دکوراسیون داخلی مراکز درمانی با دیوارپوش
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

خیلی وقت است که طراحان داخلی شروع به تغییر دکوراسیون داخلی مراکز درمانی با دیوارپوش ها کرده اند. به طور کلی طراحی شیک و مدرن یک فضای داخلی می تواند به میزان قابل توجهی در حال و هوای ما تاثیر گذار باشد. استفاده از انواع دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن در محیط مراکز درمانی و بیمارستان ها نیز می تواند در بهبودی سریع تر بیماران اثر گذار باشد.

دکوراسیون داخلی مراکز درمانی با دیوارپوش

با توجه به این که طراحی مدرن ساختمان های مراکز درمانی و بیمارستان ها با دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن یا سایر متریال های جدید دیگر می تواند به عنوان بخشی از ارتقاء کیفیت سیستم مراقبت های بهداشتی یک کشور محسوب شود و حتی در جذب هر چه بیشتر توریسم پزشکی نیز موثر است، بنابراین توجه به آن هنگام بازسازی یا ساخت و ساز کلینیک ها و بیمارستان ها ضروری است. در ادامه به لزوم توجه به دکوراسیون داخلی مراکز درمانی با دیوارپوش ها ، کف پوش ها و سایر ابزارهای دکوراتیو بیشتر می پردازیم.

مزایای طراحی دکوراسیون داخلی مراکز درمانی با دیوارپوش های پلی استایرن

خوشبختانه امروزه معماران و طراحان داخلی با پیشرفت فناوری ، توانسته اند ایده ها و راه حل های جدید و مختلفی را در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی مراکز درمانی با دیوارپوش ها و سایر ابزارهای دکوراتیو دیگر ارائه دهند. در ادامه بیشتر به کاربرد دیوارپوش پلی استایرن در محیط درمانی می پردازیم. همچنان با شرکت طراحی دکوراسیون هوم لوکس همراه باشید.

  • دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن به راحتی تمیز می شود :

دیوارپوش های پلی استایرن امکان تمیز کردن سطوح دیوار را به صورت مداوم فراهم می سازند. این ویژگی به خصوص در محیط های درمانی که بهداشت و نظافت بسیار حائز اهمیت است بیشتر مورد توجه قرار می گیرد. به این ترتیب کارکنان مراکز درمانی به سرعت و به سهولت و همینطور بدون محدودیت می توانند دیوارهای داخلی کلینیک و بیمارستان ها را ضدعفونی نمایند.

  • دیوارپوش پلی استایرن از انتشار میکروب و عفونت در مراکز درمانی جلوگیری می کند :

تولید کنندگان دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن این محصولات را به گونه ای طراحی و تولید کرده اند که از خاصیت ضد میکروبی و ضد باکتریال برخوردار باشد تا به گزینه مناسبی برای استفاده در تمامی مکان ها نظیر مراکز درمانی تبدیل گردد.

سطوح دیوارپوش های پلی استایرن مانع از تولید و ایجاد گرد و غبار در مراکز درمانی می شود و انتشار میکروب ها را نیز متوقف می کند ، در نتیجه نقش مهمی در جلوگیری از گسترش عفونت ها دارد. علاوه بر این دیوارپوش پلی استایرن به راحتی با مواد شوینده سازگار با محیط زیست تمیز می شود.

مزایای طراحی دکوراسیون داخلی مراکز درمانی با دیوارپوش های پلی استایرن

شما با استفاده از دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن می توانید سراسر محیط مطب، کلینیک و یا بیمارستان ها را یکپارچه نمایید. در واقع هنگامی که از یک طرح مشخص دیوارپوش در کلیه لابی ها و راهروها ، اتاق انتظار، اتاق عمل و دیگر قسمت ها استفاده می کنید این فضای یکپارچه می تواند به بیماران و همراهان آنها حس آرامش و امنیت ببخشد. همچنین با توجه به تنوع بالای این دیوارپوش ها می توان برای بخش های مختلف نظیر کلینیک کودکان یا خانه سالمندان از طرح های مناسب با همان فضا استفاده کرد.

  • دیوارپوش پلی استایرن از عمر طولانی با حداقل الزامات نگهداری برخوردار است :

دیوارپوش های پلی استایرن را می توان با جذب شوک ساخته و از این طریق مقاومت آنها را در برابر برخورد با تختخواب ها و انواع دیگر تجهیزات بیمارستانی نظیر برانکارد یا ویلچر بالا برد. نه تنها تمیز کردن این دیوارپوش ها راحت است بلکه در صورت بروز آسیب نیز به راحتی تعمیر می شود. شایان ذکر است پی وی سی  و پلی استایرن یکی از بهترین مواد موجود برای آب بندی اتاق های مرطوب هستند و به همین جهت انتخابی محبوب برای استفاده در آزمایشگاه ها به شمار می روند.

  • اهمیت سه ویژگی دیوارپوش پلی استایرن (عایق صدا، عایق رطوبت و عایق حرارت ) برای مراکز درمانی :

مقاومت بالای پنل های دیواری پلی استایرن در برابر رطوبت و حرارت، منجر به اطمینان خاطر بیماران، پزشکان و دیگر کارکنان از ایمنی ساختمان می شود. ضد حریق بودن این دیوارپوش ها یک مزیت قطعی برای مراقبت های بهداشتی محسوب می شود.

علاوه بر این برخی از انواع دیوارپوش های پلی استایرن از ویژگی عایق صدا نیز برخوردار هستند. این ویژگی در مراکز درمانی به حفظ آرامش بیماران که در طول درمان آنها بسیار حائز  اهمیت است کمک می کند.

  • در مراکز درمانی حتما باید از دیوارپوش با کیفیت و مقاوم استفاده شود :

به طور کلی برای راه اندازی یک مرکز درمانی به مصالح ساختمانی مقرون به صرفه و با دوام و همچنین دارای مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و امکان نگهداری آسان نیاز است. تهیه دیوارپوش برای فضای داخلی یک مرکز درمانی حتما باید دارای درجه کیفیت A باشد و قبلا طبق استانداردهای لازم نظیر ASTM E-84 مورد آزمایش قرار گرفته باشد. خوشبختانه پلی استایرن توانسته است تمامی این خواسته ها را برآورده سازد.

استفاده از کفپوش ها و همینطور پوشش های سقفی و دیواری پلی استایرن نیاز به تمیز کردن را کاهش می دهند و از گسترش عفونت در مراکز درمانی نیز جلوگیری می کنند. امروزه دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن بیمارستانی و سایر فضاهای درمانی در سراسر جهان محبوب هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیوارپوش های بیمارستانی و انواع دیگر پوشش های پلی استایرن با هوم لوکس تماس بگیرید.

در مراکز درمانی حتما باید از دیوارپوش با کیفیت و مقاوم استفاده شود :

استحکام بالا و همینطور بهداشتی بودن سطوح دیوارپوش های پلی استایرن نیاز به نظافت و استفاده از پولیش را کاهش می دهد. ماندگاری بسیار بالای این محصولات برای بیمارستان ها و کلینیک هایی که به دوام و نگهداری کم هزینه تجهیزات خود اهمیت می دهند بسیار حیاتی است.

کم بودن هزینه حمل و نقل و نصب آسان دیوارپوش پلی استایرن ، دوام زیاد و همچنین سهولت تمیز کردن ، دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن را به یک انتخاب بسیار مقرون به صرفه برای کلیه فضاهای داخلی نظیر ساختمان های اداری و تجاری ، هتل ها و همینطور مراکز درمانی تبدیل کرده است.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: