ارتقا در فناوری های خانه هوشمند برای فروش مناسب تر
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

روشنایی خانه:

در ابتدا اطمینان حاصل کنید که لامپ های قدیمی را با ال ای دی ها جایگزین می کنید. ال ای دی ها عمر بیشتری دارند، قیمتشان کمتر است و با برنامه هایی که برای روشنایی طراحی شده است به خوبی کار می کنند. خانه تان را با ال ای دی های جدید مجهز کنید و آن ها را با اپلیکیشن هوشمند روشنایی مدیریت نمایید. در چنین شرایطی می توانید نور، شدت  آن و حتی رابطه ای که با محیط بیرون دارد را کنترل کنید. ال ای دی های هوشمند برتر باید بتوانند زیبایی و کارایی دو چندانی به خانه تان ببخشند. محصولات شرکت Z-Wave که در این زمینه طراحی شده اند را بررسی کنید.

 باغ:

تا به حال برایتان پیش آمده است نتوانید به هنگام بارندگی از باغتان محافظت کنید و جلوی هدر رفت آب را بگیرید؟

به کمک اپلیکیشن های هوشمندی که برای باغ ها طراحی شده است می توانید از بروز چنین مشکلاتی پیشگیری کنید و به طور مداوم شرایط خاک را بررسی نمایید و آب تان را هدر ندهید..

ارتقا در فناوری های خانه هوشمند

امنیت:

شناساگرهایی که برای حرکت طراحی شده اند زمانی که وارد بازار شدند سر و صدای زیادی به پا کردند. در این شرایط بود که صاحب خانه ها امنیت زیادی را حس کردند و توانستند این موارد را بر روی خانه شان نصب کردند و به کمک برنامه ها آن را مدیریت نمودند. اگر فردی وارد خانه می شد و متعلق به آن بود، پلیس سر می رسید. در حال حاضر شما می توانید از دوربین هایی که قیمت منطقی تری دارند برای شناسایی این حرکات و مانیتور کردن خانه از طریق دستگاه های هوشمند استفاده کنید.  شما می توانید به کمک این موارد از خانه تان محافظت کنید.

HVAC:

یادتان می آید زمانی را که به کمک ترموستات دمای خانه را کنترل می کردید و مجبور بودید به صورت دستی اینکار را بکنید؟ همچنین داخل این ها سیم پیچ های محکمی بود که توسعه یافته بودند و به عنوان دماسنج دستگاه استفاده می شدند.به کمک سیستم ترموستات هوشمند شما می توانید دمای خانه تان را از طریق هر دستگاه هوشمندی و هر جایی تنظیم کنید.

پیشرفتی که ترموستات های الکترونیکی برایمان به ارمغان آورده اند( به عنوان مثال به طور خودکار می توانند دما را به صورت ساعتی تنظیم کنند)  در سیستم های جدید نیز تعبیه شده اند اما شما می توانید همه این کارها را از راه دور انجام دهید. اگر مشکلی داشتید بهتر است با یک متخصص HVAC صحبت کنید.

 سیستم ورود:

در گذشته دیدن ورودی های بزرگ و بدون کلید برایمان بسیار جذاب بود. حالا می توانید به طور دستی درب خانه تان را برنامه ریزی کنید و کدهای مختلفی برای افراد متفاوت تولید نمایید. بله برنامه نویسی می تواند مایه زحمت باشد اما هیچ کس برای ورود به خانه از کلید استفاده نمی کند و این قابلیت بزرگی است. این روزها ورودی های بدون کلید را می توان از طریق گوشی های هوشمند یا تبلت برنامه ریزی کرد. مدل های برتر دارای دوربین و میکروفون هم هستند و می توانید با فردی که تلاش دارد وارد خانه شود صحبت کنید.

ارتقا در فناوری های خانه هوشمند

 اتوماسیون:

همه ما عاشق اتوماسیون هستیم. از خدمات خودکار لباسشویی تا برنامه های سفارش غذا واقعا باعث راحتی مان شده است. آخرین تکه از این پازل سیستم اتوماسیون کامل خانگی است که به کمک برنامه ها کنترل می شود. به کمک هاب هوشمند Z-Wave می توانید همه سیستم های هوشمند را مدیریت کنید، تنظیم نمایید و مورد استفاده قرار دهید.

 

خانه تان را خودکار کنید و ببینید خریداران چگونه قیمت بیشتری برای خانه تان پیشنهاد می کنند. اگر قصد فروش خانه را دارید این موارد می تواند کمکتان کند. اگر تصمیم گرفته اید در خانه تان بمانید باز هم می توانید از چنین فناوری های برتری استفاده کنید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 8 شهريور 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: