پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
وبلاگ نویسی

آیا وبلاگ نویس هستید و می خواهید ترافیک بیشتری به سمت سایت یا وبلاگ تان جذب کنید؟ در انجام اینکار موفق نبوده اید؟ دلایل بسیار زیادی برای شکست وبلاگ نویسی وجود دارد. در این مقاله برخی از این دلایل را با هم مرور خواهیم کرد. اگرچه همه ما اشتباهات رایجی در وبلاگ نویسی داریم اما اگر بتوانیم خطاهایمان را برطرف کنیم قادر خواهیم بود به وبلاگ نویسی موفقی دست یابیم. در ادامه همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ و برندینگ ، طراحی سایت ، سئو و بهینه سازی سایت ، بازاریابی شبکه های اجتماعی و محتوایی همراه باشید تا ببینیم چرا وبلاگ نویسی با شکست مواجه می شود.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی و تولید محتوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
عنوان محتوا

چگونه یک عنوان مناسب برای محتوای خود انتخاب کنیم؟

شاید اغلب افراد در هنگام نوشتن محتوا سخت در تلاش برای پیدا کردن متن اصلی محتوا بوده و کمتر به فکر نوشتن عنوانی جذاب و منحصربه‌فرد برای مقاله خود هستند. اما تجربه ثابت کرده که عنوان مطلب، کلمه کلیدی و مقدمه سه رکن اصلی با تأثیرگذاری مستقیم در هر متن و محتوا هستند. درواقع این عناصر همانند حلقه‌های زنجیر به هم متصل می‌شوند تا مخاطب را به متن اصلی ارجاع دهند و بدون آن‌ها مطلب خوانده نشده و یا حتی در جستجو پیدا نمی‌شود.

در این مقاله سعی شده تا به تکنیک‌ها و رموز یافتن عنوان محتوای خوب با نرخ کلیک بالا بر اساس تجربیات سایت‌های موفق و محتوا نویسان حرفه‌ای پرداخته شود.

 



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی و تولید محتوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
محتوای مبتنی بر SEO

مهم نیست که شما دارای چه نوع وبسایتی (وبسایت خرید آنلاین، خبرگذاری آنلاین، سرگرمی و …) هستید؛ هدف اصلی که شما در نظر دارید این است که وبسایت تان از طریق موتورهای جستجویی همچون Google و Bing  و Yahoo دیده شود. امروزه کاربران کمتر URL کامل وب سایت را در نوار آدرس می نویسند. به جای این کار، تنها قسمتی از عبارت یا واژه ای کلیدی را در نوار جستجو می نویسند. هنگامی که یک کاربر یک عبارت خاص را جستجو می کند، موتور جستجو یک لیست منحصر به فرد از وب سایت هایی را که با اصطلاح مورد نظر کاربر تطابق دارد، پیشنهاد کرده و نمایش می دهد.

رقابت بزرگی در میان صاحبان سایت ها و کسب و کارها وجود دارد تا بتوانند واژه های کلیدی مرتبط و با رتبه بندی بالا را داشته و برای خودشان یک موقعیت برجسته در نتایج جستجو کسب کنند. این امر از طریق “بهینه سازی محتوا/Content Optimization” قابل انجام است.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی و تولید محتوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 دی 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
بازاریابی با ایمیل

امروزه افراد زیادی این سوال را دارند که آیا همچنان بازاریابی با ایمیل انجام می شود یا خیر؟

در عصری که قانون GDPR حاکم است، لازم است که بر اساس Opt-in بازاریابی صورت گیرد. GDPR مخفف عبارت General Data Protection Regulation به معنی «مقررات محافظت از داده‌های عمومی» است. قانون GDPR در پارلمان اتحادیه اروپا به تصویب رسیده و به همین خاطر در کشورهای عضو این اتحادیه و کشورهای وابسته لازم‌الاجرا است.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی و تولید محتوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
ایده محتوایی

۵ ایده محتوایی که می توانید در کسب وکار خود مورد استفاده قرار دهید

هر بازاریاب دیجیتالی باید به فکر تولید ایده های محتوایی باشد تا بتواند ارزشی را برای مخاطب خود فراهم آورد و سرنخ تولید کند. در این مقاله سعی می کنیم ۵ نوع از ایده های محتوایی که می توان در کسب وکار مورد استفاده قرار داد را با هم مرور کنیم. همچنان با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدماتدیجیتال مارکتینگ و طراحی سایت و سئو همراه شوید.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی و تولید محتوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
بازاریابی محتوایی

اگر شما نیز جزو افرادی باشید که بازاریابی محتوایی را انجام می دهند به احتمال زیاد استراتژی مستندی برای اینکار در اختیار ندارید. بخش تاسف بار ماجرا این است که نبود استراتژی می تواند بیشتر از آن چیزی که شما فکر می کنید به بازاریابی محتوایی تان آسیب وارد کند. یکی از مطالعات انجام شده نشان می دهد ۶۱ درصد از بازاریابان موفق محتوا دارای استراتژی مستند هستند. این در حالیست که ۱۳ درصد از بازاریابان ناموفق برای اینکار استراتژی مستندی دارند. مهم تر از همه این است که ۷۲ درصد از بازاریابانی که در حوزه محتوا موفقیتی دارند موفقیت خود را به ایجاد یک استراتژی مستند بازاریابی نسبت می دهند. خوشبختانه ایجاد استراتژی برای بازاریابی محتوایی زیاد هم دشوار نیست. در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد یک استراتژی ساده را با هم مرور کنیم. با آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو ارائه دهنده خدمات دیجیتال مارکتینگ ، طراحی سایت و سئو همراه شوید.



:: موضوعات مرتبط: بازاریابی و تولید محتوا , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 اسفند 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد