پارس وب سرور
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

تسلط بر تکنیک های فروش در بازاریابی می تواند به شما برای به دست آوردن درآمد باورنکردنی در کسب و کارتان کمک کند. در حقیقت رشد یک تجارت بدون آگاهی از تکنیک های فروش در بازاریابی امکان پذیر نیست. هر فروشنده ای که بخواهد در شرایط رقابتی امروز، در کسب و کار خود باقی بماند باید تکنیک های فروش زیادی را در آستین خود داشته باشد. چرا که علاوه بر تعداد زیاد خرده فروشان، رقابت در عرضه محصولات نیز بسیار زیاد است و چندین مارک برای هر نوع و دسته ای از محصولات وجود دارد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

مدل کانو (KANO) در واقع یک تئوری توسعه محصول یا خدمات است که به شما کمک می کند تا بدانید کدام ویژگی های مورد نظر خود را در یک محصول یا خدمات درج نمایید تا از این طریق رضایت مشتری را افزایش دهید. از آنجا که عنصر رضایتمندی مشتری یکی از بخش های حیاتی هر تجارتی محسوب می شود، بنابراین پیروی از مدل کانو باید در صدر توسعه هر محصول و خدمات قرار بگیرد. در ادامه روش سنجش رضایت مشتری با استفاده از مدل کانو (KANO) را بررسی می کنیم.

مدل کانو (KANO) بهترین روش سنجش و ارزیابی رضایت مشتری نامیده می شود. این مدل ممکن است با عنوان تحلیل مدل کانو و یا بررسی مدل کانو نیز نامیده شود. این مفهوم با نام های مختلفی در میان صاحبان مشاغل شناخته می شود. اگر علاقه مند هستید خیلی سریع و ساده تر در مورد مدل کانو اطلاعات زیادی کسب کنید پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
نکات مهم در متقاعد سازی مشتری

هر چقدر هم کالا و خدمات شما خوب باشد، باز هم اگر نتوانید مشتری را برای خرید آن متقاعد سازید ممکن است به فروش دلخواه خود نرسید. در حقیقت هیچ کس تا زمانی که معتقد نباشد که به یک محصول یا خدمات احتیاج دارد، آن را خریداری نمی کند. با دانستن نکات مهم در متقاعد سازی مشتری می توانید بیش از گذشته مشتریان خود را برای خرید ترغیب نمایید.

نکات مهم در متقاعد سازی مشتری برای خرید

برای داشتن یک کسب و کار موفق و افزایش فروش در ابتدا باید نیاز مشتریان خود را به خوبی درک کنید. به یاد داشته باشید که دانستن و درک نیازهای مشتری در مرکز هدف هر کسب و کار موفق است، خواه به طور مستقیم کالای خود را به مشتریان بفروشید و یا به عنوان یک توزیع کننده کالا به سایر مشاغل دیگر فعالیت داشته باشید.

بنابراین هنگامی که دانش و نکات مهم در متقاعد سازی مشتری را بدانید، می توانید از آن برای ترغیب بیشتر مشتریان به خرید استفاده کنید و در نتیجه سود فروش خود را افزایش دهید. نکاتی که در ادامه خواهید دید به شما می گوید که برای راضی نگه داشتن مشتریان چه چیزی را باید در مورد آنها بدانید. چگونگی استفاده از این اطلاعات برای افزایش فروش بسیار مهم است.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
بیزینس کوچینگ

بیزینس کوچینگ یکی از اصطلاحات جدیدی است که دنیای تجارت امروز زیاد شنیده می شود. اما واقعا بیزینس کوچینگ چیست؟ در اینجا سعی می کنیم با یک بیان ساده مفهوم بیزینس کوچینگ و اهمیت آن برای کسب و کارها را توضیح دهیم. با ما همراه باشید.

بیزینس کوچینگ چیست ؟

کوچینگ یا (Coaching) به معنای مربیگری است. منظور از اصطلاح بیزینس کوچینگ نیز، مربیگری کسب و کار است. به این ترتیب بیزینس کوچینگ به معنای هدایت و آموزش مهارت های مورد نیاز کسب و کارها به منظور رشد و توسعه آنها است. شما با استفاده از رهنمودهای بیزینس کوچ به سرعت می توانید در کسب و کارتان به موفقیت برسید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
اتوماسیون بازاریابی چیست

اغلب کارشناسان بازاریابی حرفه ای معتقدند که اتوماسیون بازاریابی در سال ۲۰۲۰ یک مهارت ضروری و اجتناب ناپذیر است. اما اتوماسیون بازاریابی چیست و چگونه کسب‌و‌کارتان را متحول می‌کند؟ اگر به رونق بیشتر کسب و کارتان اهمیت می دهید این مطلب را دنبال کنید.

اتوماسیون بازاریابی چیست ؟

اتوماسیون بازاریابی (Marketing Automation) در حقیقت بخشی از مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM است و بر روی مجموعه گسترده‌ای از ابزارها و تکنیک های بازاریابی احاطه دارد. این فناوری جدید بازاریابی به شرکت ها امکان می دهد تا با پیام های بازاریابی خودکار ، از طریق کانال های مختلف ارتباطی از جمله ایمیل، وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و پیام های متنی، به طور موثری مشتریان را هدف قرار دهند تا منجر به فروش بیشتر شوند. البته ناگفته نماند که این پیام ها بر اساس فاکتورهایی که شما برای نرم افزار مشخص می کنید ارسال می گردد.

این فناوری به طور معمول توسط بخش بازاریابی شرکت ها به عنوان راه حلی برای حذف وظایف تکراری از گردش کار کارکنان و افزایش بازده کلی بازاریابی سازمان استفاده می شود.

سیستم عامل های اتوماسیون بازاریابی از طریق بازاریابی ایمیل و یا ارسال پیام در رسانه های اجتماعی یا وب سایت ها و سایر کانال های دیگر از طریق ربات های خودکار در ایجاد مشتری جدید کمک می کنند. در واقع می توان گفت ابزارهای اتوماسیون بازاریابی، فعالیت کمپین های بازاریابی سازمان ها را گسترش می دهند.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به سرعت از یک نرم افزار به یک عملکرد اصلی برای بسیاری از کسب و کارها صرف نظر از اندازه یا مدل تجاری آنها تبدیل شده است. در ادامه نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و معجزه آن در کسب و کار شما را بررسی می کنیم.

مزایای نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

اکثر سیستم عامل های CRM سه عملیات مهم مشتری مدار را که شامل بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش است هدف قرار داده اند. در حقیقت این سه عملیات جنبه های اساسی یک تجارت پس از تولید محصول است:

  • مشتریان خود را پیدا کنید
  • آنها را به خرید تشویق کنید
  • مطمئن شوید که آنها مایل به خرید مجدد هستند

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری از طرق مختلف به یک شرکت سود می رساند. البته ناگفته نماند که مزایای این نرم افزار بر اساس هر بخش یا صنعت متفاوت است، اما به طور کلی برخی از مزایای اصلی سیستم عامل CRM که مانند یک معجزه به کسب و کار شما رونق می بخشد، عبارتند از:



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
شاخص عملکرد KRI , KPI , PI

سازمان‌ های کمی هستند که می توانند به درستی از شاخص های عملکرد کلیدی استفاده نمایند. زیرا در اغلب اوقات در مورد تعریف و نحوه استفاده از شاخص عملکرد KRI , KPI , PI سردرگمی های زیادی وجود دارد و حتی شاخص‌ های نادرستی به ‌اشتباه شاخص کلیدی عملکرد نام‌گذاری می شوند. به همین خاطر در این مقاله می خواهیم تفاوت بین هر کدام و نحوه استفاده از آنها را برای شما توضیح دهیم. ابتدا به تعاریف مختصری از شاخص عملکرد KRI , KPI , PI می پردازیم. با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات

برندینگ به وسیله رضایت مشتری

هرگز نباید اهمیت رضایت مشتری تان را نادیده بگیرید. چرا که رضایت مشتری یکی از عواملی است که در موفقیت تجارت شما نقش به سزایی دارد. بنابراین باید همواره این عامل مهم را در نظر گرفته و در جهت بهبود آن تلاش کنید تا مشتریان به کسب و کار شما وفادار شوند و در نهایت به سفیران برند شما تبدیل گردند. در ادامه به مبحث اهمیت برندینگ در فروش کالا و خدمات می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
نحوه ایجاد مشتری وفادار و مدافع

اگر به دنبال افزایش فروش خود در سال جدید هستید، در وهله اول مهم است که یک تجربه مداوم برای مشتریان و افرادی که شما را برای کار با خود انتخاب کرده اند، ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم نحوه ایجاد مشتری وفادار و مدافع برای سازمان ها و کسب و کارها را مورد بررسی قرار دهیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
اهمیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش

از آنجایی که مشتریان مهمترین دارایی تجارت ها محسوب می شوند، بنابراین توجه به اهمیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش برای هر کسب و کاری لازم است. کارشناسان فروش شما باید کار خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند تا با راضی نگه داشتن مشتریان، آنها را برای خرید مجدد تشویق نمایند. در ادامه به اهمیت پشتیبانی و خدمات پس از فروش بیشتر اشاره می کنیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن

مدیریت خط فروش از فعالیت های اصلی هر کسب و کاری است. شما با کمک قیف فروش می توانید کل فرایند فروش را به صورت یک قیف (در قسمت بالا گسترده تر و در قسمت پایین باریک تر) کنترل کنید. سامانه قیف فروش سامانه ای ارزشمند برای به دست آوردن بینش، برنامه ریزی و مدیریت ارتباط با مشتری برای تجارت شما است. در ادامه در خصوص قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

به یاد داشته باشید که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار باید برای کسب درآمد و ادامه حیات در حوزه ی فعالیت کاری خود همواره برای جذب مشتری تلاش کنید. همچنین لازم است از هر امکاناتی برای افزایش مشتری استفاده نمایید تا بتوانید کسب و کارتان را ادامه دهید. آشنایی با اصطلاح قیف فروش و تاثیر سامانه بر افزایش خروجی آن به شما در راه جذب مشتری بیشتر کمک خواهد کرد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران
راه حل های افزایش اعتماد کاربران به خرید آنلاین

امروزه مصرف کنندگان از هر زمان دیگری راه های خرید بیشتری در دسترس دارند. بنابراین اگر دارای یکی از مشاغل تجارت الکترونیک هستید و می خواهید خریداران آنلاین از شما خرید کنند، در وهله اول باید بتوانید به سرعت اعتماد و توجه آنها را جلب کنید. در عصر دیجیتال، بازاریابی و برقراری ارتباطات با کاربران حیاتی است. بررسی مؤلفه های اصلی برای اعتماد سازی در مشتریان در موفقیت و افزایش فروش شما بسیار موثر است. با توجه به اهمیت این موضوع در این مقاله می خواهیم به معرفی راه حل های افزایش اعتماد کاربران به خرید آنلاین بپردازیم. با ما همراه باشید.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

افزایش سهم فروش آنلاین نسبت به گذشته و فواید آن

سهم فروش آنلاین

در سال های اخیر خرید آنلاین در سراسر جهان بطور گسترده ای افزایش پیدا کرده است. تنها طی یک دهه گذشته، تکامل فناوری و اینترنت، ارتباط مستقیمی با تجارت الکترونیک داشته است. درست همانطور که اینترنت به یک رسانه مطلوب برای بازاریابی، تبلیغات و همینطور خرید کالا و خدمات تبدیل شده است، تجارت الکترونیک نیز از جهات مختلف به یک رقیب سرسخت برای خرید سنتی مبدل گشته است. با توجه به اهمیت فروش آنلاین در این سال ها، در این مطلب به بررسی افزایش سهم فروش آنلاین نسبت به گذشته و فواید آن می پردازیم.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : بهین مبتکران

اتوماسیون فرآیند فروش

اتوماسیون فرآیند فروش

در دنیای رقابتی امروز، اگر هنوز هم به روش سنتی اقدام به فروش محصولات خود می کنید، هرگز نمی توانید فروش خود را به حداکثر برسانید. در حال حاضر برای افزایش فروش و حفظ جایگاه کسب و کار خود در میان رقبا، حتما به اتوماسیون فرآیند فروش نیاز دارید. اما اتوماسیون فرآیند فروش چیست؟ در این مقاله به معرفی اتوماسیون فرآیند فروش و ویژگی های مهم آن می پردازیم.

  • فروش مبتنی بر هوش مصنوعی

با پیشرفت تکنولوژی، دیگر راه های متداول رقابت در مشاغل متوقف شده اند. درعوض، شرکت ها به صورت دیجیتالی با هم رقابت می کنند. استفاده از هوش مصنوعی در کسب و کارها در حال حاضر یک موضوع علمی-تخیلی نیست. بلکه یک مزیت تجاری است که به واقعیت رسیده است. در نتیجه انتظار می رود که بازار جهانی نرم افزارهای هوش مصنوعی نظیر اتوماسیون فرآیند فروش در سال های آینده شاهد رشد بیشتری باشد.



:: موضوعات مرتبط: سامانه فروش بهوان , ,
:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 ارديبهشت 1399 | نظرات ()