردمان این کشور بیشتر شبیه به اروپاییان است. همان طور که گفته شد هزینه زندگی در این کشور پایین است و شرایط ساده ای برای اخذ اقامت گرجستان از اصفهان نسبت به سایر کشورهای اروپایی دارد. همین مسئله باعث شده است که نه تنها گردشگری در گرجستان ، بلکه تعداد مهاجرت برای اخذ اقامت نیز افزایش یابد.

هنگام گردشگری در گرجستان کجا بمانیم؟

گردشگری در گرجستان

خوشبختانه باید بگوییم به دلیل این که صنعت ساخت هتل در گرجستان رونق زیادی دارد شما با انتخاب های متنوع و زیادی رو به رو هستید. شما می توانید هتل های مجلل و یا هتل های خانگی را برای اقامت خود انتخاب کنید که البته به شرایط اقتصادی شما بستگی دارد.

انواع تفریح هنگام مسافرت به گرجستان

با توجه به این که این کشور دارای بهترین و بلندترین رشته کوه های اروپا است، تفریحاتی مانند اسکی، کوهنوردی، اسنوبوردینگ و … می تواند هیجان انگیز ترین کارهایی باشد که فرصت انجام آن را خواهید داشت. اگر هم ورزشکار هستید و به دنبال هیجان بیشتری هستید بهتر است که در فصل زمستان مسافرت به این منطقه را انتخاب کنید چرا که اسکی روی برف، کوهنوردی روی یخ و حتی غواصی در دریاچه های یخی تفریحاتی است که شاید فرصت انجام آن ها را همه جا نداشته باشید.

گردشگری در گرجستان

اگر به دنبال انجام تفریحاتی با چالش های کمتری هستید پس می توانید با استفاده از ساحل های بی نظیر این منطقه ماهیگیری را در ساحل های باتومی، پوتی و آناکلیا امتحان کنید. وجود ۱۲ رودخانه به همراه تعداد بیشماری انشعاب این منطقه را برای افرادی که به رفتینگ، کایک سواری و …. علاقه مند هستند، به یک مقصد گردشگری در گرجستان تبدیل کرده است. به طور کلی شما در گرجستان سرگرم خواهید بود چرا که اگر به دنبال هیچ کدام از تفریح های بیان شده هم نروید باز هم می توانید آخر شب های لذت بخش به همراه موسیقی و رقص های شگفت انگیز را تجربه کنید.

شرایط گردشگری در گرجستان چگونه است؟

طبق گزارش آژانس هواپیمایی گرجستان در شش ماه اول سال ۲۰۱۸ دو میلیون و ۱۰۳ هزار و ۱۴۹ مسافر از فرودگاه های گرجستان برای ورود و خروج استفاده نموده اند که این تعداد مسافر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۳۰٫۷۹ در صد افزایش همراه بوده است. براساس این داده ها از ماه ژانویه تا ژوئن ۲۸ در صد مسافر از فرودگاه کوتایسی ( ۲۳۴ هزار و ۷۷۴ مسافر) برای ورود و خروج استفاده نموده اند که در قیاس با سال قبل با ۲۷٫۸۱درصد افزایش داشته است. همچنین در شش ماه اول سالجاری ۱۹۰ هزار و ۲۷۹ مسافر از فرودگاه باتومی استفاده کرده اند که نسبت با سال گذشته با  ۴۲٫۶۲ درصد رشد همراه بوده است.

گردشگری در گرجستان

برای گردشگری در گرجستان هفته ها طول می کشد اگر بخواهید از تمام جاذبه های آن دیدن فرمایید. این کشور به توریست های خود امکاناتی مانند قیمت های مقرون به صرفه، وسیله های حمل و نقل عالی، مناظر طبیعی بی نظیر، غذا و نوشیدنی های خوشمزه ای را پیشنهاد می دهد. شاید این منطقه از نظر وسعت جغرافیایی چندان بزرگ به نظر نرسد ولی وجود فرهنگ های مختلف همراه با زبان های گوناگون فضا را به گونه ای راحت کرده است که همه افراد از هر قشری بتوانند در آن زندگی کرده و از مدت اقامت خود در این کشور لذت ببرند.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: