ماندگاری ژل لب
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
ماندگاری ژل لب

ما با افزایش سن ، به طور طبیعی مقداری از کلاژن، رطوبت و چربی پوست خود را از دست می دهیم. همین امر منجر به نازکی و افتادگی اجزای صورت ، از جمله لب ها می شود. فیلر ها یا پرکننده های لب با جایگزینی کلاژن و چربی از دست رفته بار دیگر جوانی و شادابی را به لب های ما باز می گردانند و باعث می شوند تا لب هایمان پرتر و حجیم تر به نظر برسد. به همین خاطر تزریق ژل لب در اصفهان و دیگر شهرها یکی از محبوب ترین روش های بی خطر برای زیباتر شدن لب ها محسوب می شود. اما ماندگاری ژل لب چقدر است؟

خیلی از مراجعه کنندگان به مراکز معتبر زیبایی تزریق ژل لب در اصفهان به دنبال راهی برای افزایش ماندگاری ژل لب و تاثیر آن هستند. به همین خاطر پزشکان متخصص انواع ژل لب ماندگارتر را به آنها پیشنهاد می کنند. در ادامه در این خصوص بیشتر توضیح خواهیم داد.

در حال حاضر ژل لب های مبتنی بر هیالورونیک اسید بیشترین کاربرد را برای تزریق در لب ها دارند.  هیالورونیک اسید  یکی از ترکیبات طبیعی یا زیست سازگار است که  به وفور در بدن یافت می شود و خطری برای سلامتی شما ایجاد نخواهد کرد. هیالورونیک اسید در واقع ماده ای ژل مانند است که از باکتری ساخته می شود. این ماده با اتصال به مولکول های آب در پوست ، ظاهر لب های ضخیم را ایجاد می کند. این پرکننده ها به آرامی جذب می شوند و می توانند توسط پزشک متخصص تزریق ژل لب در اصفهان ضخیم یا نازک شوند تا دقیقاً شما را به ظاهری که می خواهید برسانند. دانشمندان همچنین دریافته اند که تزریق اسید هیالورونیک باعث می شود پوست کلاژن بیشتری تولید کند که این امر باعث ایجاد چسبندگی طبیعی بیشتری در لب ها می شود.

ماندگاری ژل لب چقدر است؟

تزریق ژل لب می تواند به لب های نازک شما حجم و ظاهری جذاب ببخشد و همینطور خطوط لب و چین و چروک ها را درمان کند. پرکننده های لب نتایج فوری ایجاد می کنند. این روش نسبتاً بی خطر است و در صورتی که برای تزریق به مراکز معتبر تزریق ژل در اصفهان و دیگر شهرها مراجعه شود فقط عوارض جانبی خفیفی را ایجاد خواهد کرد که به سرعت بهبود می یابد.

ماندگاری تزریق لب معمولا بین ۶ تا ۱۲ ماه است. البته این مدت زمان بسته به نوع ژل و تکنیک پزشک شما متفاوت است و گاهی اوقات ممکن است بیشتر از یک سال نیز ماندگاری داشته باشد. شایان ذکر است فیلرهای پرکننده لب مبتنی بر اسید هیالورونیک پس از طی شدن این مدت زمان توسط بدن جذب می شوند ، بدون اینکه به شما آسیبی برسانند. همچنین در صورتی که شما از نتیجه کار راضی نباشید می توانید توسط پزشک متخصص خود این نوع ژل را از لب هایتان خارج کرده و ظاهر لب های خود را به حالت اول باز گردانید.

عوامل تاثیرگذار بر ماندگاری و دوام تزریق ژل لب

به طور کلی  ژل لب به دو نوع دائمی و موقتی تقسیم می شود. تزریق ژل های دائمی که در گذشته بیشتر رواج داشته است به دلیل عوارض ناشی از آن اخیرا مورد استفاده قرار نمی گیرد. به این ترتیب امروزه تزریق ژل لب موقتی که معمولا بر پایه مواد بی خطر و بدون عوارض خاص برای بدن هستند پرطرفدار است. البته مدت زمان ماندگاری ژل لب های موقتی نیز برای افراد خواهان این جراحی زیبایی بسیار اهمیت دارد. چرا که می توانند از چند ماه تا چند سال ماندگاری داشته باشند. اما چه عواملی بر این ماندگاری تاثیرگذار است؟ در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد:

  • تکنیک مورد استفاده پزشک برای تزریق ژل لب

اگر پزشک تزریق ژل لب در اصفهان تزریق را به درستی و به میزان لازم انجام دهد ، علاوه بر ایجاد فرم و ظاهر بهتر در لب ها، ماندگاری تاثیر آن نیز افزایش می یابد. بنابراین سعی کنید بهترین پزشک تزریق ژل لب در اصفهان را پیدا کنید.

  • مراقبت ها و رعایت دستورهای پزشک پس از تزریق ژل لب

برای افزایش ماندگاری ژل لب بعد از تزریق ؛ باید بلافاصله به توصیه های پزشک خود عمل کنید و مثلا از مصرف نوشیدنی ها و غذاهای داغ و تند پرهیز کنید. همچنین به هیچ عنوان نباید لب های خود را فشار دهید یا آنها را دستکاری کنید.

  • نوع و برند فیلرها

هر کدام از انواع ژل لب سرعت تجزیه متفاوتی دارند و به همین خاطر ماندگاری آنها متفاوت است. قبل از تزریق بهتر است در خصوص ماندگاری نوع ژل لب مورد استفاده پزشک خود آگاه شوید.

  • رژیم غذایی و سبک زندگی

عواملی همچون سبک زندگی ، میزان استرس و اضطراب در فرد ، مصرف سیگار و نوع تغذیه می توانند ماندگاری ژل لب را در هر فرد تغییر دهند.

  • ژنتیک

جالب است بدانید علاوه بر عوامل مذکور خصوصیات ژنتیکی هر فرد نیز بر روی میزان ماندگاری ژل لب تاثیر می گذارد. بنابراین ممکن است یک نوع ژل لب در دو فرد ماندگاری متفاوتی داشته باشد. البته این مورد تاثیر زیادی ندارد اما به هر حال نمی توان آن را نادیده گرفت.

تزریق ژل لب در مطب دکتر ایمان مومنی ؛ متخصص پوست و مو در اصفهان

اگر به تزریق ژل لب علاقه دارید و یا در خصوص ماندگاری ژل لب ، قیمت تزریق ژل لب در اصفهان و یا سایر خدمات درمانی یا زیبایی ارائه شده در مطب دکتر ایمان مومنی سوالاتی دارید ، از شما عزیزان دعوت می کنیم برای تعیین وقت ملاقات با ایشان تماس بگیرید.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: