دسته بندی ها :
چرا پوشک بیبی لینو  بخرم؟
  • بیبی لینو سنسیتیو به معنای واقعی کلمه “سنسیتیو” است. چرا؟ به دلیل اینکه تنها دارنده استاندارد OEKO-TEX100 در صنعت پوشک جهان است. این استاندارد که توسط دو موسسه و لابراتوار آلمانی و فرانسوی تدوین شده و شرکتها بوسیله این استاندارد ارزیابی می شوند، بیانگر سالم بودن الیاف استفاده شده در منسوج مورد نظر و بی ضرر بودن محصول برای پوست است. در مورد پوشک این مساله بسیار مهم است زیرا مستقیما با قسمتهای حساس پوست کودک در تماس است. پس از اعطای این استاندارد به شرکتهای حائز شرایط کار پایان نمی یابد. بلکه حداقل ۵ نوبت در سال به صورت سرزده بازرسین این استاندارد به شرکت مراجعه کرده از محصولات نمونه برداری می کنند، در صورت وجود کوچکترین عدم انطباق، اسناندارد از شرکت مذکور بازپس گرفته می شود. بنابراین شرکتهای دارنده این استاندارد دائما باید گوش به زنگ بوده و به صورت دائم از کیفیت محصول خود اطمینان حاصل کنند.
  • دلیل دیگر سنسیتیو بودن پوشک بچه بیبی لینو سنسیتیو، داشتن عصاره ارگانیک بابونه در این پوشک است. توضیح اینکه، این پوشک تنها دارنده عصاره ارگانیک بابونه در دنیاست. عصاره بابونه تسکین دهنده پوست است. در طب سنتی ما ایرانیان نیز دم کرده بابونه را به مدت ۲۰ دقیقه روی پای بچه که از ادرار سوخته بود می گذاشتند. بنابراین با مصرف پوشک بیبی لینو سنسیتیو نیاز به پماد و کرم و پودر برای از بین بردن سوختگی پوست بچه از بین می رود. به دلیل وجود بابونه و داشتن استاندارد OEKO-TEX100 اصولا سوختگی در پای فرزند شما بوجود نخواهد آمد.
  • وجود لایه های تنفسی در پوشک باعث جریان یافتن هوا میان پوشک و پای بچه می شود و این عامل نیز باعث عدم سوختگی پای کودک می شود.
    استفاده از الیاف ۱۰۰% کتان در تولید پوشک بیبی لینو سنسیتیو نیز دلیل دیگری برای سنسیتیو بودن آن است.
  • جذب بسیار بالای این پوشک عامل دیگری است برای سالم ماندن پوست لطیف کودک. جذب ۱۳ برابری پودرهای جاذب این پوشک نسبت به رقبا که در بهترین حالت جذب ۸ برابری دارند، این پوشک را بی رقیب ساخته است. در آزمایشی که همکاران ما روزانه برای معرفی این محصول انجام می دهند یک لیتر آب، بله یک لیتر آب روی پوشک ریخته می شود. پس از حداکثر ده دقیقه نه تنها آب کاملا جذب شده بلکه سطح پوشک که روی آن آب ریخته شده است کاملا خشک می شود. حتی با فشار دادن پوشک یک قطره آب هم بیرون نمی ریزد. بلکه به صورت صد درصدی جذب پودر جاذب پوشک شده است. این ادعای ماست که هیچ پوشکی این قابلیت را ندارد. شما مادر عزیز می توانید با خیال آسوده شب را به صبح برسانید بدون اینکه نگران سوختگی پای فرزند خود باشید. چرا که حتی در صورت چندین بار ادرار کردن بچه، پوشک خشک باقی خواهد ماند.
  • استفاده از کشباف نرم و لطیف در عین قرار گرفتن پوشک در پای بچه به صورت مناسب، هیچ قرمزی و ناراحتی برای کودک بوجود نمی آورد.
    وجود لایه ADL درون پوشک باعث پخش شدن ادرار در تمام سطح پوشک به صورت متناسب شده و از جمع شدن پوشک در یک سمت جلوگیری می کند که این امر باعث جلوگیری از آسیب دیدن مفاصل پای کودک می شود.
  • طراحی ارگونومیک پوشک باعث درست قرار گرفتن پوشک میان پای کودک شده و از ابتلای کودک به عوارض راه رفتن بد و آسیب دیدگی مفاصل جلوگیری می کند.
  • وجود لایه دوم در اطراف پوشک باعث عدم پس دادن ادرار و مدفوع به بیرون از پوشک می شود.
  • داشتن ویتامین E و آلوئه ورا تسکین دهنده پوست کودک خواهد بود.
  • گواهینامه های پوستی از انجمن متخصصین پوست اروپا و یونان نشان از مورد تایید بودن ادعاهای فوق است.

ضمنا پوشک بیبی لینو سنستیو علاوه بر موارد بالا تست شده در:

  • EDANA-INDA (بلژیک – آمریکا): همه مواد اولیه در ساخت پوشک مطابق روشهای مجاز مورد تایید دو موسسه معتبر بین المللی EDANA و INDA بررسی و تایید می شوند.
  • آزمایشگاه COURTRAY فرانسه: یافته های آزمایشگاه های بیبی لینو پس از تایید نمونه های ارسالی به آزمایشگاه Courtray فرانسه مورد تایید قرار می گیرند.

پس با خیال راحت بیبی لینو بخرید و نگران سوختگی، عفونت ادراری، قرمزی پوست، نم پس دادن و … نباشید.