قیمت تشک
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
قیمت-تشک

وقتی نوبت به خرید یک تشک جدید می رسد ، تعیین اینکه واقعا قیمت یک تشک مناسب چقدر است و یا به چه عواملی بستگی دارد کار دشواری است. در حال حاضر طیف گسترده ای از مارک ها و مدل های تشک وجود دارد که هر کدام قیمت های متفاوتی دارند. علاوه بر این تورم قیمت ها و موارد دیگر نیز بر روی قیمت تشک تاثیر می گذارند. برای اینکه بینش مناسبی از میزان هزینه ای که باید برای یک تشک با کیفیت و مناسب بپردازید ، داشته باشید ، پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

عوامل بسیاری می توانند بر روی قیمت تشک ها نقش داشته باشند. از آنجا که تنوع زیادی در نوع ، اندازه و متریال مورد استفاده در ساخت تشک وجود دارد ، بنابراین ارائه یک محدوده قیمت ثابت برای آن دشوار است. بعلاوه انتخاب تشک بر اساس ترکیب مواد ، قیمت و سایر عوامل دیگر نیاز به تحقیقات گسترده در مورد محصول دارد. به همین خاطر در ادامه به عوامل موثر در تعیین قیمت تشک می پردازیم. مهم ترین آنها عبارتند از :

نوع تشک :

نوع تشک یکی از مهم ترین عوامل برای تعیین قیمت آن است. این روزها انواع تشک های طبی ، فنری ، مموری فوم ، لاتکس و غیره در بازار موجود هستند که هر کدام کارایی و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. همین کارایی خاص روی قیمت نهایی محصول نیز تاثیر گذاشته است. برای مثال تشک های مموری فوم در سراسر جهان به گران بودن شهرت دارند.

متریال و همینطور نحوه طراحی و ساخت تشک :

شاید یکی از بزرگترین عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت تشک ، مواد به کار رفته در آن و  همینطور کیفیت و نحوه ساخت تشک باشد.  برای مثال تشک های هیبریدی که هم سیم پیچ داخلی و هم فوم (کف) دارند معمولاً گران تر از مدل های تمام کف هستند. حتی تشک های تمام فوم نیز بسته به نوع کف و تعداد لایه های مورد استفاده می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند. علاوه بر این تشک های لوکس یا خاصی نظیر تشک های مموری فوم اغلب از تشک های معمولی گران تر هستند. پلی فوم نسبتاً ماده ارزانی برای ساخت تشک محسوب می شود ، در حالی که مموری فوم و مواد ویژه ای مانند فوم های حافظه دار تزریق شده با مس می توانند به قیمت تشک شما اضافه کنند.

تراکم و نوع فوم تشک :

تراکم فوم در دوام تشک نقش به سزایی دارد و به همین خاطر عامل کلیدی در قیمت گذاری تشک فومی محسوب می شود. فوم های با چگالی کم نرم تر هستند و به سرعت خراب می شوند و اغلب در مدل های تشک نسبتاً ارزان استفاده می شوند. فوم های با چگالی بالا سفت تر هستند و بیشتر دوام می آورند. آنها معمولاً در مدل های با قیمت گران تر استفاده می شوند.

یکی دیگر از موارد مهم در مورد قیمت تشک های فومی نوع فوم مورد استفاده در ساخت آنها است. برای مثال پلی فوم (حتی پلی فوم با چگالی بالا) سریع تر از دیگر فوم های حافظه دار خراب می شوند. در نتیجه معمولاً هزینه تشک تمام پلی فوم بسیار کمتر از تشک مموری فوم است. به همین ترتیب ، تشک های دارای فوم حافظه مخصوصا مدل هایی که در آنها ژل یا مس تزریق شده باشد گران تر از تشک های مموری فوم معمولی هستند.

اغلب افراد خوابیدن بر روی تشک مموری فوم را نسبت به تشک پلی فوم ترجیح می دهند. در حقیقت فاکتورهای عملکردی تشک های مموری فوم مانند استحکام ، توانایی مطابقت با فرم بدن و کاهش فشار ، عامل مهمی در انتخاب این نوع تشک ها توسط مشتری هستند. به همین دلیل ، خریداران به احتمال زیاد حاضرند هزینه ی بیشتری پرداخت کنند اما در عوض تشک مموری فوم را متناسب با سلیقه خود انتخاب کنند.

اندازه و ابعاد تشک در تعیین قیمت تشک :

قیمت تشک مستقیماً با اندازه و ابعاد آن در ارتباط است. مثلا واضح  است که تشک های تک نفره از تشک های دو نفره ارزان تر هستند. همچنین هر کدام از انواع این تشک ها نیز در سایزهای کوچک تر و بزرگتر موجود هستند که انتخاب آنها بستگی به اندازه تختخواب شما دارد. برای دریافت قیمت تشک بر اساس اندازه ، با فروشندگان ما در رویال مد تماس بگیرید.

طول عمر تشک :

هنگام خرید تشک حتما طول عمر و دوام آن را در نظر بگیرید. خرید یک تشک ارزان تر ممکن است در ابتدا در هزینه شما صرفه جویی کند ، اما به احتمال زیاد مجبور می شوید خیلی زود آن را تعویض کنید. اگر دوام و کیفیت کلی تشک جدید خود را در نظر بگیرید و بر همین اساس هزینه بیشتری پرداخت کنید ، در عوص در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.

ضمانت نامه و شرایط بازگشت در تعیین قیمت تشک :

بیشتر تشک های جدید دارای نوعی ضمانت نامه یا گارانتی تعویض هستند و اکثر تولیدکنندگان نیز نوعی سیاست بازگشت را ارائه می دهند. جزئیات این سیاست ها می تواند در هزینه خرید تشک تأثیر بگذارد. به همین ترتیب ضمانت هایی با مدت زمان طولانی تر معمولاً مقداری هزینه اضافه به قیمت اولیه تشک شما اضافه می کنند.

نکات مهم هنگام خرید تشک جدید

اگرچه تحقیق در مورد مارک ها و مشخصات مختلف تشک می تواند به شما برای یافتن یک تشک با کیفیت و با قیمت مناسب کمک کند ، اما چند نکته برای خرید هوشمندانه تشک نیز وجود دارد که می توانید هنگام خرید تشک جدید از آنها استفاده کنید

  • حتما از فروشنده بخواهید تا در مورد لایه های درونی تشک برای شما توضیح دهد. سپس تشک های مختلف را بر اساس این لایه ها و قابلیت های آنها با هم مقایسه کنید. مثلا تعداد سیم پیچ ، تراکم فوم حافظه ، نوع لاتکس و غیره را حتما در نظر بگیرید. هر کدام ار این موارد می توانند تاثیر زیادی بر روی قیمت یک تشک داشته باشند. گاهی اوقات شما به یک متریال خاص یا ویژگی خاصی نیاز ندارید بنابراین نباید تشکی با آن ویژگی خریداری کنید. سعی کنید تشک جدید خود را متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه کنید.
  • متاسفانه گاهی اوقات تشک های تقلبی به اسم مارک های معروف تشک با قیمت های بالا به فروش می رسند. برای اینکه گرفتار چنین فروشنده هایی نشوید سعی کنید حتما تشک خود را از مراکز معتبر فروش تشک خریداری کنید. قصد خرید هر برندی از تشک را که دارید حتما نوع اورجینال و اصل آن را از مراکز معتبر فروش بخواهید. برای مثال می توانید تشک رویال اصل را از فروشگاه رویال مد خریداری کنید.
  • فراموش نکنید تشک ها از نظر دوام ، استحکام ، قیمت و کیفیت بسیار با هم متفاوت هستند. قبل از خرید فروشنده و قیمت مارک ها را مقایسه کنید تا بیشترین ارزش را برای آنچه می پردازید بدست آورید



:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: