راههای جلوگیری از عوارض بوتاکس کدامند؟
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
راههای جلوگیری از عوارض بوتاکس کدامند؟

در بین اعمال زیبایی، بیشترین عملی که در تمام دنیا انجام می شود تزریق توکسین بوتولونیوم (معروف به بوتاکس) است که با فلج کردن عضلات در رفع چین و چروک ، بخصوص در نیمه فوقانی صورت ، اثر قابل توجهی دارد. البته همین عمل هم دارای عوارضی است که از شایع ترین آنها می توان از غیر قرینگی ، افتادگی پلک ، خشکی چشم و تاری دید نام برد. اما راههای جلوگیری از عوارض بوتاکس کدامند؟ در مطب پیش رو به توصیه های پزشک متخصص تزریق بوتاکس در اصفهان برای کاهش عوارض این عمل اشاره می کنیم.

راههای جلوگیری از عوارض بوتاکس کدامند؟

– بهترین راه کاهش عوارض بوتاکس ، تزریقِ آن نزد پزشک متخصص است! چون انتخاب نقاط، جهت تزریق بوتاکس، بسیار بسیار مهم هستند و نباید در نزدیک اعصاب اصلی و بافت های حساس تزریق شود و لذا مهارت در تزریق بسیار مهم است. و البته از این مهم تر، اینکه تعیین شود چه حجم از بوتاکس در هر نقطه باید تزریق گردد.

– دومین راه مهم برای کاهش عوارض ، استفاده از مواد استاندارد و مورد تایید وزارت بهداشت است که اکنون تعداد شرکت هایی (نشانهای معتبری) که مورد تایید وزارت بهداشت می باشند از تعداد انگشتان یک دست هم کمتر هستند!!!

ولی متاسفانه در بازار غیر رسمی محصولاتی مشاهده میگردد که هیچکدام از وزارت بهداشت مجوز نداشته و از راه قانونی وارد کشور نمیشوند و متاسفانه شاید توسط بعضی از کارکنان حوزه درمان مورد استفاده قرار گیرند. ((که گاهی اوقات هم بصورت ناخواسته و عدم آگاهی بوده است)) اینها به هیچ وجه مورد تایید نیستند و لازم به ذکر است اکثر عوارض ایجاد شده هم با همین دسته از داروها ایجاد شده است!

– سومین راه جلوگیری از عوارض، انجامِ درستِ مراقبتهای بعد از تزریق بوتاکس است و از بین آنها مهم ترین راه، خوابیدن به صورت طاق باز تا حداقل ۴۸ ساعت بعد از تزریق بوتاکس است چون در این فاصله بوتاکس در عضلات پخش میشود و اگر فرد به یک پهلو بخوابد امکان جمع شدنِ بیشترِ مواد در یک سمت بر اثر نیروی جاذبه ی زمین وجود دارد و شانسِ ایجادِ عوارضِ بعد از بوتاکس را بالا می برد.

 




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: