استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی بسیار رایج است ، به خصوص در آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی که پاکیزگی محیط از اهمیت بالایی برخوردار است. در این صورت شما می توانید هر چیزی را که بر روی رنگ سفید دیده می شود به راحتی مشاهده کرده و آن را پاک کنید و سطوح را مثل روز اول تمیز و براق نگه دارید. علاوه بر این رنگ سفید تمام نورها را منعکس می کند ، بنابراین باعث می شود فضا ها بزرگتر به نظر برسند و به همین دلیل است که در بیشتر ساختمان ها از رنگ سفید برای سقف ها استفاده می شود.

اما کاربرد رنگ سفید در طراحی دکوراسیون داخلی فقط محدود به آشپزخانه یا حمام نمی شود، بلکه مدت هاست استفاده از این رنگ در دیگر قسمت های دکوراسیون داخلی نیز طرفدار دارد. برای مثال حدود 90 درصد از طراحی های داخلی صورت گرفته توسط خانم زاها حدید ، یکی از مشهورترین معماران جهان ، با استفاده از رنگ سفید بوده است.

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

خیلی ها علاقه مند به نصب دیوارپوش های پلی استایرن و دیگر ابزارهای دکوراتیو به رنگ سفید هستند. رنگ سفید برای پیاده سازی هر دو سبک دکوراسیون مدرن یا کلاسیک بسیار کاربرد دارد. به همین خاطر تقریباً در هر فضای داخلی به میزان کم یا به وفور دیده می شود.

در ادامه به نکات جالب تری در مورد کاربرد رنگ سفید در طراحی داخلی و همینطور محصولاتی که می توانید از شرکت هوم لوکس با رنگ سفید تهیه نمایید اشاره می کنیم.

نکات جالب در خصوص استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون خانه یا محل کار بسیار مهم است. زیرا رنگ های مختلف می توانند فضا و سبک های مختلفی را برای ما ایجاد کنند. به عنوان مثال ، استفاده از دیوارپوش پلی استایرن به رنگ روشن ، به ایجاد یک فضای شاد و آرامش بخش کمک کرده و استرس ما را برطرف می کند. به همین دلیل است که باید رنگ داخل ساختمان را با دقت انتخاب کنید. در اینجا به نکات لازم در خصوص استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی می پردازیم

بدون شک رنگ سفید یکی از بهترین رنگ هایی است که می توانید برای فضاهای مختلف خانه خود انتخاب کنید. نه تنها رنگ سفید باعث می شود اتاق های شما روشن تر شوند ، بلکه این رنگ باعث ایجاد آرامش بیشتر در محیط زندگی و کار شما می شود. علاوه بر این ، از آنجا که رنگ سفید یک رنگ خنثی است ، بنابراین اضافه کردن وسایل و دکوراسیون با رنگ های مختلف را ساده تر می کند.

سفید رنگی است که معمولاً در فضای داخلی مدرنیست استفاده می شود ، به گونه ای که اشکال معماری محور اصلی آن هستند. سفید به خوبی با رنگ سیاه ترکیب می شود تا جلوه ای خیره کننده از کنتراست بالا به وجود آورد.

نکات جالب در خصوص استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

جالب است بدانید ترکیب سفید تقریبا با هر رنگی قشنگ است و به همین خاطر است که بسیار پرطرفدار شده است. هنگامی که طراحی دکوراسیون داخلی را با رنگ سفید شروع می کنید ، به تدریج می توانید رنگ های دیگری را در اطراف به آن اضافه کنید و در نهایت یک طراحی مدرن و جذاب داشته باشید.

آیا رنگ سفید هنوز هم بهترین رنگ برای دیوار است ؟

انتخاب رنگ سفید برای طراحی دیوارها هیچ وقت قدیمی نمی شود. رنگ سفید برای بسیاری از سطوح کاربرد دارد و به نظر می رسد همیشه تازه ، واضح و جدید است. این رنگ همچنین می تواند تضاد خوبی بین رنگ های مختلف کفپوش چوبی ، خاکستری و مشکی ایجاد کند. شما می توانید هنگام تزئین دیوارهای سفید این نکات را امتحان کنید:

– در اتاق ها از 90٪ رنگ سفید و 10٪ رنگ دیگر استفاده کنید.

– برای گرم کردن بیشتر فضا ، تن های مختلف چوب را به فضای خود اضافه کنید. برای مثال صندلی ، میز و کنسول چوبی یا قهوه ای می تواند به گرم شدن فضا کمک کند.

– ترکیب رنگ های خاکستری یا آبی با رنگ سفید بسیار محبوب و پرکاربرد است. شما همچنین می توانید از نقاشی های سیاه و سفید ، عکس های خانوادگی یا دیگر ابزارهای دکوراتیو در کنار دیوارپوش پلی استایرن سفید استفاده کنید.

استفاده از رنگ سفید فقط به دیوارها محدود نمی شود…

شما برای استفاده از رنگ سفید فقط به رنگ دیوارها محدود نمی شوید. بلکه برای مبلمان یا دیگر تزئینات خانه خود نیز می توانید از رنگ سفید استفاده کنید. به عنوان مثال ، اگر مبلمان ، میزها و یا صندلی های آشپزخانه خود را  از رنگ سفید انتخاب کنید دکوراسیون داخلی خانه شما بسیار لوکس تر و مدرن تر به نظر خواهد رسید.

استفاده از رنگ سفید فقط به دیوارها محدود نمی شود...

خوب است بدانید رنگ سفید در طیف‌ های مختلفی وجود دارد برای مثال سفید ساده ، سفید استخوانی ، سفید عاجی ، سفید مرمری ، سفید کاپوچینویی ،  سفید صدفی و … از رایج ترین طیف های رنگی سفید هستند که در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین هنگام انتخاب رنگ سفید برای دکوراسیون حتما به طیف رنگی آن با توجه به میزان نور فضا و دیگر ویژگی های مهم در دکوراسیون دقت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

از آنجایی که رنگ سفید فضای شما را بزرگتر نشان می دهد. بنابراین ، برای خانه یا اتاق های کوچک بهتر است بیشتر از این رنگ استفاده کنید تا جلوه بزرگتری به فضا ببخشید. اگر می خواهید دیوارپوش و دیوارکوب پلی استایرن و یا دیگر ابزارهای دکوراتیو را به رنگ سفید تهیه نمایید می توانید از محصولات ما در هوم لوکس دیدن نمایید. هنگام سفارش دیوارپوش سفید می توانید محصولات با کد رنگ 12-11-09-01 را انتخاب نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: