دیوارپوش آیینه ای و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی
پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

به دلیل تطبیق پذیری آسان و جذاب آینه ها با انواع دکوراسیون های داخلی از آنها برای طراحی و ساخت انواع دیوارپوش ، دیوارکوب و قرنیز استفاده می شود. دیوارپوش آیینه ای مکمل خوبی برای هر سبک طراحی داخلی در ساختمان های مختلف است. یکی از مزیت های مهم دیوارپوش آیینه ای ایجاد حس بزرگتر بودن فضا است. دیوارهای آینه کاری شده به اتاق های شما عمق بیشتری می بخشند.

در هر کجا که بخواهید تأثیر فضای بیشتری ایجاد کنید ، نور را منعکس کنید و یا توجه دیگران را بیشتر جلب کنید می توانید از دیوارپوش های آیینه ای استفاده کنید. شما می توانید با استفاده از انواع قرنیز ، دیوارکوب و دیوارپوش های آینه کاری شده یک فضای خاص و چشم نواز را برای محیط زندگی خود طراحی کنید.

دیوارپوش آیینه ای

با توجه به محبوبیت زیاد دیوارپوش های آیینه ای در میان مشتریان ، امروزه بیشتر معماران و صاحبان املاک از دیوارپوش آینه ای با رنگ های طلایی ، رز گلد و یا مسی برای تغییر دکوراسیون خانه ها استفاده می کنند. دیوارپوش آیینه ای بیشتر در سالن های ورزشی ، آرایشگاه ها و بوتیک ها و در خانه ها نیز اغلب بر روی دیوار شومینه ، پشت تختخواب ، آشپزخانه ، راهروها و روی کمدها نصب می گردد. دیوارکوب های آینه کاری شده بدون تداخل در بقیه دکوراسیون داخلی به فضای شما سبک تازه ای می بخشند. در ادامه در خصوص دیوارپوش آیینه ای و انواع کاربردهای آن بیشتر توضیح می دهیم. با هوم لوکس همراه باشید.

ویژگی های دیوارپوش آیینه ای

استفاده از دیوارپوش آیینه ای برای تکمیل ظاهر خانه ، استودیو ، باشگاه ورزشی ، فروشگاه و یا دفتر کار مقرون به صرفه و در عین حال چشم نواز است. ابزارهای دکوراتیو آینه ای نظیر انواع قرنیز ، دیوارکوب و دیوارپوش های آیینه ای در اکثر ساختمان های مدرن نصب شده اند. این ابزارها در ابعاد مختلف کوچک ، متوسط و یا حتی بزرگ وجود دارند. بنابراین شما می توانید به راحتی در خصوص ابعاد ، شکل و رنگ دیوارپوش آینه ای مورد نظر خود را تصمیم بگیرید.

دیوارهایی که به طور کامل با صفحات آینه ای پوشانده شده اند ، بیشتر در مراکز تناسب اندام محبوب هستند زیرا به شما اجازه می دهند هنگام تمرین فرم بدن خود را مشاهده و اصلاح کنید. اما یک کاربرد محبوب دیوارکوب آینه ای در خانه های مسکونی ، پوشاندن دیوار با این ابزار دکوراتیو برای بزرگتر نشان دادن اتاق خواب است. نصب دیوارپوش های آینه ای دکوراتیو مشابه کاشی های دیواری است با این تفاوت که مجبور نیستید وقت یا هزینه زیادی برای اینکار صرف کنید. این ابزارهای دکوراتیو اغلب به صورت برچسبی هستند و خیلی راحت و به سرعت بر روی دیوار نصب می شوند. شما می توانید این آینه ها را در خطوط مستقیم افقی یا عمودی و یا با الگوهای مبهم و مطابق با خواسته ها و سلیقه خود نصب کنید.

دیوارپوش آینه کاری شده

در زیر برخی از مزایای استفاده از دیوارپوش آینه ای در دکوراسیون داخلی را مورد بررسی قرار می دهیم:

  • آینه ها فضا را بیشتر از آنچه هست نشان می دهند:

اگر دیوارکوب آیینه ای در مکان مناسب به خوبی نصب شده باشد فضای شما را بسیار وسیع تر نشان می دهد. در واقع انعکاس تصویر محیط در دیوارهای آینه ای باعث می شود یک مکان بزرگتر و جادارتر به نظر برسد. این مزیت برای اتاق های کوچک و باریک بسیار مناسب است. همچنین اگر می خواهید حمام شما وسیع تر به نظر برسد ، استفاده از دیوارپوش آینه ای پیشنهاد می شود. با آینه کاری دیوارها بسیار راحت تر می توان یک راهرو را جادارتر نشان داد.

  • دیوارپوش آینه ای نور فضا را افزایش می دهد:

آینه ها منعکس کننده خوبی برای انواع نور منابع طبیعی و مصنوعی مانند نور خورشید یا لامپ ها هستند. بنابراین اگر از دیوارکوب و دیوارپوش آینه کاری شده استفاده کنید ، فضای خانه شما روشن تر می شود و نیاز به تعداد چراغ های روشن را کاهش می دهد. در این صورت میزان مصرف انرژی خانه شما نیز کاهش می یابد.

  • دکوراسیون خانه با دیوارپوش آیینه ای زیباتر می شود:

انواع دیوارپوش های پلی استایرن ، چوبی ، آینه ای و …. تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون خانه شما دارند. اگر برخی از دیوارهای خانه ، آینه کاری شوند ، خانه ی شما زیباتر و لوکس تر به نظر می رسد. اندازه آینه میزان زیبایی را تحت تأثیر قرار می دهد. آینه های بزرگ  تر، فضا را زیباتر از آینه های کوچک نشان می دهند. دکوراسیون های مختلفی با انواع آینه ها نظیر دیوارکوب های تزئین شده با آینه های بزرگ و یک تکه و یا آینه های چند تکه ی متوسط و کوچک وجود دارد. شما با استفاده از دیوارپوش آینه کاری شده می توانید یک  نقطه کانونی خیلی خوب و جذاب را در یک ناحیه از خانه خود ایجاد کنید. از آینه ها همچنین می توان برای پنهان کردن نقص دیوارها استفاده کرد.

شما می توانید آینه های دکوراتیو را متناسب با فضا و نیاز خود به صورت افقی و عمودی در کنار یکدیگر بر روی دیوار نصب کنید و یک دکوراسیون جذاب و شیک برای خانه و یا دفتر کار خود ایجاد کنید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: