تاثیر گانودرما بر بیماری ام اس (MS)
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

 

گانودرما و بیماری ام اس

قارچ قرمز گانودرما

 

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما که از دسته قارچ های قرمز است، برخلاف دیگر قارچ های قرمز سمی نیست و ظاهر آن شبیه به کلیه انسان است. بافتی سخت دارد و سرشار از آنتی اکسیدان است. در گذشته این گیاه پر خاصیت، تنها برای پادشاهان و بزرگان شهر بود و کسی حق نداشت آن ها را بچیند.

پادشاهان در آسیای شرقی بر این باور بودند که با خوردن این ماده غذایی و خواص آن، می توانند خود را از شر بیماری ها خلاص کنند و بدن خود را در مقابل انواع امراض حفظ کنند.

از آن زمان تا بحال، قارچ گانودرما در مزارع چین، ژاپن، تایلند و …کشت می شد و مردم آن سرزمین ها از خواص بی شمار آن استفاده می کردند.

از گانودرما با عنوان شاه داروهای گیاهی یاد می شود؛ چرا که پلی ساکارید های موجود در این گیاه شفابخش، می توانند به تقویت گلبول های سفید و دیگر اعضای بدن کمک کنند. به این ترتیب، علائم و عوارض بسیاری از بیماری ها با استفاده از آن کنترل شده و بیمار به استفاده مجدد از آن که معمولا به شکل قهوه است، ترغیب می شود.

 

ام اس (MS) چیست؟

ام اس که یک بیماری خود مراقبتی شناخته شده است، ابتدا از بی حس شدن اعضای بدن و گز گز کردن آن ها شروع می شود و کم کم پیشرفت می کند و ممکن است اعضا را از کار بیاندازد و به فلجی منجر شود. استرس و فشار عصبی، عواملی هستند که علائم این بیماری را تشدید می کنند.

علت شیوع بیماری ام اس نیز مانند بسیاری از بیماری ها هنوز مشخص نیست و محققان تابحال نتوانسته اند درمان قطعی این بیماری را پیدا کنند.

بیماران مبتلا به ام اس ،اکثرا بین سنین ۱۷ تا ۴۰ سال هستند و به همین دلیل، مشکلات روحی و افسردگی، در بین آن ها شایع است. بنابراین، مبتلایان به ام اس هم مانند دیگر بیماران بیماری های خاص، مدام در پی پیدا کردن راهی برای رهایی از بیماری خود هستند.

بیماری ام اس ،منجر به مرگ نمی شود و تقریبا همه کسانی که این بیماری را داشته اند و فوت کرده اند، علت مرگشان، عوامل دیگری غیر از این بیماری بوده است. مانند: سرطان و سکته های قلبی و مغزی و …

باور عمومی بر این است که بیماران ام اسی ،نمی توانند باردار شوند و در آخر همه آن ها باید با صندلی چرخ دار خود را حرکت دهند؛ اما اینگونه نیست و هرگاه عوامل تشدید بیماری ،مانند استرس های روزمره از بیمار برداشته شود، او می تواند بسیاری از علائم ام اس را از بین ببرد یا کاهش دهد.

 

گانودرما و بیماری ام اس

قهوه گانودرما برای بهبود بیماری ام اس

 

آیا قارچ گانودرما در درمان بیماران ام اس موثر است؟

سوالی که ذهن بیشتر مردم را به خود مشغول کرده است، این است که آیا قارچ گانودرما همان قدر که در تبلیغات ذکر می شود، در بهبود بیماری های مختلف موثر است؟

پاسخ به این سوال، کمی نیاز به تامل دارد. در بسیاری از تبلیغات این محصول، ادعا می شود که قارچ گانودرما ،می تواند بیماری های لاعلاجی چون سرطان، ایدز، ام اس، پسوریازیس را درمان کند به طوریکه بیماری کاملا از بدن فرد خارج شود و علائم آن ریشه کن شوند.

باور این مسئله کمی دشوار است! همه ما می دانیم که از قدیم الایام تابحال، بیماری هایی مانند سرطان، جان بسیاری از انسان ها را گرفته و آن ها با هیچ دارویی چه گیاهی و چه شیمیایی نتوانستند با بیماری مقابله کنند.گانودرما و بیماری ام اس

حتی همان کسانی که در چین و ژاپن زندگی می کنند، اگر می توانستند بیماری خود را با قارچ گانودرما درمان کنند، چه نیازی به کشف و ساخت داروهای مختلف و روش های عجیب و پر دردسر پرتودرمانی داشتند؟ چرا همه آن ها مانند دیگر مردم جهان به علت بیماری های مختلف جان باختند؟

این ها سوالاتی است که این تبلیغات اغراق آمیز و دروغین را زیر سوال می برد. بدیهی است که هیچ کسی نمی تواند منکر فواید و خواص قارچ گانودرما شود، اما گاهی اغراق در تبلیغات، ما را مسخ می کنند و قدرت تفکر را از ما می گیرند.

بهبود علائم بیماری های خود ایمنی مانند ام اس و پسوریازیس از طریق قارچ گانودرما به هیچ وجه غیر ممکن نیست؛ اما ریشه کن کردن این بیماری ها نیز توسط این ماده غذایی امکان پذیر نمی باشد و تابحال هیچ نمونه یا شاهدی برای این موضوع یافت نشده است.

اگر حتی یک شاهد مثال برای درمان قطعی بیماران ام اس توسط گانودرما وجود داشت، تابحال هزاران مقاله علمی در این باب نوشته شده بود و به راحتی داروهایی از این ماده شگفت انگیز تهیه می شد که در عرض چند روز یا چند ماه، مبتلایان را درمان کند.

پس این ادعا قابل اثبات نیست و بیماران خاص، هنوز هم از درد و رنج بیماری خود رها نشده اند. بنابراین، درمان قطعی و کامل بیماری ام اس نه تنها از طریق خوردن قارچ گانودرما ،بلکه از هیچ راه دیگری تابحال اثبات نشده است.

اما بهبود بیماری ها با گیاهان دارویی به خصوص قارچ گانودرما کاملا منطقی است و شکی نیست که قارچ گانودرما ،با تاثیر روی گلبول های سفید می تواند بدن را در مقابل بیماری ها مقاوم کند و در بعضی موارد، آن ها را بهبود بخشد.

اما مراقب باشید تا گول افراد سودجو را نخورید! در حال حاضر هزاران سایت و پیج اینستاگرام وجود دارند که ادعا می کنند دوای درد شما پیش آن هاست. اما وقتی از آن ها خرید می کنید، هیچ تاثیری روی بیماری و بدن خود نمی بینید.

توصیه ما این است که قارچ گانودرما را از مراکز معتبری که سازمان غذا و دارو آن را تایید می کنند تهیه کنید و برای پودر و آرد و دمنوش گانودرما که نمی دانید محتویات آن چیست، مبلغی پرداخت نکنید.

اگر مبتلا به ام اس هستید، قبل از مصرف قارچ گانودرما ،حتما با پزشک معالج خود مشورت کنید و بدون اجازه او به هیچ وجه از محصول استفاده نکنید. زیرا ممکن است با این کار، در روند درمان شما اختلال ایجاد شود.

گانودرما و بیماری ام اس

داروهای متشکل از قارچ گانودرما




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 14 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: