پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی

زمانی که می خواهید سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه کنید ممکن است وسوسه شوید و به دنبال میانبر باشید. شاید دوست داشته باشید تاکتیک هایی را امتحان کنید که فرایندتان را تسریع می کند و به شما کمک می کند رتبه های بالاتر را در مدت زمان کمتری کسب کنید. اما به خاطر داشته باشید که راه های میانبر و تاکتیک های سئوی کلاه سیاه همچون استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی نه تنها کمکتان نمی کند بلکه به سایتتان آسیب هم می زند.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سئوی داخلی و سئوی خارجی

تفاوت سئوی داخلی و سئوی خارجی در چیست؟

 بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو که با عنوان سئو نیز از آن یاد می شود در شکل ها و اندازه های مختلفی وجود دارد. سئو به یک تکنیک یا یک ابزار واحد محدود نمی شود. اگر تازه وارد دنیای سئو شده اید،حتما دوست دارید تفاوت سئوی داخلی و خارجی را بدانید. هر کدام از این ها مزایایی برای کسب وکارتان دارند و به آن کمک می کنند بازدیدکننده بیشتری به سمت سایت جذب کند. با اینکه اجرای برخی از استراتژی ها تنها چند ساعت زمان می برد اما برخی از تاکتیک ها هم هست که نیازمند زمان زیادی برای برنامه ریزی است. از این فرصت استفاده کنید و افراد را به سمت سایت خود جذب نمایید. در این مقاله قصد داریم تفاوت بین سئوی داخلی و خارجی را با هم مرور کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
عنوان های عالی

شاید زمان زیادی را برای ایجاد محتوا و منتشر کردن آن بر روی وبلاگ سپری کرده باشید. واضح است که تولید محتوای عالی برای رشد کسب وکارتان واجب است اما افراد تا زمانی که عنوان محتوای شما را دوست نداشته باشند رغبتی برای مطالعه باقی قسمت های آن نخواهند داشت. عناوین وبلاگ ها اولین بخش از پست وبلاگی است که خواننده آن را می بیند و بخشی است که می تواند او را به کلیک بر روی مقاله و مطالعه باقی آن تشویق کند. افراد زمانی که بخواهند مطالب وبلاگی شما را به اشتراک بگذارند از این عناوین استفاده می کنند. این موضوع بدین معنی است که خواننده قبل از محتوای کامل مقاله عنوان آن را بررسی می کند و اگر عنوان را دوست داشت آن را می خواند و با مخاطبانش در رسانه اجتماعی به اشتراک می گذارد.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
عنوان های عالی

شاید زمان زیادی را برای ایجاد محتوا و منتشر کردن آن بر روی وبلاگ سپری کرده باشید. واضح است که تولید محتوای عالی برای رشد کسب وکارتان واجب است اما افراد تا زمانی که عنوان محتوای شما را دوست نداشته باشند رغبتی برای مطالعه باقی قسمت های آن نخواهند داشت. عناوین وبلاگ ها اولین بخش از پست وبلاگی است که خواننده آن را می بیند و بخشی است که می تواند او را به کلیک بر روی مقاله و مطالعه باقی آن تشویق کند. افراد زمانی که بخواهند مطالب وبلاگی شما را به اشتراک بگذارند از این عناوین استفاده می کنند. این موضوع بدین معنی است که خواننده قبل از محتوای کامل مقاله عنوان آن را بررسی می کند و اگر عنوان را دوست داشت آن را می خواند و با مخاطبانش در رسانه اجتماعی به اشتراک می گذارد.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
به روزرسانی هسته الگوریتم گوگل

Google Core Algorithm – الگوریتم هسته گوگل

گوگل اخیرا به روزرسانی هسته الگوریتم گوگل گسترده را تایید کرده است. دنی سلیوان از گوگل بیان کرده که این به روزرسانی سایت هایی که کیفیت پایینی دارند را هدف قرار نداده است. او صریحا اعلام کرده که سایت هایی که رتبه بندی شان را از دست داده اند نیازی به برطرف کردن هیچ چیزی ندارند. این اعلان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون به روزرسانی Phantom را زیر سوال می برد. گوگل حالا سیگنال های بی کیفیت را هدف قرار نمی دهد.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
کسب و کارهای کوچک

۵۰ نکته برای سئوی کسب و کارهای کوچک و اطمینان از موفقیت در دنیای آنلاین:

اگر با دنیای آنلاین آشنا باشید حتما درباره اهمیت بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یعنی سئو حرف هایی شنیده اید. به عنوان یک کسب و کار کوچک این موضوع می تواند یکی از ابزارهای مهم برای بازاریابی باشد. سئو برای کسب و کارهای کوچک (SMB) می تواند فرآیند خسته کننده ای باشد. خوشبختانه به کمک استراتژی های درست تسلط بر روی سئو  نیازمند کارهای سختی نیست. برای اینکه بتوانید کارتان را به درستی آغاز کنید و ادامه دهید در این بخش ۵۰ نکته ساده برای سئو را در اختیارتان قرار خواهیم داد.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سئوی سایت وردپرسی

چگونه سئوی سایت وردپرسی را بهبود ببخشیم؟

اصلا مهم نیست چقدر برای ظاهر سایت وردپرسی خود زحمت کشیده اید اگر نتوانید این سایت را به مخاطبان خود نشان دهید همه زحماتتان به هدر خواهد رفت . اینترنت پر از سایت هایی است که تلاش می کنند نظر افراد را به سمت خود جلب کنند. برای اینکه مخاطبان بتوانند سایت شما را پیدا کنند باید تمام تلاش خود را بکنید تا آن را در جای درستی به نمایش بگذارید. یکی از تاکتیک های برتر برای رسیدن به چنین هدفی، استفاده از سئوست. سئو برای سایت شما مزایای زیادی دارد. از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیده شدن سایت را بهبود می بخشد
  • به افراد کمک می کند راحت تر شما را پیدا کنند.
  • ترافیک سایتتان را بهبود می بخشد
  • مقرون به صرفه است.
  • بعد از اینکه به هدف خود رسیدید می توانید در طولانی مدت از نتایج تان لذت ببرید.

سئو تنها گزینه شما برای دیده شدن نیست اما بهترین گزینه برای شروع کار است.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
کلمات کلیدی

در این مقاله قصد داریم مراحلی را برای بهینه سازی سایت برای نتایج طبیعی را با هم مرور کنیم. این بهینه سازی باعث افزایش رتبه بندی و بهبود نرخ کلیک هم می شود.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
دامنه سایت

اولین قدم در ایجاد یک وب سایت انتخاب نام دامنه برای آن است. مرحله بعد زمان انتخاب موضوع و نوشتن مطالب سایت مورد نظرتان است. نوشتن نام دامنه مهمترین بخش از راه اندازی سایت است، لذا تا زمانی که سایت شما پا برجاست، به هیچ عنوان نمی‏توان آن را تغییر داد و سایت شما با همین نام شناخته می‏شود.

در زمان سرچ کردن در موتورهای جستجو نام دامنه نقطه شروع برای هر موتور جستجو به هنگام لیست کردن نتایج جستجو است. به دلیل سخت بودن تغییر نام دامنه، توصیه می‏شود نام دامنه شامل کلمات کلیدی مرتبط با اهداف سایت باشد. در حقیقت انتخاب نام دامنه مناسب یکی از مهمترین عوامل سئو است. برای شروع اگر نام دامنه شما شامل کلمات کلیدی خود باشد شما قادر به معرفی این کلمات به صورت آسان‏تر در داخل محتوای متن وب سایت خواهید بود. به این ترتیب سایت ‏های معتبر و مرتبط با کار شما تمایل خواهند داشت تا به کلمه دامنه شما لینک بزنند و این عاملی برای بالا بردن موقعیت و رتبه‏ بندی وب سایت شما در SERPs گوگل خواهد بود.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سایت مپ

زمانی که ساختار یک وبسایت را طراحی می‏کنید و در حال بررسی نقاط ضعف آن هستید، داشتن یک سایت مپ (Sitemap) یا نقشه سایت می‏تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد. بروز بودن نقشه سایت به عنوان شیوه ارتباطی با موتورهای جستجو مهم است. در حالی که فایل robots.txt بیانگر فایل‏ هایی است که موتورهای جستجو نباید ایندکس نمایند، نقشه سایت به موتورهای جستجو اعلام می‏کند کدام یک از بخش ‏های موردنظر از سایت را ایندکس و بهتر شناسایی نماید. سایت مپ اتفاق جدیدی در طراحی سایت نیست بلکه همیشه بخشی از عناصر ساخت سایت بوده که با بهبود عملکرد موتورهای جستجو درباره نقشه سایت، امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. البته از دیدگاه سئو سایت، باید علاوه بر سایت مپ‏های قدیمی از جمله یاهو و MSN که هنوز از فرمت‏های استاندارد html استفاده می‏کنند، سایت مپ گوگل با فرمت XML که متفاوتر از HTML است را نیز بکار گرفت که برای تجربه کاربر نیز مناسب‏تر است.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سایت مپ

زمانی که ساختار یک وبسایت را طراحی می‏کنید و در حال بررسی نقاط ضعف آن هستید، داشتن یک سایت مپ (Sitemap) یا نقشه سایت می‏تواند در این زمینه بسیار تاثیرگذار باشد. بروز بودن نقشه سایت به عنوان شیوه ارتباطی با موتورهای جستجو مهم است. در حالی که فایل robots.txt بیانگر فایل‏ هایی است که موتورهای جستجو نباید ایندکس نمایند، نقشه سایت به موتورهای جستجو اعلام می‏کند کدام یک از بخش ‏های موردنظر از سایت را ایندکس و بهتر شناسایی نماید. سایت مپ اتفاق جدیدی در طراحی سایت نیست بلکه همیشه بخشی از عناصر ساخت سایت بوده که با بهبود عملکرد موتورهای جستجو درباره نقشه سایت، امروزه از اهمیت بالایی برخوردار است. البته از دیدگاه سئو سایت، باید علاوه بر سایت مپ‏های قدیمی از جمله یاهو و MSN که هنوز از فرمت‏های استاندارد html استفاده می‏کنند، سایت مپ گوگل با فرمت XML که متفاوتر از HTML است را نیز بکار گرفت که برای تجربه کاربر نیز مناسب‏تر است.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
لینک بیلدینگ

لینک بیلدینگ چیست و چرا لینک بیلدینگ از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است؟

چرا در دنیای لینک بیلدینگ تازه کار و مبتدی باشید یا اینکه سال ها اینکار را انجام داده باشید قطعا این راهنما برایتان مفید خواهد بود. حوزه سئو و لینک بیلدینگ همیشه در حال تغییر است و این روزها اهمیت به دست آوردن لینک های با کیفیت بیشتر از قبل خود را نشان می دهد. اگر می خواهید در دنیای آنلاین رقابت کنید و جایگاه خوبی در موتورهای جستجو به دست آورید باید کمپین های لینک بیلدینگ را درک کنید و نحوه اجرایش را بشناسید. در این مقاله به همین موضوع خواهیم پرداخت و تلاش خواهیم کرد شما را در مسیر درستی قرار دهیم. موارد زیادی هست که باید مدنظر داشته باشید اما سعی می کنیم این موارد را به فصل های ساده و کاربردی طبقه بندی کنیم. امیدواریم از این راهنما لذت ببرید



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سرعت سایت

سئو چیست؟

SEO مخفف Search Engine Optimization مجموعه کارهایی است که به منظور بهبود کمیت و کیفیت ترافیک ورودی به وبسایت از طریق موتورهای جستجو صورت می‏گیرد. برای درک بیشتر سئو باید به دو مقوله کیفیت و کمیت ترافیک توجه شود.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
انکرتکست

انکرتکست متن قابل کلیک و قابل نمایشی در هایپرلینک است. در مرورگرهای مدرن، این متن معمولا به صورت آبی و  زیرخط دار نمایش داده می شود.

 نمونه کد:

<a href=”http://www.example.com”>Example Anchor Text</a>

فرمت بهینه:

انکرتکست‌های سئو دوست به صفحه هدف مربوط هستند.

 



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سئوی اصلی

قبل از آغاز کمپین هایتان استراتژی های زیر را بشناسید

آیا می دانستید که 93 درصد از همه تجربیات آنلاین با موتورهای جستجو آغاز می شود؟ اگر می خواهید سرنخ های با کیفیت و ارزشمندی جذب کنید که به کسب وکارتان علاقه مندند باید بر روی کمپین های سئویی سرمایه گذاری کنید. قبل از اینکه بخواهید سایت را بهینه سازی کنید نکته مهم این است که انواع مختلف سئو را برای کسب وکارتان بشناسید و درک کنید. این موضوع دربرگیرنده تکنیک های خوب و بد است. درک این استراتژی ها و تکنیک های مختلف به شما کمک می کند کمپینی ایجاد کنید که نتایج طبیعی بهتری برای کسب وکارتان جذب می کند. در این مقاله سعی می کنیم 4 نوع سئوی مختلف و تکنیک های مرتبط با سئو را پوشش دهیم.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
شریک سئو

شرکای سئو

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان سئو یک روش ارزشمند برای کسب وکارتان است تا بتواند ترافیک طبیعی به سمت سایت جذب کند و سرنخ ها را به مشتری تبدیل نماید. اگر به دنبال موفقیت در دنیای سئو هستید باید شریک مناسبی برای سئوی سایتتان انتخاب کنید تا شما را به سمت کمپین های موفقی هدایت کند. در این مقاله 7 نکته را برای یافتن بهترین شریک سئوی گوگل مرور خواهیم کرد.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
تبلیغات اینترنتی با گوگل ادوردز

با گسترش و رونق کسب‌وکارهای اینترنتی، تبلیغات نیز از روش‌های معمول به سمت اینترنتی پیش رفته است. تبلیغات اینترنتی به دلیل دامنه گسترده و نیز هزینه‌های پایین‌تر این روزها بیشتر موردتوجه صاحبان مشاغل گوناگون قرار گرفته و سعی می‌کنند با کمک انواع روش‌های آن با افزایش تعداد کاربران میزان درآمد خود را افزایش دهند. گوگل ادوردز یکی از روش‌های مهم و بسیار تأثیرگذار تبلیغات اینترنتی است که در ادامه بیشتر با آشنا خواهید شد.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
تگ H1

ترندهای سئو می آیند و می روند اما سال هاست که گفته می شود استفاده از تگ H1 می تواند سئوی سایت را بهبود ببخشد. در این مقاله قصد داریم به همین موضوع بپردازیم و ببینیم آیا واقعا استفاده از چنین تگی می تواند سئوی سایت را بهبود ببخشد یا خیر. در این مقاله نحوه استفاده از تگ هدر و H1 را بر روی سایت بررسی خواهیم کرد. همچنین درباره نحوه بررسی سایت برای تگ های H1 و سایر تگ ها را صحبت می کنیم و در نهایت نکات سئویی را در اختیارتان می گذاریم که استفاده از آن ها به شما کمک می کند رتبه تان در موتورهای جستجو را بهبود ببخشید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 مهر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سئوی منفی

چگونه می توان از لینک های بد و اسپم ریکاوری کرد و آن ها را شناسایی نمود؟

تا به حال برایتان پیش آمده است درباره سئوی منفی حرف هایی بشنوید؟ شاید درباره اینکه سئوی منفی یک افسانه است و نمی توان اینکار را انجام داد حرف هایی شنیده باشید. یا اینکه فکر کنید قربانی سئوی منفی بر روی سایتتان شده اید و به خاطر نوسانات لینک های اسپم به مشکل برخورده اید. صرف نظر از آنچه که درباره سئوی منفی شنیده اید، در این مقاله قصد داریم اطلاعات دقیق تری در این باره در اختیارتان بگذاریم. در ادامه توضیح خواهیم داد سئوی منفی چیست، چقدر شایع است و چگونه می توانید بفهمید قربانی این موضوع شده اید یا خیر. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورید باقی مقاله را مطالعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
زیردامنه

بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو (سئو) یکی از موثرترین روش ها برای افزایش رتبه بندی سایت در موتورهای جستجوست. تمرینات زیادی برای سئو وجود دارد که به کسب وکار شما کمک می کند به نتایج برتر در موتورهای جستجو دست یابید. یکی از این تمرینات استفاده از سئو برای زیردامنه است. اگر هنوز در این باره اطلاعاتی ندارید در این مقاله همراه ما باشید. اگرچه این مقاله ممکن است به نظر فنی یا حتی خسته کننده برسد اما اصلا پیچیده نیست. در این بخش سعی می کنیم توضیحات مرحله به مرحله ای را برای سئوی زیر دامنه ارائه کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 شهريور 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
خرید لوله‌های پلی‌اتیلن

امروزه اغلب شاغلین در صنایع مختلف به اهمیت و فواید استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن واقف بوده و در تلاش هستند که این نوع لوله‌ها را جایگزین سیستم‌های آبیاری و انتقال جریانات گازی یا مایع قدیمی نمایند. اما ممکن است به دلیل عدم آشنایی با اطلاعات مندرج بر روی لوله‌های پلی‌اتیلن و نیز شناخت نوع مرغوب و با کیفیت لوله‌ها اقدام به خرید نمایند که علاوه بر از دست دادن سرمایه و افزایش هزینه‌های تعمیر و یا خرید مجدد، مشکلات زیادی را در هنگام نصب و استفاده در زمان مصرف برای آن‌ها به وجود آورد. لذا می‌توان با شناخت مشخصات فنی لوله پلی‌اتیلن استاندارد و نحوه تشخیص نوع مرغوب آن، از این مشکلات پیشگیری نمود. در این راه نکات مهمی در مورد خرید لوله‌های پلی‌اتیلن وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. اما قبل از آن بهتر است بدانید مشخصات و ویژگی‌های کلی لوله پلی‌اتیلن به چه صورت است؟ همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
بهینه سازی تصویر در سال 2019

بهینه سازی تصاویر برای هر سایتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اینکار باعث بهبود عملکرد سایت شما می شود و به آن کمک می کند رتبه بهتری در موتورهای جستجو به دست آورد. اگر به دنبال مقاله ای برای بهینه سازی تصاویر سایت یا وبلاگ تان برای سئو هستید جای درستی را برای مطالعه کردن انتخاب نموده اید. اجازه دهید این موضوع را با جزییات بیشتری مورد بررسی قرار دهیم.

چرا بهینه سازی تصویر برای سایت مهم است؟

دلایل بسیار زیادی برای بهینه سازی تصویر برای سایت وجود دارد. اگر تصویر شما بسیار بزرگ است سرعت بارگذاری صفحه تان را کاهش می دهد و همین امر تاثیر بدی بر روی تجربه کاربری می گذارد. شما می توانید با بهینه سازی تصاویر، سرعت بارگذاری سایت را هم بهبود ببخشید. علاوه بر این، تصاویری که در مقالات به کار می رود می تواند نمره سئو را هم بهتر نماید. استفاده از نام و At tag درست برای تصاویر می تواند مقاله را سئو دوست تر کند.

اگر بتوانید تصاویر سایت تان را به درستی بهینه سازی کنید، تصویر عملکرد بهتری در موتورهای جستجو خواهد داشت.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
رتبه بندی در گوگل

فاکتور های رتبه بندی در گوگل که برای رتبه بندی در سال ۲۰۱۹ به آن ها نیاز دارید:

همه ما خیلی خوب می دانیم که موتور جستجوی گوگل باهوش تر از قبل شده است. اگر بخواهید سایت یا وبلاگ تان را در بالاترین قسمت صفحه نتایج جستجوی گوگل قرار دهید باید از آخرین فاکتورهای رتبه بندی در گوگل و آخرین ترندهای سئو تبعیت نمایید. با اینحال گوگل قبل از اینکه بخواهد صفحه ای را رتبه بندی کند از فاکتورهای متعددی بهره می برد. اما سوال اینجاست که این فاکتورها چه چیزی هستند؟ برای پاسخ دادن به این سوال، فهرست کاملی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل را برایتان ایجاد کرده ایم. پس همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید تا این فاکتورها را با جزییات بیشتری مرور نماییم.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
جستجوی محلی

همانطور که می دانید سال ۲۰۱۸ به اتمام رسیده و سال جدید میلادی آغاز شده است. خوب حالا بهترین زمان برای صحبت کردن در مورد تغییراتی است که باید در حوزه سئوی محلی در سال ۲۰۱۹ ایجاد کنیم. در طول سال ها، جستجوی محلی و به تبع آن فاکتورهای رتبه بندی تغییر و تکامل زیادی داشته اند. قبلا نظرات و بررسی های مشتریان از اهمیت زیادی برخوردار نبود اما حالا این موضوع برای گوگل و سایر موتورهای جستجو بسیار مهم شده است.

رفتار کاربران در حوزه جستجو و تعامل آن ها هم قبلا برای رتبه بندی مهم محسوب نمی شد اما در حال حاضر فاکتورهای رتبه بندی به نظر تغییر کرده است و موتورهای جستجو تلاش می کنند خود را با چنین مواردی تطبیق دهند.

در دنیایی که به سمت جستجوی صوتی و خرید بدون کلیک پیش می رود، چه چیزی آینده جستجوی محلی را تعریف می کند؟ برای پاسخ دادن به این سوال ۵ فاکتور رتبه بندی برتر جستجوی محلی برای سال ۲۰۱۹ کنار هم توضیح میدهیم. در ادامه با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و اپلیکیشن ، سئو و بهینه سازی سایت ، دیجیتال مارکتینگ و  برندینگ ، تولید محتوا و تبلیغات آنلاین همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
صفحه اول گوگل

طبق آمارها حدود ۹۰ درصد کاربران از مرورگر گوگل برای جستجو استفاده می‌کنند و دراین‌بین بیش از ۷۰ درصد فقط صفحه اول نتایج حاصله از جستجو را مشاهده و ۳۵ درصد بر روی اولین سایت و ۹.۵ درصد بر روی دومین سایت کلیک می‌کنند. از طرفی هر شخص یا شرکتی که در فضای مجازی دارای سایتی است مایل است تا کاربران بیشتر داشته باشد. این امر برای افرادی که دارای کسب‌وکارها و فروشگاه‌های اینترنتی از اهمیت بیشتری برخوردار هست زیرا هر چه تعداد کاربر بیشتر به همان اندازه میزان فروش بیشتری نیز خواهند داشت. اما این‌که چگونه می‌توان سایتی در صفحه اول گوگل داشت غیرممکن نیست اما نیاز به تخصص فراوان در زمینه سئو (بهینه‌سازی سایت برای موتور جستجو) و صبر زیاد دارد که در ادامه چکیده‌ای از قوانین آمده که در سئو سازی سایت نقش کلیدی ایفا می‌کنند.

 



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سئو کلاه سفید

چگونه بدون دور زدن قوانین رتبه سایت را بالا برد؟

قوانین جدید موتورهای جستجو، همه دارندگان وب‌سایت‌ها را سخت درگیر اصول و تکنیک‌های سئو یا همان بهینه‌سازی سایت برای موتورهای جستجوگری مانند گوگل کرده است.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
تبلیغات کلیکی و سئو

آیا سئو همان تبلیغات کلیکی است؟

گسترش و رقابت بالا در تجارت الکترونیکی، سبب شده که همه صاحبان سایت‌ها و کسب‌وکارهای اینترنتی، سخت در تلاش جهت یافتن بهترین روش بهینه‌سازی و افزایش ترافیک وب‌سایت خود باشند.

این‌که تبلیغات کلیکی (PPC) بهتر یا سئو سازی (SEO) سایت، مستلزم شناخت هر دو شیوه و تفاوت‌ها و شباهت‌های بین آن‌ها است که در  ادامه مطلب به آن پرداخته‌شده است.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
سئو و تبلیغات

همکاری (هم افزایی یا سینرژی) در بازاریابی موتورهای جستجو

چگونه ترکیب سئو و بازاریابی موتورهای جستجوی ( SEO-SEA ) مناسبی برای خود بیابیم؟

هدف اصلی هر سایت تجاری رسیدن به رتبه بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجوست. دلیل این امر بسیار ساده است. هر چقدر رتبه سایت در صفحه نتایج جستجو بالاتر و دائمی تر باشد، احتمال کسب بازدیدکننده و هدایت آن به سمت سایت نیز بیشتر خواهد بود. دیده شدن بهتر در موتورهای جستجویی همچون گوگل، بینگ، یاهو و سایر موتورها ممکن است تحت تاثیر روش های بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) همچون تبلیغات در موتورهای جستجو (SEA) و  بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو( سئو ) قرار داشته باشد. خرید تبلیغات در موتورهای جستجو و نیز بهینه سازی صفحه اصلی سایت برای  جستجوکنندگان طبیعی به سایت کمک می کند نرخ کلیک بهتری داشته باشد. به عبارت دیگر اجرای هوشیارانه کمپین های بازاریابی موتورهای جستجو می تواند بازدیدکننده را به فروش و مشتری تبدیل کند. سئو و SEA به طور متفاوت از هم عمل می کنند.با  اتخاذ تعادل مناسب بین سئو و SEA می توان  استراتژی های جامع SEM را برای هم افزایی در بازاریابی موتورهای جستجو به کار برد.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 آذر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
هرم معکوس

هرم معکوس یا هرم وارونه

رفتار خواننده های آنلاین بسیار متفاوت از خواندن یک مقاله چاپ شده است. بسیاری از خواننده گان آنلاین انتظار دارند تا اطلاعات مهم و اصلی در مورد خبر، در ابتدا و بالای صفحه بیاید و پس از اطلاعات با اهمیت کمتر را با سرعت بیشتری مطالعه می کنند. میزان توجه خوانندگان هرچه از بالای صفحه به پایین می رسیم کمتر می شود؛ در واقع خواننده به مطالب ابتدایی بیشترین توجه را خواهد داشت و رفته رفته با پایین آمدن، از توجه وی کاسته خواهد شد. این مطلب بیانگر این است که ساختار و نحوه بیان خبر رسانی آنلاین دچار دگرگونی شده که در این راه، هرم معکوس پیشتاز بوده و اثربخشی خود را اثبات کرده است. ارزش های خبری، موضوع و نوع خبر، مخاطبان، بخش های خبری، نوع رسانه ها و دفعات انتشار، از عوامل موثر در انتخاب سبک های خبری هستند. در فرهنگ روزنامه‌نگاری و ارتباطات، هرم معکوس (Inverted Pyramid) یکی از سبک‌های خبری است. در سبک هرم معکوس، مهم‌ترین اطلاعات را در قالب فیلد عرضه کرده و سپس به تدریج تا انتهای خبر از ارزش اطلاعات کاسته خواهد شد. در اصل این ساختار از روزنامه نگاری چاپ کلاسیک نشاَت گرفته، اما در واقع در روزنامه نگاری آنلاین اثربخشی بهتری داشته است. در این مقاله با هرم معکوس آشنا می شوید، مفاهیم آنرا می آموزید و به نقش آن در بازاریابی و خبررسانی آنلاین پی می برید. همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
SEA

مفاهیم و اصول تبلیغاتی موتور های جستجو

تبلیغات موتورهای جستجو یا SEA

تبلیغات موتورهای جستجو یا (SEA: Search Engine Advertising) زیر شاخه ای از بازاریابی موتورهای جستجو یا (SEM: Search Engine Marketing) است. بازاریابی در موتورهای جستجو که معروف ترین آن‌ها گوگل، یاهو و مایکروسافت را شامل می شـود را بـه اختصـار SEM می‌نامند.
امروزه این تکنیک به شکل علم درآمده است و مطمئنا بدون تخصص و دانش کافی نمی توان بـه موفقیـت در ایـن زمینه دست یافت. گوگل روز بـه روز قـوانین خـود را در رابطـه بـا بازاریـابی در موتورهای جسـتجو سخت‌تر کرده است. این ابر غول اینترنتی وجهی را از آگهی دهنده بابـت تبلیغـات در سـایت خـود دریافـت می کند.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 مهر 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
تست A/B

آیا می خواهید که به کسب و کار اینترنتی تان رونق ببخشید؟

سوال مهمی که بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی ممکن است با آن مواجه باشند این است که چطور می‌توانند با بهینه‌سازی مناسب وب‌ سایت به اهداف خود مثل ایجاد تجربه کاربری بهتر، جذب Lead، فروش و … دست پیدا کنند.

اگر خواستار چنین چیزی هستید، نیاز است تا از تست A/B بر وبسایت تان استفاده کنید تا دریابید چه چیزی برای مخاطبان تان مناسب است. یکی از مهمترین فعالیت‌هایی که هر وبمستری در این زمینه باید انجام دهد بدون شک تست A/B است.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
آموزش سئو و بهینه سازی سایت

اهمیت آموزش سئو و بهینه سازی سایت

سئو سایت شما جایگاه ویژه و منحصربه فردی را در گوگل برای شما ایجاد می کند. قرارگرفتن در جزء اولین لینک ها در صفحه اول گوگل به یک جایگاه رقابتی بین کسب و کارهای اینترنتی تبدیل شده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

بنابراین تخصص در سئو سایت یک نیاز لازم و ضروری برای هر کسب و کاری در فضای دیجیتال می باشد. شما چه با تازگی کسب و کارتان را شروع کرده و چه در ادامه آن باشید هیچ زمان برای دستیابی به این تخصص دیر نیست!



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
SSL

سایت شما برای ضرب الاجل HTTPS گوگل آماده است؟

گوگل اخیرا بیان کرد که از جولای سال ۲۰۱۸ همه سایت هایی که از نسخه HTTP استفاده می کنند را با عنوان نا امن نشانه گذاری می کند. با در نظر گرفتن این موضوع  که اکثریت قریب به اتفاق ترافیک کروم از سایت های HTTPS است، گوگل تصمیم گرفت همه پلتفرم هایی که از این رمزگذاری امن استفاده نمی کنند را نشان دار کند. گوگل  سال هاست که از  انتقال امن داده ها پشتیبانی و حمایت می کند. به طور مجازی هر فردی زمانی که بین مرورگر شما و هر سروری قرار می گیرد می تواند از ترافیک سایت مطلع شود. غول موتورهای جستجو  از زمانی که کروم ۵۶ را در ژانویه سال ۲۰۱۷ آغاز کرد خود را برای این تغییر آماده نمود و تلاش کرد همه صفحاتی که در برگیرنده پسورد هستند یا نیازمند اطلاعات پرداخت می باشند را به عنوان نا امن در نظر بگیرد. گام بعدی امسال در اکتبر برداشته شد زمانی که کروم ۶۲ در دسترس افراد قرار گرفت و صفحاتی که در پنجره خصوصی مرورگر با نسخه HTTP باز شد به عنوان نا امن در نظر گرفته شد. انتشار کروم ۶۸ برای جولای سال ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده و سومین و اخرین گام از این استراتژی برای امن کردن اینترنت برای افراد خواهد بود. سایر موتورهای جستجو همچون فایرفاکس نیز به زودی از این قابلیت تبعیت خواهند کرد و رمزگذاری  HTTPS را برای کاربران خود اجباری خواهند نمود.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
کاهش ترافیک سایت

مهم نیست که وبسایت شرکت شما برای چه کاری راه اندازی شده است. مهم این است که وبسایت شما در چه زمانی وبه چه شیوه ای راه اندازی شده است. این امکان  وجو دارد که هر سایت بتواند از طراحی مجدد بهره مند بشود. با توجه به اینکه سالانه تغییرات مهمی در الگوریتم ها ایجاد می شود و همین طور تغییراتی که در اینترنت مورد استفاده ی شما ایجاد شده است. این تقریبا غیر ممکن است، که یک وب سایت منسوخ شده بتواند نتایج به روز را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار دهد. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت و سئو همراه شوید تا درباره چالش های پس از طراحی مجدد وب سایت بیشتر بدانید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

جامعه سئو موارد زیادی در طول ماه های گذشته در مورد الگوریتم رنک برین شنیده است. گوگل در سال ۲۰۱۵ این الگوریتم را معرفی کرد اما چندین ماه است که افراد در مورد آن بحث و تبادل نظر می کنند. خوب حالا سوال اینجاست که رنک برین چه تغییراتی را در استراتژی های سئو ایجاد خواهد کرد و چگونه می توان آن را اعمال نمود؟ در این مقاله از سری مقالات آزانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو قصد داریم به همین موضوع بپردازیم.

رنک برین چیست؟



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
جستجوی صوتی

جستجوی صوتی

جستجوی صوتی از زمانی که اولین بار از سیری برای پرسیدن سوال های خود استفاده کردیم شروع به کار کرد. با ظهور اکوی آمازون و کورتانای مایکروسافت معلوم شد که جستجوی صوتی همچنان در سال های آینده نیز ادامه خواهد داشت. با اینکه فناوری برای رسیدن به نقطه جدید خود در این حوزه جستجو راه طولانی در پیش دارد اما تخمین زده شده است که ۲۰ درصد از جستجوهای موبایلی از طریق کوئری های صوتی است. برای اینکه بتوانیم خود را در این حوزه نگه داریم باید سایت را برای جستجوهای صوتی بهینه سازی کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

 

HTTP و HTTPS

HTTP و HTTPS

هشدار کروم در مورد HTTPS در اکتبر سال ۲۰۱۷ شروع به کار کرد

گوگل در یکی از کنفرانس های خود در ژوئن سال ۲۰۱۴ بیان کرد که نسخه HTTPS و امن سایت ها حالا باید هر جایی حضور داشته باشد. پیر فار تحلیلگر ترندهای سایت ها در این بیانیه اعلام کرد: ما می خواهیم همه افراد را تشویق کنیم به شیوه امنی با هم ارتباط برقرار کنند و انتظار مقاومت و شک و تردید از طرف جامعه سئو را هم داریم. در سال ۲۰۱۶ دو نفر از نماینده های گوگل نیز از HTTPS پشتیبانی کردند. MaileOhye در یکی از وبینارها به نام دیدگاهی از طرف گوگل بیان کرد که وجود HTTPS یک الزام است و Thao Tran نیز در سال ۲۰۱۷ چنین گفت: HTTPS و اطمینان از امن بودن سایت شما یکی از نکات مهم برای گوگل است. گوگل شروع به نشانه گذاری سایت های نا امن کرده است.

آینده وب باید امن باشد. به همین خاطر باید مطمئن شوید افراد در سازمان شما HTTPS را به خوبی درک می کنند و خود را در این مسیر قرار می دهند. تصویر چنین تغییری روز به روز در حال واضح تر شدن است. به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، باید تفاوت های بین HTTP و HTTPS را درک کنید و مزایای این مهاجرت را به خوبی بدانید. شما باید بدانید در این مهاجرت ممکن است با چه مشکلاتی مواجه شوید. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ،  ارائه دهده خدمات طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ همراه باشید تا پاسخ این سوالات را ببینید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
روابط عمومی

زمانی که صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، سئو و روابط عمومی باید به همراه یکدیگر کار کنند. در این مقاله قصد داریم در مورد همین موضوع صحبت کنیم. با وجود چشم اندازهای دیجیتال در حال رشد، بازاریابی و کانال های ارتباطی به همراه یکدیگر کار می کنند تا بیشتر از قبل به هم نزدیک شوند. یک همکاری آسان بین روابط عمومی و سئو وجود دارد. به همین خاطر محتوای خوب و توسعه موفق، بخش جدایی ناپذیر سئو محسوب می شود. خوب حالا سوال اینجاست که این دو واژه متفاوت چگونه می توانند به همراه یکدیگر به کار روند و کسب وکارهای تجاری را برای رسیدن به اهدافشان کمک نمایند؟ پیشنهاد می کنیم همچنان همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو باشید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
بهبود رتبه الکسا

چگونه می توان فهیمد رتبه ای که به سایت ما اختصاص داده شده است، چند است؟ چگونه می توان این رتبه را بهبود بخشید. با این مقاله همراه ما باشید تا بهترین روش های بهبود رتبه الکسا را به شما معرفی کنیم.

این روز ها اکثر شرکت ها و کسب و کارها برای معرفی کردن تجارت خود به افراد سراسر جهان از وب سایت و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. استفاده از وب سایت از سالیان دور مورد استفاده افراد زیادی بوده است و می توان گفت اگر گام های طراحی و مدیریت آن به درستی برداشته شود، می توان بهترین بازخوردها را از آن دریافت کرد. اما مسئله اصلی که با آن رو به رو هستید این است که شما در دنیای اینترنت تنها شرکت یا فردی نیستید که سایت خود را راه اندازی کرده اید، و بی نهایت رقیب برای شما وجود دارد. در این مقاله از آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ با روش های بهبود رتبه الکسا آشنا می شویم.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
الگوریتم های گوگل

الگوریتم های گوگل چیست؟ چرا شناخت الگوریتم های گوگل اهمیت فراوانی دارد؟ شناخت کارایی انواع الگوریتم های گوگل چه کمکی به وب مستران خواهد کرد؟ در این مقاله سعی شده است شما عزیزان را با نحوه فعالیت ها، تغییرات و کارایی برخی از الگوریتم های گوگل و تاثیر آن در بهینه سازی رتبه وب سایت در نتایج جستجو یا همان سئو آشنا نماییم. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت همراه شوید تا الگوریتم های گوگل را بهتر بشناسید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()