ویژگی تشک خوب
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
ویژگی تشک خوب

برای کسانی که قصد خرید یک تشک جدید را دارند ، همیشه این سوال پیش می آید: “ ویژگی تشک خوب چیست؟

به عنوان یک مصرف کننده ، فاکتورهای مختلفی وجود دارد که شما می توانید آنها را در تعیین بهترین تشک برای خود در نظر بگیرید. البته انواع مختلفی از تشک ها در بازار موجود هستند و همین امر خرید بهترین تشک را برای بیشتر افراد دشوار می کند. چرا که همه ی انواع تشک ها برای یک فرد مناسب نیستند. بنابراین مهم است که قبل از تصمیم گیری ، زمانی را به مرور ویژگی های تشک خوب اختصاص دهید. خوشبختانه ، ویژگی های مشخصی وجود دارند که می توانند برای تشخیص تشک های با کیفیت تر از بقیه مورد استفاده قرار بگیرند. در اینجا نگاهی به برخی از ویژگی های تشک خوب می اندازیم. برای انتخاب بهترین تشک با رویال مد همراه شوید.

ویژگی های تشک خوب چیست؟

با توجه به اینکه شما حداکثر ۸ ساعت در شبانه روز را بر روی تشک می خوابید ، بنابراین یافتن یک تشک خوب برای تجربه بهترین خواب باید در اولویت شما باشد. یک خواب خوب شبانه نه تنها از کمردرد شما جلوگیری می کند ، بلکه مزایای دیگری همچون بهبود حافظه و خلاقیت ، کاهش فشار خون ، کاهش التهاب ، کاهش استرس و غیره را به همراه دارد. اما ویژگی های تشک خوب چیست؟ در اینجا به مهم ترین آنها اشاره می کنیم:

  1. استحکام بالای تشک

استحکام یکی از مهمترین جنبه های هر تشک است ، زیرا نه تنها میزان راحتی تشک را تعیین می کند ، بلکه بر طول عمر آن نیز تأثیر می گذارد. انواع تشک های موجود در فروشگاه رویال مد مخصوصا مدل های طبی هم سفت هستند و هم از ماندگاری بالاتری برخوردارند.

البته تشکی که خیلی سفت باشد ، هنگام خوابیدن ، تسکین لازم برای نقاط فشار را ایجاد نمی کند. این امر ممکن است به لگن و شانه های شما آسیب برساند. همچنین تشک  های خیلی نرم نیز موجب فرو رفتن بدن شما در سطح آن می شود و تغییر مکان در این وضعیت را دشوار می کند.  بنابراین یکی از ویژگی های تشک خوب این است که از منحنی طبیعی ستون فقرات شما پشتیبانی کند.

برای اطمینان از محکم بودن یک تشک باید به مواد اولیه و نوع فنرهای تشک توجه نمایید. البته ممکن است تشکی که برای یک شخص دیگر سفت و محکم است ، به اندازه کافی برای شما محکم نباشد. سفت بودن تشک به میزان قابل توجهی به وزن هر شخص نیز بستگی دارد.

به گفته کارشناسان ما در رویال مد تشک هایی که سیم پیچ ها و فنرهای فولادی بیشتری دارند از کیفیت بالاتری نسبت به دیگر تشک ها، برخوردار هستند. شما باید بتوانید تشک را حس کنید تا محکم بودن آن را ارزیابی کنید. البته در خریدهای اینترنتی نیز می توان از طریق بررسی نظرات کاربران و همینطور گفتگو با کارشناسان فروش ، اطلاعات مربوط به استحکام تشک ها را مورد بررسی قرار داد.

      چه افرادی نباید از تشک سفت استفاده کنند؟

  • افراد مبتلا به دیابت که مستعد ابتلا به زخم هایی موسوم به زخم ناشی از فشار هستند،
  • سالمندانی که چربی زیر پوست کمتری دارند،
  • و همینطور سالمندانی که مشکل حرکتی دارند. این افراد مسن بهتر است از تشک هایی که با نام تشک مواج معروف هستند ، استفاده کنند.

بنابراین هنگام خرید تشک رویال اصفهان اگر از بیماری یا ناراحتی خاصی رنج می برید حتما این موضوع را با فروشنده در میان بگذارید تا مناسب ترین تشک را به شما معرفی نماید.

  1. طول عمر و دوام بالای تشک

دوام یکی دیگر از ویژگی های تشک خوب است. طول عمر تشک با توجه به کیفیت مواد تشکیل دهنده و ساخت آن تعیین می شود. وقتی شما قصد خرید یک تشک جدید را دارید ، باید تشکی را انتخاب کنید که حداقل چندین سال بدون هیچ مشکلی بتوانید از آن استفاده کنید. بنابراین پیدا کردن تشک هایی با طول عمر بالا ضروری است. این ویژگی موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما برای خرید یک تشک دیگر می شود.

بهترین و باکیفیت ترین تشک ها حتی بین ۶ تا ۱۰ سال قابل استفاده هستند. انعطاف پذیری اجزای تشکیل دهنده تشک ها در ماندگاری آنها نقش بسزایی دارد.  اگر بودجه کافی برای خرید چنین تشک هایی را ندارید برای این مدت ، می توانید حداکثر ۳ تشک با طول عمر کوتاه تر را خریداری نمایید.

  1. طراحی خوب تشک

این یک جنبه بسیار مهم دیگر هنگام خرید یک تشک جدید است. یک خواب خوب شبانه علاوه بر اینکه بدن و روح شما را جوان می کند ، از شما در برابر عوارض مختلفی که با الگوی بد خواب همراه است نیز محافظت می کند. ناگفته نماند تشک های بی کیفیت و ارزان مقصر اصلی کمردرد و درد مفاصل هستند ، زیرا خواب شما را مختل می کنند. قطعا شما نمی خواهید یک سوم زندگی خود را در یک وضعیت ناخوشایند بگذرانید.

تشک هایی که مطابق با وضعیت خواب شما طراحی شده اند ، جزو این دسته از تشک ها قرار می گیرند. این نوع از تشک های جدید به طور خاص برای موقعیت های خاص خواب در افراد مختلف طراحی شده اند. این تشک ها معمولا توسط فروشنده برای داشتن یک خواب شبانه ی خوب که برای سلامت عمومی مصرف کنندگان مهم است ، پیشنهاد می شوند.

تشک خوب

  1. برخورداری از اندازه استاندارد

از آنجایی که یك فرد سالم معمولا هنگام خواب حدود چندین مرتبه در طول شب غلت می خورد، بنابراین برای تجربه یك خواب راحت باید تشک شما از فضای لازم برای آزادی حركتی شما برخوردار باشد. اگر تشك شما خیلی كوچك باشد ، آرامش و آزادی زمان خواب را از شما خواهد گرفت.

  1. قابلیت تنظیم دما در تشک

یکی از اجزای اصلی یک خواب خوب دمای مناسب محیط خواب است. برخی از تشک ها شامل مواد اولیه ای هستند که گرما را در خود حفظ می کنند و موجب می شوند تا رختخواب شما همیشه گرم باقی بماند. در عوض در برخی تشک های دیگر از مواد اولیه ی دیگری استفاده شده است که گرما را در خود نگه نمی دارد. برای تجربه یک خواب خوب می توانید هنگام خرید تشک این نکته را نیز در نظر بگیرید.

  1. شهرت برند تشک در بازار

تشک های مرغوبی که نیازهای مصرف کننده را در خصوص راحتی ، دوام و ایمنی به طور رضایت بخشی تامین می کنند ، قطعاً از شهرت خوبی در بازار برخوردار هستند. بنابراین یکی از بهترین راه ها برای انتخاب مارک خوب تشک ، بررسی تجربه خرید مصرف کنندگان قبلی است. علاوه بر این تشک های خوب اغلب شامل استانداردهای لازم بوده و از جانب سازنده ی آن نیز پشتیبانی می شوند. ضمانت نامه تشک ها معمولاً افتادگی ، خرابی تکیه گاه و سایر موارد مربوط به مواد اولیه تشک را پوشش می دهد.

تشک رویال اصل یکی از برندهای محبوب کالای خواب در ایران و برخی از بازارهای خارجی است که قطعا شما هم تا به حال نام آن را شنیده اید. تشک های متنوع رویال پاسخگوی نیاز مشتریان با هر نوع خواسته و بودجه ای است که شامل گارانتی نیز می شود. همین الان می توانید تشک رویال اصل را از فروشگاه رویال مد خریداری نمایید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: