دیوارپوش های سه بعدی
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

آیا احساس می کنید اتاق خواب ، اتاق نشیمن، حمام، آشپزخانه یا راهروی خانه شما نیاز به تغییر دارد؟ شما می توانید با استفاده از انواع دیوارپوش های پلی استایرن نظیر دیوارپوش های سه بعدی ، جذاب ترین تغییرات را در محل زندگی خود ایجاد کنید و از یک خانه لوکس و مدرن لذت ببرید.

در حال حاضر با توجه به گزینه های زیادی که برای طراحی دیوارها وجود دارد، موضوع انتخاب نوع و سبک طراحی دیوارها به یک چالش خاص در طراحی های داخلی مدرن تبدیل شده است. انواع کاغذ دیواری، دیوارپوش پلی استایرن، دیوارپوش چوبی، دیوارپوش های سه بعدی تنها بخشی از ابزارهای دکوراتیو تقریبا جدید برای تغییر دکوراسیون منزل و محل کار هستند. موضوع مورد بحث در این مقاله که مدتی است مورد توجه علاقه مندان به سبک های جدید معماری داخلی قرار گرفته است، استفاده از دیوارپوش های سه بعدی است.

دیوارپوش های سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی

ایجاد بعد سوم در عناصر معماری نیاز به مهارت های ویژه و حس هماهنگی بین عناصر موجود در محیط دارد. یکی از راه های موفقیت آمیز برای این کار، استفاده از دیوارپوش های سه بعدی است. با توجه به تصور طراحان و خواسته های مشتری می توان ترکیبات و ایده های زیادی را به وسیله دیوارپوش های سه بعدی پیاده سازی کرد.

دیوارپوش های سه بعدی می توانند شبیه به پوشش های دیواری سنتی نظیر چوب، آجر و یا سنگ به کار برده شوند. به تازگی نیز شکل های هندسی دیوارپوش های سه بعدی پلی استایرن طرفداران زیادی پیدا کرده است. با نصب یکی از مدل های دیوارپوش های سه بعدی پلی استایرن و نورپردازی مناسب آن می توانید جلوه کاملا لوکس و مدرنی به محل زندگی یا کار خود ببخشید. نصب سریع و آسان، هزینه مقرون به صرفه و حداقل مقدار ضایعات تنها بخشی از مزیت های دیوارپوش های سه بعدی پلی استایرن هستند.

دیوارپوش های سه بعدی هندسی

بیشتر دیوارپوش های سه بعدی پلی استایرن از نوع هندسی هستند ، بنابراین طیف گسترده ای از طرح ها را برای انتخاب در اختیار مشتری قرار می دهند. مربع ها ، دایره ها ، مثلث ها ، لانه زنبوری و الگوهای دیگر در انواع و اندازه های مختلف هر فضایی را تازه و مدرن می کند.

 با دیوارپوش های سه بعدی، یکی از دیوارهای خانه را  برجسته کنید

دیوارپوش های سه بعدی نوعی از ابزارهای تزئینی و دکوراتیو منزل با الگوهای سطحی برجسته و سه بعدی هستند. از این پانل های سه بعدی اغلب برای پوشاندن دیوار اصلی فضاهای مختلف خانه استفاده می شود. این دیوارپوش ها علاوه بر این که جذابیت خاصی به محیط می بخشند به عنوان عایق صوتی نیز عمل می کنند. بنابراین با استفاده از دیوارپوش های سه بعدی یک فضای آرام و لوکس را تجربه خواهید کرد.

دیوارپوش سه بعدی پلی استایرن

پانل های سه بعدی پلی استایرن به دلیل دوام و سهولت در نصب و تعویض بسیار محبوب شده اند. این پانل ها در اندازه های مختلفی در دسترس هستند و حمل و نقل آنها نیز آسان انجام می شود.

دیوارپوش های سه بعدی اغلب در یک چارچوب مناسب بر روی یکی از دیوارها نصب می شوند. اگر قصد دارید از این دیوارپوش در دیوار پشت تلویزیون خود استفاده کنید، برای سیم کشی و نصب پریز برق به آسانی می توانید سوراخ هایی را در پانل های آن ایجاد نمایید.

دیوارپوش های سه بعدی برای دکوراسیون داخلی و خارجی

دیوارپوش سه بعدی در بافت ها، طرح ها و الگوهای حک شده مختلفی ساخته شده اند. این دیوارپوش ها برای تکمیل طراحی داخلی و خارجی مناسب هستند و با ایجاد طرح برجسته مختلف بر روی دیوار ظاهر خاصی به فضاهای مختلف می بخشند. از دیوارپوش سه بعدی در دکوراسیون داخلی اغلب پشت تلویزیون، تخت خواب، راهرو، حمام و آشپزخانه استفاده می شود.

در صورت استفاده از دیوار پوش سه بعدی در فضای داخلی ساختمان این قسمت از خانه به عنوان یک کانون اصلی برای هدایت بقیه دکوراسیون داخلی به منظور جلب توجه میهمانان عمل می کند.

دیوارپوش سه بعدی در طراحی خارجی ساختمان ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. دیوارپوش های سه بعدی مورد استفاده در فضای باز باید حتما دارای خاصیت ضد آب باشند.

انواع دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی بر اساس موادی که برای ساخت آنها مورد استفاده قرار می گیرد به شکل زیر طبقه بندی می شوند:

دیوارپوش سه بعدی چوبی

دیوارپوش سه بعدی چوبی از تراشه های چوب طبیعی برای ایجاد جلوه ای طبیعی و گرم ساخته شده است.

دیوارپوش سه بعدی MDF

این نوع دیوارپوش که از تخته های فیبر با چگالی متوسط ​​و رزین ساخته شده، مقرون به صرفه و جذاب است و حتی می تواند برای زیبایی بیشتر در داخل خانه رنگ آمیزی شود.

دیوارپوش سه بعدی چرم

این دیوارپوش از چرم طبیعی یا مصنوعی ساخته شده است. دیوارپوش سه بعدی چرمی اغلب بسیار گران قیمت هستند و برای اضافه کردن یک فضای لوکس و سلطنتی در داخل خانه استفاده می شوند.

دیوارپوش سه بعدی اکریلیک پلیمر / گچ

این دیوارپوش ها از گچ با کیفیت بالا و پلیمر اکریلیک سازگار با محیط زیست ساخته شده اند و می توانند در ساختارها و اشکال مختلفی تولید شوند.

انواع دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی PVC و پلی استایرن

این دیوارپوش ها از PVC و پلی استایرن ساخته شده اند و جدیدترین نوع دیوارپوش در بازار می باشند. همچنین مقرون به صرفه و سبک هستند. این دیوارپوش ها از طریق چسب به آسانی نصب می شوند و برای افزایش جذابیت بصری، قابلیت نورپردازی دارند.

دیوارپوش سه بعدی بامبو

(ساخته شده از بامبو) سبک ، مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست هستند.

دیوارپوش سه بعدی شیشه ای

( ساخته شده از شیشه) گران قیمت، نیاز به دقت در نصب و نگهداری

دیوارپوش سه بعدی فلزی

(ساخته شده از فلزات؛ اغلب آلومینیوم با دوام و کاربردی) با اضافه کردن یک درخشش فلزی روشن و خاص، فضا را منحصر به فرد می کنند.

دیوارپوش سه بعدی سنگی

(ساخته شده از سنگ) اغلب برای دیوارهای فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند.

دیوارپوش سه بعدی پارچه ای

(ساخته شده از مواد و الیاف باکیفیت و گران قیمت) این نوع از دیوارپوش های سه بعدی نرم و لطیف هستند ، از این رو نیاز به مراقبت ویژه دارند. آنها اغلب برای استفاده در رستوران های لوکس ، هتل ها و دفاتر استفاده می شوند.

ویژگی های دیوارپوش های سه بعدی پلی استایرن

-این دیوارپوش ها از دیوارها محافظت کرده و هر گونه عیب و نقص آن را پنهان می کنند.

-دیوارپوش سه بعدی در رنگ ها ، الگوها ، طرح ها و بافت های متنوعی برای هر سلیقه ای وجود دارند.

دیوارپوش های سه بعدی پلی استایرن

نصب و جایگزینی دیوارپوش سه بعدی پلی استایرن آسان است. برای چسباندن این پانل ها بر روی دیوار کافی است از یک چسب قوی و مخصوص استفاده کنید.

-نگهداری آنها آسان است. با یک پارچه نرم و مرطوب به راحتی پاک می شود و گرد و غبار روی سطوح آن از بین می رود.

-از خاصیت عایق صوتی و مقاوم در برابر حرارت و رطوبت برخوردار می باشند.

-بادوام هستند و در عین حال به ظرافت و زیبایی داخل و خارج از منزل می افزایند.

– با دیوارپوش سه بعدی پلی استایرن می توان انواع سبک های مانند مدرن ، کلاسیک، سنتی و معاصر را به فضا اضافه کرد.

-برای نصب پریز برق و کابل ها می توان به راحتی آنها را سوراخ کرد.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: