پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
ایمیل سرد

زمانی که صحبت از یادگیری یک مهارت به میان می آید شما باید در مسیر درستی قرار گرفته باشید. شاید توسعه دهنده یا طراح وب هستید یا تلاش می کنید هر دوی این کارها را انجام دهید. برای رسیدن به جایی که در آن قرار دارید سخت کار می کنید و در حال حاضر مهارت های مورد نیاز برای ورود به شغل را یاد گرفته اید. با اینحال وقتی به دنبال شغل در دنیای فناوری می روید باز هم به دست آوردن شغل رویایی و جلب توجه شرکت مدنظر کمی برایتان دشوار می شود و نمی توانید در همان ملاقات اول بر روی کارفرمایتان تاثیر بگذارید. خوب حالا سوال اینجاست که اگر تنها گزینه موجود ارسال رزومه به صورت آنلاین باشد چگونه می توان شغل رویایی را به دست آورد و به عنوان بهترین فرد خود را نشان داد. شما باید در این زمینه بسیار فعال باشید.

در ابتدا چنین کاری ممکن است دشوار به نظر برسد اما نوشتن ایمیل سرد (ایمیل معرفی) به استراتژی های خاصی نیاز دارد و اگر به درستی استفاده شود می تواند به شما در رسیدن به شغل مدنظرتان کمک کند. همین قانون زمانی که می خواهید خدمات فریلنسری تان را به مشتری بالقوه نشان دهید هم صدق می کند. گاهی از اوقات نوشتن ایمیل های منحصر به فردی که شما را از دیگران متمایز می کند می تواند بسیار دشوار باشد.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
خرید لوله‌های پلی‌اتیلن

امروزه اغلب شاغلین در صنایع مختلف به اهمیت و فواید استفاده از لوله‌های پلی‌اتیلن واقف بوده و در تلاش هستند که این نوع لوله‌ها را جایگزین سیستم‌های آبیاری و انتقال جریانات گازی یا مایع قدیمی نمایند. اما ممکن است به دلیل عدم آشنایی با اطلاعات مندرج بر روی لوله‌های پلی‌اتیلن و نیز شناخت نوع مرغوب و با کیفیت لوله‌ها اقدام به خرید نمایند که علاوه بر از دست دادن سرمایه و افزایش هزینه‌های تعمیر و یا خرید مجدد، مشکلات زیادی را در هنگام نصب و استفاده در زمان مصرف برای آن‌ها به وجود آورد. لذا می‌توان با شناخت مشخصات فنی لوله پلی‌اتیلن استاندارد و نحوه تشخیص نوع مرغوب آن، از این مشکلات پیشگیری نمود. در این راه نکات مهمی در مورد خرید لوله‌های پلی‌اتیلن وجود دارد که در ادامه به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. اما قبل از آن بهتر است بدانید مشخصات و ویژگی‌های کلی لوله پلی‌اتیلن به چه صورت است؟ همچنان با شرکت توسن صنعت آپادانا تولیدکننده و ارائه کننده انواع لوله های پلی اتیلن ، لوله آبیاری ، نوار آبیاری و لوله دریپردار همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سئو و بهینه سازی , بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
ترندهای بازاریابی دیجیتال

هر ساله فناوری های جدیدی وارد بازار می شود، فناوری های موجود هوشمندتر می گردد و مشتریان بالقوه ما نیز باهوش تر می شوند. آغاز سال جدید معمولا زمانی است که متخصصان و علاقه مندان حوزه بازاریابی تلاش می کنند آخرین ترندهای موجود در این حوزه را بررسی کنند. در این مقاله قصد  داریم برخی از این ترندها را با هم مرور کنیم. با مطالعه این مقاله متوجه خواهید شد که برخی از ترندها سال قبل اعلام شده اند اما در سال جدید هم ادامه خواهند داشت. این در حالیست که برخی از ترندها برایتان تازگی دارند و قبلا آن ها را در دنیای بازاریابی دیجیتال ندیده اید. هدف از بازاریابی و به خصوص بازاریابی دیجیتال همیشه یکی بوده: جلب توجه مشتری و نگه داشتن او روش رسیدن به چنین هدفی در طول سال ها دستخوش تغییراتی شده و مواردی ابداع شده است که می تواند کار شما را ساده تر کند.

ماهیت تکنیک های بازاریابی تغییر نکرده است. شما باید مشتریان بالقوه تان را بشناسید، آن را دوست داشته باشید و کاری کنید به شما اعتماد کنند. اجازه دهید آخرین ترندهای دنیای بازاریابی دیجیتال را با هم مرور کنیم. همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
پست های جذاب

برای ایجاد پست های جذاب در رسانه های اجتماعی از این ابزارهای رایگان استفاده کنید:

این روزها در این دنیای رقابتی، برنامه های تبلیغاتی مختلفی برای رسیدن به مشتریان هدف کسب وکار مورد استفاده قرار می گیرد. کمپین ها، تبلیغات و رویدادها برای جذب مشتریان به سمت محصولات یا خدمات جدید اجرا می شوند. در این میان پوسترهای زیبا یکی از مواردی است که سال هاست مورد استفاده قرار می گیرد. از همان دوران بچگی با پوسترهای زیبایی که توجهمان را به خودشان جلب کرده بودند اشنا هستیم. همه ما پوسترها را در طرح ها و رنگ های مختلف دیده ایم که محصولی را تبلیغ می کنند.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
نرخ تعامل اینستاگرام

امروزه با گسترش شبکه‌های اجتماعی به خصوص اینستاگرام، سبب به وجود آمدن مفاهیم و اصطلاحات جدیدی در این زمینه شده است. اطلاع از این مفاهیم و نحوه اندازه‌گیری آن‌ها برای فعالان اینستاگرامی بسیار مهم و حائز اهمیت است. نرخ تعامل یکی از کاربردی‌ترین فاکتورهایی سنجش میزان موفقیت یک صفحه اینستاگرامی بوده که به بررسی روابط بین افراد به صورت مستقیم یا غیرمستقیم می‌پردازد. اینکه اصولاً نرخ تعامل اینستاگرامی، اهمیت و کاربرد آن چیست و نیز چگونه می‌توان نرخ تعامل یک پیج اینستاگرامی را محاسبه کرد.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 9 بهمن 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
رسانه های اجتماعی

دیلان کیم بنیانگذار Brevite شرکت ارائه دهنده کیف دوربین است، چیزی که در مورد دیلان جالب است این است که او بیشترِ ترافیک سایت خود را از کانال ها و رسانه های اجتماعی همچون فیس بوک و اینستاگرام به دست می آورد.  او به کمک این استراتژی توانسته است به  فروش سالانه شش رقمی دست پیدا کند. در این مقاله به مصاحبه ای که با دیلان کیم صورت گرفته بیان شده است. در طول این مصاحبه، از دیلان خواسته شده رمز و رازهای ایجاد یک کسب وکار موفق در رسانه های اجتماعی را در میان بگذارد. دیلان از فیس بوک و اینستاگرام برای جذب ترافیک و تبدیل مخاطب به مشتری در سایت تجارت الکترونیکی خود استفاده کرده است.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
بازاریابی رسانه های اجتماعی

یک استراتژی موفق بازاریابی رسانه های اجتماعی به معنای داشتن یک برنامه کامل است که بتواند هر چیزی را از جذب کاربر گرفته تا تعامل با طرفداران و فالورها را برای سازماندهی و پژوهش پوشش دهد و هدف نهایی آن تبدیل فالورها به مشتریان وفادار و پرداختی باشد. مهم تر از همه این است که وجود یک استراتژی خوب برای بازاریابی رسانه های اجتماعی برای ماندن در دنیای رقابتی امروز و دنیایی که به سرعت تغییر می کند بسیار ضروری است. شما باید خود را با این تغییرات همگام سازید و بتوانید بر اساس آن استراتژی مدنظر را انتخاب کنید. در این مقاله قصد داریم در مورد ۱۸ نکته موجود برای بهبود استراتژی های بازاریابی رسانه اجتماعی صحبت کنیم و به این طریق باعث بهبود کسب وکار شما شویم و به شما کمک کنیم به اهدافی که در سر دارید دست پیدا کنید. چه بخواهید برای اولین بار استراتژی رسانه های اجتماعی را سازماندهی کنید یا به دنبال روشی برای بهبود استراتژی فعلی خود باشید مقاله امروز به شما ایده هایی را نشان خواهد داد که به جلب توجه کاربر، تعامل با او، سازماندهی تلاش های رسانه اجتماعی و استفاده از مزایای ترندهای اخیر کمک می کند.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
فالوور واقعی اینستاگرام

اگر شما در حال خواندن این مقاله هستید، پس جزء آن دسته از افرادی هستید که افزایش فالوور اینستاگرام برای شما اهمیت دارد. در این زمینه می توانید مقاله های مختلفی پیدا کنید ولی اکثر آن ها نکات مهم و روش انجام این کار را به درستی و کامل به شما آموزش نمی دهند. در این مقاله همراه آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ، طراحی سایت و سئو باشید، تا همه چیز را در مورد افزایش فالوور واقعی اینستاگرام فرا گیرید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام هر چند وقت یک بار آپدیتی ارائه می دهند که در آن الگوریتم هایش را تغییر داده است. به این ترتیب تکنیک هایی که برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام وجود دارد تغییر می کند. خبر خوب این است که مقاله ای که در حال مطالعه آن هستید متناسب با این به روز رسانی ها تغییر می کند. در این مقاله ما روش گام به گامی را به شما آموزش می دهیم تا با استفاده از آن تعداد فالوور واقعی اینستاگرام خود را به چیزی حدود  ۲۰k برسانید. اما قبل از هر چیزی توجه داشته باشید که این یک روش جادویی نیست که شما با استفاده از آن در مدت زمان کوتاهی به چند k فالوور برسید. زمانی که بحث به افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می رسد، زمان بندی از بیشترین اهمیت برخوردار است. قطعا می دانید که برای اثر بخشی هر چیزی که در مبحث دیجیتال مارکتینگ طی کردن گام به گام یک برنامه ریزی دقیق می تواند به شما کمک زیادی بکند.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
محتوای تبلیغاتی

تاثیر دیجیتال مارکتینگ در رشد انواع کسب و کار ها تقریبا برای همه روشن است. یکی از شاخه های دیجیتال مارکتینگ استفاده از تبلیغات آنلاین است. با توجه به محبوبیت و گسترش و توسعه روز به روز شبکه های اجتماعی، تبلیغات در آن ها می تواند در معرفی شما به بسیاری از افراد موثر باشد. یکی از شبکه های اجتماعی که بازده بسیار خوبی در زمینه تبلیغات اینترنتی دارد. در این مقاله همراه  آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ، ارائه دهده خدمات طراحی سایت ، سئو و دیجیتال مارکتینگ باشید تا با نحوه انجام تبلیغات در اینستاگرام آشنا شوید.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
مدیریت پیج اینستاگرام

 

اینستاگرام یکی از شبکه های اجتماعی پر طرفدار در سطح جهان است که دارای ۱۵۰ میلیون کاربر است و تا کنون ۱۶ بیلیون عکس در آن به اشتراک گذاشته است! این آمار شنان می دهد که شما بررای موفقیت در این زمینه باید با مدیریت پیج اینستاگرام آشنایی کافی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با مهمترین نکات و ابزار در زمینه مدیریت پیج اینستاگرام آشنا کنیم.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 مرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

 

استفاده از هشتگ

اهمیت استفاده از هشتگ در رسانه های اجتماعی

حضور شما در رسانه های اجتماعی برای کسب وکارتان از اهمیت زیادی برخوردار است. از آنجایی که ۸۱ درصد افراد پروفایل رسانه اجتماعی دارند، باید صفحه خود را در این رسانه ها بسازید تا بتوانید شانس دستیابی به مشتریان جدید را افزایش دهید. هشتگ مهم ترین ابزار در رسانه اجتماعی محسوب می شود و به شما کمک می کند به این سرنخ ها دسترسی داشته باشید.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

 

اینستاگرام برای کسب وکار

اینستاگرام برای کسب وکار : نکاتی برای شروع کار

اگر قصد دارید از اینستاگرام برای کسب وکار خود استفاده کنید، ممکن است در مورد مزایای احتمالی آن صحبت هایی شنیده باشید. این رسانه اجتماعی منبع بسیار بزرگی از کاربران را دارد و اگر تلاش کافی بر روی آن انجام شود، می تواند یک کانال عالی برای کسب وکار شما باشد. اینستاگرام می تواند بخش قدرتمندی از استراتژی کلی بازاریابی رسانه های اجتماعی شما نیز باشد. در این مقاله قصد داریم در مورد نحوه آغاز کار با اینستاگرام برای کسب وکار را با هم مرور کنیم. شما می توانید به کمک این پلتفرم درآمد برند خود را افزایش دهید. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت و سئوهمراه شوید.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی شبکه اجتماعی , ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()