پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

تشک ایرانی یا خارجی

تشک ایرانی یا خارجی

بارها به این نکته اشاره کردیم که یک خواب خوب می تواند سلامتی و حافظه شما را بهبود ببخشد. اما در مورد اثرات کمبود خواب چه می دانید؟ احتمالاً همه ما می دانیم کم خوابی بر خلق و خو ، انرژی  و توان ما در طول روز تاثیر می گذارد. متأسفانه ، اکثر مردم در طول شب خواب باکیفیت و مورد نیاز خود را ندارند. نظرسنجی ها حتی نشان می دهد که جمعیت افراد بدخواب طی دهه های گذشته نیز به طور مداوم افزایش یافته است. این می تواند به خاطر استفاده از یک تشک نامرغوب و یا فرسوده باشد که حتما نیاز به تعویض خواهد داشت. اما اگر به فکر خرید تشک جدید افتاده اید شاید بین اینکه تشک ایرانی یا خارجی انتخاب کنید هنوز شک دارید، بنابراین پیشنهاد می کنیم این مطلب را در سایت نمایندگی رویال اصفهان دنبال کنید.

تشک ایرانی یا خارجی ؟ کدام یک را انتخاب کنیم؟

اگر به فکر خرید تشک جدید افتاده اید شاید بین اینکه تشک ایرانی یا خارجی انتخاب کنید هنوز شک دارید، باید گفت قطعا تشک خارجی از استانداردهای بالاتری برخوردار است، اما از آنجایی که کالای خواب هنگام واردات جزو کالای لوکس محسوب شده و در نتیجه عوارض بازرگانی زیادی نظیر پرداخت گمرک ۱۰۰ درصدی به آن تعلق می گیرد و در نهایت با قیمت بسیار بالایی به دست مشتری در داخل کشور می رسد ، مسلما این قیمت ها برای خیلی ها به صرفه نیست. بنابراین بهتر است به فکر خرید یک تشک ایرانی اما با کیفیت مشابه نمونه های خارجی باشید.

خوشبختانه برخی از تولیدکنندگان داخلی تشک مانند کارخانه تشک رویال اصل توانسته اند با به کارگیری تکنولوژی روز مورد استفاده در جهان برای ساخت تشک، تشک هایی با کیفیت و استاندارد مشابه تشک های خارجی آن هم با قیمت به صرفه تر تولید نمایند. بنابراین اگر بین انتخاب تشک ایرانی یا خارجی هنوز تردید دارید ما با اطمینان خرید تشک های رویال اصل نظیر تشک طبی رویال را به شما پیشنهاد می کنیم. الیاف و مواد به کار رفته در ساخت این تشک ها از بسیاری جهات مشابه نمونه خارجی بوده و توسط نمایندگی رویال اصفهان تضمین شده است. اگر به دنبال خرید تشک طبی در اصفهان هستید پیشنهاد می کنیم از فروشگاه رویال مد دیدن نمایید.

بهترین تشک برای شما کدام است؟

به یاد داشته باشید خواب یک دوره فعال بدن است که در آن بسیاری از فرآیندهای مهم همچون ترمیم و تقویت بدن اتفاق می افتد بنابراین باید به فکر یک تشک مناسب خارجی یا ایرانی با کیفیت برای ارتقاء وضعیت خواب خود باشید. اگر از کمردرد و سایر اشکال درد مزمن رنج می برند ، خواب می تواند زمان حیاتی برای بهبودی سلامتی شما محسوب شود. تحقیقات نشان می دهد کیفیت پایین خواب با دردهای مزمن و همچنین افسردگی رابطه مثبت دارد و همچنین یک تشک جدید مرغوب می تواند با افزایش کیفیت خواب برای کاهش درد مفید باشد. بنابراین اگر می خواهید یک تشک جدید را برای راحت تری بیشتر بدن خود در هنگام خواب تهیه کنید ، کارشناسان ما در فروشگاه رویال مد، نمایندگی رویال اصفهان ، در اینجا چند راهنمایی کلی را به شما ارائه خواهند داد.

چگونه کیفیت یک تشک خوب را تشخیص دهیم؟

به یاد داشته باشید اینکه صرفا تشک شما خارجی و گرانقیمت باشد بیانگر این نیست که بهترین تشک را برای خواب خود  انتخاب کرده اید بلکه هنگام خرید تشک باید به نوع و جنس آن چه خارجی و چه ایرانی بسیار توجه نمایید. زیرا نیازهای شما از نظر نوع مشکلات و فرم بدن در خوابیدن متفاوت خواهد بود. مثلا برخی از افراد با توجه به شرایط و فیزیک خود به تشک های نرم تر نیاز دارد، در حالی که برخی دیگر به تشک هایی با خاصیت پشتیبانی از فرم بدن و یا تشک طبی احتیاج خواهند داشت. اگر در مورد نیازهای خود در خصوص انتخاب تشک کمی گیج شده اید می توانید از کارشناسان فروش ما در نمایندگی رویال اصفهان مشورت بگیرید. همچنین خرید تشک مموری فوم و یا تشک طبی اصفهان در سایت ما امکان پذیر است.

بر اساس تجربه یک پزشک متخضض اگر لگن پهنی دارید ، تشکی با سطح کمی نرمتر ممکن است برای شما بهتر باشد.  همچنین برای اینکه ستون فقرات خود را در یک راستا قرار دهید ، به تشک هایی با قابلیت پشتیبانی از فرم بدن نیاز دارید. افراد با لگن باریکتر نیز بهتر است یک تشک با سطح سفت تر را انتخاب کنند. افرادی که از درد مزمن رنج می برند باید نسبت به تشک های خود و کیفیت خواب خود بیشتر دقت کنند.

چه زمانی باید تشک بخریم؟

ما تقریباً یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذرانیم ، بنابراین داشتن یک تشک راحت که پاسخگوی نیازهای بدن ما برای استراحت بهتر باشد بسیار مهم است. توجه داشته باشید که خواب زیر مجموعه بهداشت جسمی و روانی ما است و یک تشک عالی و مرغوب ایرانی هم می تواند تاثیر مثبت بر سلامتی ما داشته باشد. اما اگر با وجود یک تشک خوب باز هم در طول شب خواب شما مختل می شود باید حتما به یک پزشک مراجعه کنید. زیرا یک تشک ، هر چقدر هم عالی باشد ، نمی تواند، دلیل اصلی اختلال خواب شما را برطرف سازد. اما به طور کلی به عنوان بخشی از توصیه های مداوم کارشناسان فروش رویال مد، در صورت روبرو شدن با شرایط زیر حتما تشک خود را تعویض کنید.

–  بدانید چه زمانی باید یک تشک جدید تهیه کنید. اگر تشک فعلی شما به وضوح دو تکه شده و یا دیگر راحت نیست ، قطعا زمان خرید یک تشک جدید فرا رسیده است.

– فرم بدن هنگام خواب مهم است. در طول شب ماهیچه ها و رباط ها (بافتی که مفاصل را به هم متصل می کند) در پشت شما نیاز به آرامش و بهبودی دارند. اگر یک تشک خیلی سفت یا خیلی نرم داشته باشید ، این تشک ها از ستون فقرات شما و گردن یا کمرتان پشتیبانی نمی کنند. بنابراین به فکر خرید یک تشک جدید باشید.

– مهم نیست تشک شما خارجی یا ایرانی باشد بلکه راحتی کلی بدن و همینطور پشتیبانی کافی تشک از فرم بدن مهم است. بیمارانی که می خواهند تشک محکم تری را برای حمایت از پشت خود داشته باشند ، ممکن است برای راحتی بیشتر ، یک تشک با بالشتک ضخیم تر و طبی را در نظر بگیرند. برای خرید تشک طبی اصفهان با ما تماس بگیرید.




:: موضوعات مرتبط: تولید محتوای ویژه مشتریان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: