پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

در کنار یکپارچه سازی سیستم فروش با استفاده از نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش ، تعیین قیمت مناسب برای محصولات نیز یک اقدام بسیار مهم برای هر کسب و کاری محسوب می شود. به یاد داشته باشید قیمت پایین همیشه ایده آل نیست ، زیرا در این صورت ممکن است شاهد فروش بدون سود باشید! به همین ترتیب ، وقتی کالایی قیمت بالایی دارد ، مشتریان آگاه از قیمت اصلی محصول ، به سمت خرید محصولات مشابه دیگر با قیمت مناسب تر می روند که در این صورت نیز موقعیت بازار خود را از دست خواهید داد. بنابراین بهترین استراتژی قیمت گذاری چیست؟ در اینجا به ۷ نکته مهم استراتژی قیمت گذاری اشاره خواهیم کرد. همچنان با بهوان ، ارائه کننده بهترین انواع نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

قطعا استخدام یک فروشنده بی تجربه و ضعیف به نفع کسب و کار شما نخواهد بود. بنابراین لازم است قبل از استخدام نکات مصاحبه استخدام فروشنده را به خوبی بدانید تا بتوانید مناسب ترین کارمند را برای بخش فروش خود انتخاب کنید. همچنین با توجه به بازار رقابتی این روزها ، برخورداری از مهارت کافی در فروش و آگاهی از نحوه عملکرد نرم افزار فروش و خدمات پس از فروش برای هر کارمند بخش فروش ضروری است.

هنگام استخدام نیروی فروش مجرب قبل از هر چیزی به یاد داشته باشید که آگهی استخدام شما باید عاری از هر گونه اشتباه تایپی و دستوری باشد چرا که در غیر این صورت ممکن است تعداد زیادی از نامزدهای فوق ستاره را برای استخدام از دست بدهید. بعد از انتشار آگهی استخدام احتمال زیاد با رزومه های زیادی مواجه خواهید شد که بیش از ۹۰ درصد آنها واجد شرایط نخواهند بود و یا تناسب ضعیفی با کارمند ایده آل شما دارند. اما برای رزومه های باقی مانده لازم است که یک وقت مصاحبه تعیین نمایید. اما قبل از تعیین قرار ملاقات با فرد کاندید شده بهتر است نکاتی که برای شما اهمیت دارد را آماده نمایید.

اکثر مشاغل کوچک در پنج سال اول خود شکست می خورند ، نه به دلیل محصول یا خدماتشان ، بلکه به خاطر فروش ضعیف و یا عدم فروش. بنابراین ، اگر تجارت شما در حال رشد است وقت آن رسیده که شخص یا اشخاص مناسبی را برای واحد فروش خود استخدام نمایید. در ادامه به نکات مصاحبه استخدام فروشنده اشاره می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

در کنار استفاده از نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش باید با انواع استراتژی بازاریابی آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک رویکرد قدرتمند بازاریابی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. یکی از این استراتژی ها ، استراتژی بازاریابی ارجاعی است. اما بازاریابی ارجاعی چیست؟ در اینجا به صورت عملی این استراتژی را برای شما توضیح خواهیم داد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

در کنار استفاده از نرم افزار فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش باید با انواع استراتژی بازاریابی آشنایی داشته باشید تا بتوانید یک رویکرد قدرتمند بازاریابی را برای کسب و کار خود انتخاب نمایید. یکی از این استراتژی ها ، استراتژی بازاریابی ارجاعی است. اما بازاریابی ارجاعی چیست؟ در اینجا به صورت عملی این استراتژی را برای شما توضیح خواهیم داد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

مشاغل سالانه میلیاردها دلار صرف فعالیت های بازاریابی برای فروش بیشتر می کنند. اما برای تأثیرگذار بودن این هزینه ها ، باید به استراتژی های فروش بیشتر توجه کرد. دو استراتژی معروف کسب و کار با نام های مشتری مداری و محصول گرایی وجود دارند که هر کدام می توانند تاثیر متفاوتی بر اهداف عملیاتی شما در یک کسب و کار داشته باشند. اما به نظر شما مشتری مداری بهتر است یا محصول گرایی؟ باید گفت هر کدام از این استراتژی ها نقاط قوت و ضعف خود را دارند و عوامل متعددی وجود دارد که تعیین می کند کدام مسیر برای کسب و کار شما مناسب تر است. در ادامه در خصوص ویژگی های این دو استراتژی بیشتر توضیح خواهیم داد.

تفاوت مشتری مداری با محصول گرایی



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

جهت ایجاد و راه اندازی یک کسب و کار موفق ، باید کیفیت خدمات پس از فروش شما حفظ ، ارزیابی و مرتباً بهبود یابد. همانطور که مشاغل در سراسر جهان از نظر محصولات و خدمات گسترده تر و هماهنگ تر می شوند ، هنوز هم یکی از مهم ترین فاکتورهای ایجاد کننده تمایز میان رقبا کیفیت خدمات به مشتری است. استفاده از نرم افزار خدمات پس از فروش به همراه ارزیابی خدمات پس از فروش به یک شرکت خاص کمک می کند تا در حوزه کسب و کار خود در بازار داخلی و حتی خارجی متمایز گردد. بنابراین می تواند سهم بیشتری از بازار را به دست آورد.

 



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا (CRM) تنها یک سیستم نرم افزاری نیست که شما برای ایجاد ارتباط با مشتریان در استراتژی تجارت خود از آن استفاده کنید. در واقع CRM اگر به درستی پیاده سازی شود می تواند یک استراتژی مهم برای کسب وکار شما محسوب شود. چرا که با توجه به اهمیت روزافزون مشتریان برای همه مشاغل ، ارائه توجه شخصی به نیاز هر کدام آنها و همینطور حفظ اعتماد آنها از اهمیت فوق العاده ای برای ادامه رقابت در بازار برخوردار است. به همین خاطر قصد داریم ده گام برای پیاده سازی CRM به شما معرفی کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

هدف گذاری فروش چیست؟ هدف گذاری فروش در واقع هدفی است که برای یک فروشنده یا بخش فروش تعیین شده است تا درآمد آن را برای یک زمان خاص تعیین کند. در اینجا تعریف کاملی از هدف گذاری فروش آمده است. تنظیم اهداف فروش به شما و تیم فروش شما در دستیابی به اهداف خود کمک می کند. آیا می دانید برای پیش بینی بهتر درآمد خود در زمان واقعی می توانید از انواع مختلف هدف گذاری فروش استفاده کنید؟ آیا تا کنون به نقش نرم افزار فروش در فروش بیشتر خود دقت کرده اید؟ برای درک درست از هدف گذاری فروش ادامه مطلب را دنبال نمایید



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

مدیریت فرایندهای کسب ‌وکار یا همان (BPM) نظریه بهبود فرآیندهای یک تجارت یا سازمان از ابتدا به انتها از طریق تجزیه و تحلیل آن ، مدل سازی نحوه کار در سناریوهای مختلف ، اجرای پیشرفت ها ، نظارت بر روند در حال بهبود و بهینه سازی مستمر آن است. فرآیندهای تجارت در واقع فعالیت یا مجموعه فعالیت هایی است که یک هدف سازمانی خاص را محقق می سازد. پیاده سازی BPM در واقع با یکبار انجام نمی شود ، بلکه یک فعالیت مداوم است که شامل مهندسی مجدد فرآیندها است. با توجه به اهمیت مدیریت فرایند های کسب ‌وکار و همینطور نرم افزارهایی مثل نرم افزار BPM و نرم افزار فروش در اینجا قصد داریم در مورد BPM بیشتر توضیح دهیم. با بهوان همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

با توجه به ضرورت سیستم رهگیری کالا برای خدمات پس از فروش در این مبحث بیشتر در خصوص سیستم های رهگیری و ردیابی کالاها و کاربرد آنها می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

همزمان با گسترش کسب و کار شما مقیاس وظایف و همچنین تعداد کارمندان مورد نیاز برای ادامه کار به سرعت افزایش می یابد. استخدام کارمندان خوب می تواند یک راه حل ساده و آسان برای ادامه فعالیت شما باشد. ولی اگر می خواهید موثرتر باشید ، ما یک سیستم اتوماسیون اداری را به شما پیشنهاد می دهیم. اما مزایا و همینطور تأثیر سیستم های اتوماسیون اداری بر ارتباطات سازمانی شما چیست؟ برای یافتن پاسخ این سوال با بهوان همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

در گذشته اغلب مشاغل برای انجام فرآیندهای مختلف نظیر حسابداری یا کنترل منابع انسانی از چندین نرم افزار به طور جداگانه استفاده می کردند که امکان برقراری ارتباط میان آنها وجود نداشت. اما آنچه که امروزه نرم افزار مدرن ERP را متفاوت ساخته است توانایی آن در یکپارچه سازی و ادغام تمام فرآیندها در یک سیستم سیال است. اما erp چیست ؟ در ادامه بیشتر در مورد آن توضیح خواهیم داد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

این روزها همه چیز را با فناوری های پیشرفته می توان بهبود بخشید. کارمندان دیگر انتظار ندارند به صورت سنتی در محل کار خود مشغول کار باشند. آنها می خواهند محیط دفترشان یه یک مکان هوشمند برای کار آنها تبدیل شود که توسط نرم افزار اتوماسیون اداری هدایت می شود. در حال حاضر برای مدیران نیز استخدام فردی که تمام وقت خود را برای نگهداری از سیستم های اداری و به روز رسانی دستی اطلاعات صرف کند کار آسانی نیست. خوشبختانه این مسئله برای بسیاری از سازمان ها، که از سیستمهای اساسی اتوماسیون اداری از جمله نرم افزار فروش وخدمات پس از فروش برای ذخیره اطلاعات، تبادل داده و مدیریت داده استفاده می کنند ، حل شده است. به این ترتیب بهبود فرآیندها با نرم‌افزار اتوماسیون اداری برای هر کسب و کار ضروری است.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

در مباحث قبلی در خصوص ضرورت استفاده از نرم افزار  فروش و نرم افزار خدمات پس از فروش و همینطور مزایای پیاده سازی CRM در کسب و کارها توضیح داده شد. در این بخش قصد داریم آخرین ترندهای CRM در کسب و کارها  را مورد بررسی قرار دهیم. با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 2 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

فرقی ندارد کسب و کار شما چیست، هر شغلی که داشته باشید با استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (crm) می توانید مدیریت کل فرایند فروشتان را آسان کنید. بنابراین اگر تا به حال به نرم افزارهای فروش و خدمات پس از فروش و سیستم های CRM تنها به عنوان راهی برای افزودن کارایی یا بهبود خدمات مشتری فکر کرده اید ، قسمت عمده ای از مزایای این نرم افزارها را از دست داده اید. در ادامه می خواهیم ببینیم چگونه نرم افزار crm باعث بهبود فروش می شود؟ در زیر ۱۳ روش کسب و کار برای افزایش فروش با استفاده از نرم افزار CRM و تبدیل چشم انداز به مشتری آورده شده است. با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

یکی از مهمترین جنبه های کسب و کار شما ، به ویژه اگر یک محصول یا خدماتی را به مردم ارائه می دهید ، مدیریت و برقراری ارتباط خوب با مشتریان است. خوشبختانه بسیاری از مهارت های مهم مشتری مداری را می توان با تمرین یاد گرفت و اصلاح کرد. در زیر برخی از راه های بهبود ارتباط با مشتریان برای به دست آوردن مشتریان وفادار و مدافع آورده شده است.

به یاد داشته باشید رمز موفقیت در کسب و کار شما فقط کیفیت محصول یا خدماتی که ارائه می دهید نیست ، بلکه نحوه رفتار شما با مشتریان و ایجاد ارتباط خوب با آنها نیز در آینده شغلی شما بسیار تاثیرگذار است. دانستن نیازهای مخاطبان مورد نظر شما و مدیریت یک رابطه خوب با آنها ممکن است به زمان ، تلاش و هزینه نیاز داشته باشد ، اما بهترین سرمایه گذاری است که می توانید انجام دهید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

سناریوی فروش نوعی آموزش و آماده سازی کارکنان برای فروش در آینده است ، تا بتوانند پاسخگوی تمامی نیازهای احتمالی مشتریان خود باشند. این روش یک نوع برنامه ریزی و پیش بینی برای اطمینان از فروش بیشتر است. در ادامه در رابطه با سناریوی فروش و نقش ابزارهای جدیدی همچون نرم افزار فروش در تقویت آن بیشتر توضیح خواهیم داد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

حتما بارها شنیده اید که تشویق مشتری فعلی به خرید مجدد ، بسیار ارزان تر از یافتن مشتریان جدید است. این مسئله برای بسیاری از مشاغل و کسب و کارها صدق می کند. حفظ مشتری با خدمات پس از فروش یک استراتژی منسجم برای تشویق مشتری به خرید مجدد از شما است.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

امروزه نرم افزارهای تحت وب که غالباً تحت عنوان “نرم افزارهای مبتنی بر ابر” نیز شناخته می شوند ، بسیار پرطرفدار هستند و در بیشتر اداره ها و دفاتر کاری مورد استفاده قرار می گیرند. مزایای نرم‌افزار اتوماسیون اداری تحت وب برای کسب و کارها زیاد است. برای استفاده از این نرم افزارها فقط کافی است که به اینترنت متصل شوید. حتی اگر فقط از سرویس های ایمیل نظیر Gmail یا Yahoo Mail استفاده کرده باشید ، می توان گفت تجربه استفاده از نرم افزارهای تحت وب را دارید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

در سال های اخیر دنیای تجارت و کسب و کار شاهد ظهور نرم افزارهای زیادی نظیر نرم افزار فروش، نرم افزار CRM، نرم افزار مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) و نرم افزارهای دیگر بوده است. تا کنون مباحث زیادی را به ویژگی ها و مزایای نرم افزار فروش و دیگر نرم افزارها اختصاص داده ایم. در اینجا قصد داریم به معرفی مفهوم مدیریت فرآیندهای کسب و کار (BPMS) و همینطور کاربرد نرم افزار  BPMS بپردازیم. با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

آیا تاکنون در مورد کدینگ محصولات شنیده اید؟ به نظر شما ضرورت وجود کدینگ محصول در سازمانها چیست؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.

امروزه فرآیند بازایابی و فروش به لطف انقلاب دیجیتال و تولید انواع نرم افزار فروش و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) ، ساده شده است. اکنون شما می توانید تمام برنامه های فروش خود را از حسابداری گرفته تا برنامه های خلاقانه بازاریابی به کمک یک نرم افزار فروش کارآمد به سهولت انجام دهید. در یک نرم افزار فروش اطلاعات سازمان دهی شده ی زیادی وجود دارد. این اطلاعات شامل سوابق مشتریان ، موجودی محصولات ، کدینگ محصولات و همینطور اطلاعات مربوط به کارمندان سازمان می شود.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

پس از انتخاب یک نرم افزار CRM خوب ، نحوه کار با این نرم افزار چگونه است؟ اگر دوست دارید بدانید یک نرم افزار CRM چگونه کار می کند؟ ادامه مطلب را مطالعه کنید.

نرم افزارهای CRM با استفاده از ابزارهایی که حول محور اتوماسیون بازاریابی ، فروش و خدمات پس از فروش هستند ، روند فروش شما را کارآمدتر می کنند. این نرم افزارها به مدیران شرکت ها در شناسایی چشم اندازهای کلیدی و پیگیری معاملات پر بازده کمک می کنند. با استفاده از این یک نرم افزار سی آر ام کارآمد، شما می توانید وقت کارکنان خود را از کارهای اداری دستی و زمانبر آزاد کنید، در این صورت آنها قادر خواهند شد تا فروش بیشتری داشته باشند. در ادامه می خواهیم بررسی کنیم که نرم افزار CRM چگونه کار می کند؟ همراه ما باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

خیلی از مدیران و صاحبان کسب و کارها می خواهند بدانند که نرم افزار یکپارچه چرا و چگونه میسر می شود؟ اگر شما هم هنوز از یکپارچه سازی نرم افزارهای مورد استفاده در شرکت خود مطمئن نشدید، پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

حتما تا به حال در خصوص نرم افزارهای تحت وب یا تحت ویندوز شنیده اید، به نظر شما فواید نرم افزار تحت وب و یا تحت ویندوز چیست و کدام یک از آنها برای کسب و کارتان مفیدتر است؟ با بررسی ویژگی های هر یک از این نرم افزارها می توانید بهترین آنها را برای تجارت خود انتخاب نمایید.

هنگامی که نوبت به یافتن یک راه حل مناسب برای مدیریت یکپارچه فروش و پشتیبانی از مشتری با استفاده از نرم افزارها می رسد، موضوع مهم دیگر انتخاب میان نرم افزارهای تحت وب یا تحت ویندوز است. از آنجایی که فواید نرم افزار تحت وب از نرم های تحت ویندوز بیشتر است، ما به شما  استفاده از نرم افزارهای تحت وب را پیشنهاد می کنیم. اگر می خواهید بدانید چرا ، ادامه مطلب را دنبال کنید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

تجارت مدرن امروز تحت سلطه داده ها است. در واقع بدون اطلاع کافی از آمارها، KPI ها و سایر تجزیه و تحلیل های دیگر ، تصمیم گیری دقیق و بهبود عملکرد تیم های فروش دشوار است. اگر نمی دانید بهترین مشتریان شما از کجا آمده اند ، زمان های بهینه برای رسیدن به آنها را با یک تماس ، پیامک یا ایمیل از دست می دهید. خوشبختانه این روزها نرم افزار فروش به کمک مدیران آمده است تا داده های مورد نیاز آنها را جمع آوری کند. اما معیار های انتخاب نرم افزار فروش چیست؟



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

برای خیلی از مدیران سازمان ها دلیل اینکه نرم‌افزار فروش چرا باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد ؟ هنوز مشخص نیست. خیلی از آنها حتی ممکن است این کار را یک کار بیهوده و اضافی تلقی کنند! اما واقعا نرم‌افزار فروش چرا باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد ؟ در ادامه همین بخش به این سوال پاسخ خواهیم داد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

برای خیلی از مدیران سازمان ها دلیل اینکه نرم‌افزار فروش چرا باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد ؟ هنوز مشخص نیست. خیلی از آنها حتی ممکن است این کار را یک کار بیهوده و اضافی تلقی کنند! اما واقعا نرم‌افزار فروش چرا باید با سایر نرم‌افزارها یکپارچه باشد ؟ در ادامه همین بخش به این سوال پاسخ خواهیم داد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

یکی از ضروریات دنیای تجاری امروز استفاده از شماره سریال کالا بر روی محصولات است. در حقیقت به منظور ردیابی راحت و سریع کالاها در هر فرآیندی از زمان تولید تا زمانی که به دست مشتری می رسند بر روی آنها شماره سریال درج می نمایند. یکی از مزایای مهم درج شماره سریال های استاندارد بر روی کالاها، اطمینان از اصالت کالا با شماره سریال است. شما می توانید از این شماره ها برای ردیابی یک محصول در تمام مراحل تولید و توزیع آن استفاده کنید. در ادامه به دیگر مزایای شماره سریال کالا اشاره خواهیم کرد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

فرقی ندارد صاحب یک کسب و کار کوچک و یا بزرگ باشید. در هر صورت برای افزایش درآمد و رونق تجارت خود نیاز به کسب رضایت مشتری خواهید داشت. دانستن اصول مشتری مداری برای تمام صاحبان مشاغل لازم است.

رضایت مشتری، محور اصلی تصمیمات تجاری یک کسب و کار و سازمان مشتری مدار است. رعایت اصول مشتری مداری به عنوان رویکردی برای فروش بیشتر و برقراری روابط قوی تر با مشتریان تعریف می شود. در این رویکرد صاحبان کسب و کارها بر روی تامین نیازها و خواسته های بلند مدت مشتریان خود متمرکز می شوند. به همین منظور مدیر و کارمندان اهداف فردی و تیمی خود را مرتبا در مورد رضایت و حفظ مشتری تراز می کنند. در ادامه به رویکرد و اصول مشتری مداری بیشتر می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

این روزها هک رشد به کلمه کلیدی شروع بسیاری از کسب وکارها تبدیل شده است. خیلی از استارتاپ ها در مراحل اولیه ی خود که از بودجه کمی برخوردار هستند برای اینکه بتوانند به سرعت رشد کنند و میلیون ها مخاطب و دلار به دست آورند، به دنبال هکرهای رشد می روند. اما واقعا هک رشد چیست؟ و به چه کسانی هکر رشد گفته می شود؟  برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

تسلط بر تکنیک های فروش در بازاریابی می تواند به شما برای به دست آوردن درآمد باورنکردنی در کسب و کارتان کمک کند. در حقیقت رشد یک تجارت بدون آگاهی از تکنیک های فروش در بازاریابی امکان پذیر نیست. هر فروشنده ای که بخواهد در شرایط رقابتی امروز، در کسب و کار خود باقی بماند باید تکنیک های فروش زیادی را در آستین خود داشته باشد. چرا که علاوه بر تعداد زیاد خرده فروشان، رقابت در عرضه محصولات نیز بسیار زیاد است و چندین مارک برای هر نوع و دسته ای از محصولات وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

مدل کانو (KANO) در واقع یک تئوری توسعه محصول یا خدمات است که به شما کمک می کند تا بدانید کدام ویژگی های مورد نظر خود را در یک محصول یا خدمات درج نمایید تا از این طریق رضایت مشتری را افزایش دهید. از آنجا که عنصر رضایتمندی مشتری یکی از بخش های حیاتی هر تجارتی محسوب می شود، بنابراین پیروی از مدل کانو باید در صدر توسعه هر محصول و خدمات قرار بگیرد. در ادامه روش سنجش رضایت مشتری با استفاده از مدل کانو (KANO) را بررسی می کنیم.

مدل کانو (KANO) بهترین روش سنجش و ارزیابی رضایت مشتری نامیده می شود. این مدل ممکن است با عنوان تحلیل مدل کانو و یا بررسی مدل کانو نیز نامیده شود. این مفهوم با نام های مختلفی در میان صاحبان مشاغل شناخته می شود. اگر علاقه مند هستید خیلی سریع و ساده تر در مورد مدل کانو اطلاعات زیادی کسب کنید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
نکات مهم در متقاعد سازی مشتری

هر چقدر هم کالا و خدمات شما خوب باشد، باز هم اگر نتوانید مشتری را برای خرید آن متقاعد سازید ممکن است به فروش دلخواه خود نرسید. در حقیقت هیچ کس تا زمانی که معتقد نباشد که به یک محصول یا خدمات احتیاج دارد، آن را خریداری نمی کند. با دانستن نکات مهم در متقاعد سازی مشتری می توانید بیش از گذشته مشتریان خود را برای خرید ترغیب نمایید.

نکات مهم در متقاعد سازی مشتری برای خرید

برای داشتن یک کسب و کار موفق و افزایش فروش در ابتدا باید نیاز مشتریان خود را به خوبی درک کنید. به یاد داشته باشید که دانستن و درک نیازهای مشتری در مرکز هدف هر کسب و کار موفق است، خواه به طور مستقیم کالای خود را به مشتریان بفروشید و یا به عنوان یک توزیع کننده کالا به سایر مشاغل دیگر فعالیت داشته باشید.

بنابراین هنگامی که دانش و نکات مهم در متقاعد سازی مشتری را بدانید، می توانید از آن برای ترغیب بیشتر مشتریان به خرید استفاده کنید و در نتیجه سود فروش خود را افزایش دهید. نکاتی که در ادامه خواهید دید به شما می گوید که برای راضی نگه داشتن مشتریان چه چیزی را باید در مورد آنها بدانید. چگونگی استفاده از این اطلاعات برای افزایش فروش بسیار مهم است.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
بیزینس کوچینگ

بیزینس کوچینگ یکی از اصطلاحات جدیدی است که دنیای تجارت امروز زیاد شنیده می شود. اما واقعا بیزینس کوچینگ چیست؟ در اینجا سعی می کنیم با یک بیان ساده مفهوم بیزینس کوچینگ و اهمیت آن برای کسب و کارها را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

بیزینس کوچینگ چیست ؟

کوچینگ یا (Coaching) به معنای مربیگری است. منظور از اصطلاح بیزینس کوچینگ نیز، مربیگری کسب و کار است. به این ترتیب بیزینس کوچینگ به معنای هدایت و آموزش مهارت های مورد نیاز کسب و کارها به منظور رشد و توسعه آنها است. شما با استفاده از رهنمودهای بیزینس کوچ به سرعت می توانید در کسب و کارتان به موفقیت برسید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
اتوماسیون بازاریابی چیست

اغلب کارشناسان بازاریابی حرفه ای معتقدند که اتوماسیون بازاریابی در سال ۲۰۲۰ یک مهارت ضروری و اجتناب ناپذیر است. اما اتوماسیون بازاریابی چیست و چگونه کسب‌و‌کارتان را متحول می‌کند؟ اگر به رونق بیشتر کسب و کارتان اهمیت می دهید این مطلب را دنبال کنید.

اتوماسیون بازاریابی چیست ؟

اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation) در حقیقت بخشی از مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM است و بر روی مجموعه گسترده‌ای از ابزارها و تکنیک های بازاریابی احاطه دارد. این فناوری جدید بازاریابی به شرکت ها امکان می دهد تا با پیام های بازاریابی خودکار ، از طریق کانال های مختلف ارتباطی از جمله ایمیل، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و پیام های متنی، به طور موثری مشتریان را هدف قرار دهند تا منجر به فروش بیشتر شوند. البته ناگفته نماند که این پیام ها بر اساس فاکتورهایی که شما برای نرم افزار مشخص می کنید ارسال می گردد.

این فناوری به طور معمول توسط بخش بازاریابی شرکت ها به عنوان راه حلی برای حذف وظایف تکراری از گردش کار کارکنان و افزایش بازده کلی بازاریابی سازمان استفاده می شود.

سیستم عامل های اتوماسیون بازاریابی از طریق بازاریابی ایمیل و یا ارسال پیام در رسانه های اجتماعی یا وب سایت ها و سایر کانال های دیگر از طریق ربات های خودکار در ایجاد مشتری جدید کمک می کنند. در واقع می توان گفت ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، فعالیت کمپین های بازاریابی سازمان ها را گسترش می دهند.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به سرعت از یک نرم افزار به یک عملکرد اصلی برای بسیاری از کسب و کارها صرف نظر از اندازه یا مدل تجاری آنها تبدیل شده است. در ادامه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و معجزه آن در کسب و کار شما را بررسی می کنیم.

مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

اکثر سیستم عامل های CRM سه عملیات مهم مشتری مدار را که شامل بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش است هدف قرار داده اند. در حقیقت این سه عملیات جنبه های اساسی یک تجارت پس از تولید محصول است:

  • مشتریان خود را پیدا کنید
  • آنها را به خرید تشویق کنید
  • مطمئن شوید که آنها مایل به خرید مجدد هستند

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طرق مختلف به یک شرکت سود می رساند. البته ناگفته نماند که مزایای این نرم افزار بر اساس هر بخش یا صنعت متفاوت است، اما به طور کلی برخی از مزایای اصلی سیستم عامل CRM که مانند یک معجزه به کسب و کار شما رونق می بخشد، عبارتند از:



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
شاخص عملکرد KRI , KPI , PI

سازمان‌ های کمی هستند که می توانند به درستی از شاخص های عملکرد کلیدی استفاده نمایند. زیرا در اغلب اوقات در مورد تعریف و نحوه استفاده از شاخص عملکرد KRI , KPI , PI سردرگمی های زیادی وجود دارد و حتی شاخص‌ های نادرستی به ‌اشتباه شاخص کلیدی عملکرد نام‌گذاری می شوند. به همین خاطر در این مقاله می خواهیم تفاوت بین هر کدام و نحوه استفاده از آنها را برای شما توضیح دهیم. ابتدا به تعاریف مختصری از شاخص عملکرد KRI , KPI , PI می پردازیم. با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات

برندینگ به وسیله رضایت مشتری

هرگز نباید اهمیت رضایت مشتری تان را نادیده بگیرید. چرا که رضایت مشتری یکی از عواملی است که در موفقیت تجارت شما نقش به سزایی دارد. بنابراین باید همواره این عامل مهم را در نظر گرفته و در جهت بهبود آن تلاش کنید تا مشتریان به کسب و کار شما وفادار شوند و در نهایت به سفیران برند شما تبدیل گردند. در ادامه به مبحث اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
نحوه ایجاد مشتری وفادار و مدافع

اگر به دنبال افزایش فروش خود در سال جدید هستید، در وهله اول مهم است که یک تجربه مداوم برای مشتریان و افرادی که شما را برای کار با خود انتخاب کرده اند، ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد مشتری وفادار و مدافع برای سازمان ها و کسب و کارها را مورد بررسی قرار دهیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
اهمیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش

از آنجایی که مشتریان مهمترین دارایی تجارت ها محسوب می شوند، بنابراین توجه به اهمیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر کسب و کاری لازم است. کارشناسان فروش شما باید کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند تا با راضی نگه داشتن مشتریان، آنها را برای خرید مجدد تشویق نمایند. در ادامه به اهمیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش بیشتر اشاره می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()