ساخت هتل در گرجستان
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

توسعه کشور گرجستان انگیزه ای برای بسیاری از افراد شده است که مهاجرت به گرجستان را به جای مهاجرت به کشورهایی مانند کانادا و امریکا در نظر بگیرند و چرا که با اخذ اقامت گرجستان از اصفهان، به راحتی هم می توانند به سایر کشورهای اروپایی مهاجرت کنند و هم این که ویزای سایر کشورها را بگیرند. از طرف دیگر گرجستان فرصت های تجاری و اقتصادی زیادی را در اختیار افراد قرار می دهد، که باز هم همین مسئله باعث جذب بسیاری از افراد جهت سرمایه گذاری در این کشور شده است. یکی از زمینه های تجاری که اکنون در این کشور طرفدار زیادی پیدا کرده است، ساخت هتل در گرجستان است.

چرا ساخت هتل در گرجستان؟

ساخت هتل در گرجستان

یکی از مهمترین دلایل و البته به نظر ما کافی ترین دلیل، این است که میزان مسافرت به کشور گرجستان در حال افزایش است. اگر نگاهی به آمار داشته باشیم شاید بتوان بهتر موفقیت آمیز بودن ساخت هتل در گرجستان ره به عنون یک سرمایه گذاری خارجی درک کرد. آمار نشان می دهند که میزان مسافرت ایرانیان به گرجستان در سال گذشته چیزی حدود ۶۰۰ برابر افزایش پیدا کرده است. یعنی اگر سال گذشته ۳۵۰ هزار نفر به این کشور مسافرت می کردند، امسال چیزی حدود ۱ میلیون نفر به گرجستان سفر می کنند. دلیل این مسئله را هم می توان پایین بودن هزینه های کلی این سفر دانست. علاوه بر این که هزینه تور سفر به گرجستان نسبت به سایر کشورها ارزان تر است بلکه هنگام سفر شما نیازی به هزینه زیادی ندارید چرا که هزینه زندگی در گرجستان پایین است و ایرانیان عزیز را دچار مشکل نمی کند.

از طرف دیگر گرجستان به ایرانیان بدون ویزا به مدت ۴۵ روز اجازه اقامت می دهد. پس با توجه به این که گرجستان مقصد گردشگری بسیاری از افراد است، ساخت هتل در گرجستان می تواند سرمایه گذاری آینده داری باشد.

ساخت هتل در گرجستان

ساخت هتل در گرجستان از این جهت مورد استقبال قرار می یگرد که فرصت های شغلی زیادی برای افراد محلی فراهم می کند. برای این که به ارزش یک هتل اضافه شود، وجود بازار و سایر امکانات رفاهی در کنار آن یک نیاز اصلی محسوب می شود. به همین دلیل است که شما می توانید در هر منطقه از گرجستان تصمیم به ساخت هتل بگیرید، چرا که رو به توسعه بودن این کشور تضمین می کند که به زودی اطراف هتل مورد نظر پر از امکانات رفاهی شود. البته از یک جهت دیگر نیز می توان این مسئله را تضمین کرد چرا که گرجستان برای پیوستن به اتحادیه اروپا نیاز دارد که رشد قابل توجهی داشته باشد.

کدام شهرها برای ساخت هتل در گرجستان محبوب هستند؟

شهرهای مانند تفلیس، باتومی از جمله شهرهایی هستند که بیشترین توجه را به خود جلب کرده اند چرا که در امتداد دریای سیاه قرار دارند. از طرفی وام هایی که از طرف بانک ها برای ساخت هتل در گرجستان داده می شود راحتی انجام این کار را دو چندان کرده است.

ساخت هتل در گرجستان

آمار جهانی نشان می دهد که در هر ۱۷ ساعت، یک هتل ساخته می شود. اروپای شرقی و گرجستان این فرصت را به ما می دهند که با استفاده از ایده ساخت هتل در گرجستان از این پتانسیل به نفع بهبود شرایط اقتصادی خود استفاده کنیم. طبق گزارش آژانس هواپیمایی گرجستان در شش ماه اول سال ۲۰۱۸ دو میلیون و ۱۰۳ هزار و ۱۴۹ مسافر از فرودگاه های گرجستان برای ورود و خروج استفاده نموده اند که این تعداد مسافر در مقایسه با مدت مشابه سال قبل با ۳۰٫۷۹ در صد افزایش همراه بوده است. بر اساس این آمار فرصت سرمایه گذاری ساخت هتل در گرجستان فرصتی سودآور و اقتصادیست که شما میتوانید با مشاوره از متخصصین شرکت جورجیا سرویس در کلیه امور ساختمانی و طراحی و همچنین اخذ مجوزهای قانونی در این حوزه بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما و خدمات این شرکت مراجعه کنید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: